יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

רייטינג : מה יקרה ל Dark Blue ? "דם אמיתי" מסיימת עונה, One Tree Hill פותחת לא כל כך טוב ו Gossip Girl קצת יותר טוב.


אחרי ש Leverage חודשה כבר לעונה שלישית (הפרק האחרון של עונת הקיץ שלה הניב רייטינג של 3.367 מיליון צופים, לא רע בכלל), וגם עתידם של Saving Grace (תבוטל לאחר תשעת פרקי הקיץ הבא) והות'רן (חודשה לעשרה פרקים נוספים)נגלה בפנינו, נותר לנו לגלות מה יעלה בגורל 2 הסדרות הנוספות של TNT:

Raising the bar ו Dark Blue. בעוד Raising נהנתה מיחסית רייטינג יציב, אם כי לא גבוה גם כן (במיוחד יחסית לעונה הראשונה) הרי ש Dark Blue נהנתה בפרק של יום חמישי שעבר מרייטינג של 2.02 מיליון צופים בלבד. מ TNT נמסר שעדיין לא הוחלט דבר לגבי 2 הסדרות אבל לי נראה שמבין השתיים, אם אחת מהן תחודש תהיה זו Raising the bar. מצבה של Dark Blue לא נראה טוב, אבל לעיתים TNT עושה הנחות לסדרה בעונתה הראשונה, אז לאוהבי הסדרה תחזיקו אצבעות בכל הגוף, היא תזדקק לזה.
ובנושא לא קשור לחלוטין, True Blood סיימה את העונה שלה ביום ראשון עם רייטינג של 5.1 מיליון. בעונה השנייה היוותה קפיצת מדרגה גבוהה מאד לסדרה מבחינת הרייטינג שלה, נקווה שהיא תוכל לשמור על הנתונים שלה, ואולי אף להגדילם בעונה השלישית.
One Tree Hill פתחה את עונתה השביעית לפני יומיים עם נתונים לא כל כך טובים. הסדרה השיגה 2.6 מיליון צופים בלבד לפרק הפתיחה, ירידה של 29% מהצפייה בפרק הפתיחה של העונה שעברה.
Gossip Girl ששודרה אחריה השיגה קצת מעל מ 3 מיליון צופים, נתונים אשר מהווים עליה לעומת הצפייה בפרק הבכורה של העונה השנייה.

5 תגובות:

REY אמר/ה...

מבין כל סדרות הקיץ אהבתי הכי את Dark Blue, למרות שהם התחילו קצת יבש, ועם הרבה קלישאות בדרך.

sUP אמר/ה...

שלום d1d1
אני sUP בעלים של אתר idown.me
אשמח ליצור איתך קשר על מנת שנוכל לעבוד ביחד,
אנא חזור אליי במייל: sup@idown.me

D1D1 אמר/ה...

Dark Bule היא סדרה טובה, הבעיה היא שראינו סדרות דומות בשנים האחרונות. לא היה בה משהו שונה ואולי זו הייתה הבעיה שלה. אני אהבי יותר את Raising the bar, Warehouse 13, Leverageו Royal Pains.
כמובן אם לא לוקחים בחשבון סדרות ותיקות כגון Psych וסוכן מחוק.

watchm4n אמר/ה...

ברור שבניחוש חוקר, העוקץ
יותר טובים אני התכוונתי לסדרות החדשות של הקיץ.

(rey)

D1D1 אמר/ה...

אז לפי דעתי Warehouse 13 ו Royal Pains שהן גם סדרות חדשות, היו סדרות טובות יותר.