יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

בוודאי שמתם לב...


1. בוודאי שמתם לב שמאז והתחלתי לפרסם את נתוני הרייטינג של הסדרות האמריקאיות מיד צצו אתרים נוספים שחיקו אותי. הבעיה עם האתרים הללו שהם מפרסמים טבלות עם הערכות ראשוניות ולא את הנתונים הסופיים, כפי שאני עושה, וקוראים לכך נתוני הרייטינג. כדאי שימתינו כמוני חצי יום נוסף ויפרסמו את הנתונים הסופיים. הבעיה היא שנתונים אלו לא מתפרסמים כטבלה ולכן הם ויזואלית לא נראים טוב ולכן הם מעדיפים חיים קלים.
2. בוודאי שמתם לב ש Community הופכת לטובה יותר ויותר מפרק לפרק. אני לא יודע מדוע הרייטינג בארה"ב כל כך בעייתי לגבי הסדרה הזאת. לטעמי, הקומדיה הטובה ביותר שיש העונה (כש Modern Family במקום השני). אולי בשל שעת השידור הבעייתית (יום חמישי בלילה).
3. בוודאי שמתם לב להמון, אבל המון בעיות שלא מסתדרות בסיפור של האלופה 3. איך יכול להיות שבפרק 16 עוסקים בגמר ליגת האלופות ובפרק 45 הם כבר במשחק של רבע הגמר, ומצד שני פדידה מציין שהוא רוצה שהם יעלו לליגת האלופות. כמו כן, בשידורים של משחקי הכדורגל מראים את כריסטיאנו רונלדו כובש במדי מנצ'סטר והשדר (אבי מלר) אומר שמדובר בווין רוני. וזה רק קצה הקרחון.
4. בוודאי שמתם לב שהסדרה Being Erica שהעונה הראשונה שלה הייתה פשוט נהדרת הפכה בעונתה השנייה ליותר אופרת סבון ופחות סיפור מעניין.
5. בוודאי שמתם לב ששני כהן (בתמונה) פשוט שיקרה בנוגע למעבר שלה לקשת. לאחר שדווח לפני קצת יותר מחודש כי שני לא תחזור לעונה נוספת של שבוע סוף היא הודיעה כי היא לא תגיע לארץ נהדרת ומשום מה כל הפרסומים מראים אותה שם וכל הידיעות היא שהיא פשוט ערקה לתוכנית המתחרה. מובן שהיא רצתה חוזה יותר טוב במקום יותר טוב (ואין ספק שקשת מקום יותר טוב מרשת) אבל למה לשקר ?

אין תגובות: