יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

מעקב: מה עשתה החזרה של התר לוקליר למלרוז פלייס ?


אני יודע שזה קצת מוקדם לבקר את החזרתה של לוקליר לתוכנית, לאחר שראינו רק פרק אחד בהשתתפותה, אבל ראיתי את הפרק האחרון של מלרוז פלייס ואת חזרתה של התר לוקליר לסדרה ומה אני אגיד לכם ? לא ממש התלהבתי. קודם כל, יש לזכור שבניגוד לסדרת האם בה לוקליר נכנסה לסדרה בצורה מסודרת ורק אחר כך הוחלט להאריך את החוזה שלה הפעם זה נראה מלאכותי וכפוי, כפי שזה אכן קרה בפועל. רואים שבסדרה נכנסו לפאניקה משום שהכל שם זז בצורה לא מובנת. ומה זה היה בדיוק הנשיקה הלסבית של אלה ? לטעמי, רק כדי להביא קהל נוסף לסדרה וניצול שכזה פשוט מגעיל אותי.
אבל נעזוב את זה, הסיבה שלשמה התכנסו היא תרומתה של לוקליר לסדרה. במילה אחת: אפסית. מי שלא עקב אחר מעלליה של לוקליר בשנים האחרונות הבין שהיא לא במצב נפשי ובריאותי טוב וזה ניכר עליה. מלבד העובדה שהיא הזדקנה ביותר מעשור משידור הפרק האחרון בסדרה המקורית ניכרו גם בעיות הבריאות שלה. היא עדיין נאה למראה, במיוחד יחסית לגילה, אבל היופי שלה דהה ואיתו גם ההתלהבות ממנה. לשחק היא תמיד ידעה אבל יופיה היה סימן ההיכר שלה עוד מימי שושלת העליזים. הימים האלה כבר לא יחזרו.
מבחינת הרייטינג, הנתונים אומנם עלו והיו הטובים ביותר מזה 6 שבועות כשהשיגה קצת יותר מ 1.5 מיליון צופים אבל הם לא מתקרבים להיות סבירים. יש לזכור שלסדרה כרגע יש 18 פרקים בלבד העונה וכבר שודרו 10 פרקים, כך שלא נותר הרבה מקום לשיפור. השבועיים הבאים, עד אשר הסדרה תצא לפגרה, יהיו גורליים. במידה והסדרה לא תגיע לאיזור ה 2 מיליון צופים בשבועיים הקרובים אני לא רואה אותה מתרוממת ומקבלת עונה שנייה. למען האמת, אני רואה אותה ממשיכה להידרדר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלחתי לך הודעה עם דעתי על הסדרה ובנוגע לחזרה שלה גם אני לא התלהבתי, היחיד שהוכיח את עצמו מהוותיקים הוא לא אחר מאשר מנסיני.

ד"א אני חושב שגרנט שואו יכול לחזור ולשחק שם את אחד הצעירים(צחקתי אבל עדיין שחקן מעולה בסדרה אחרת)...הבנאדם פשוט מזכיר לי את ג'ייסון (דין מעל-טבעי).

D1D1 אמר/ה...

צודק בנוגע למייקל.
מבין הצעירים באמת היחידה שאולי ניתן לזהות אצלה משהו שקרוב למשחק זו השחקנית שמגלמת את אלה (אהבתי אותה באי של הרפר)אבל גם אז לא הייתי שם אותה כדמות ראשית אלא משנית.