יום ראשון, 31 במרץ 2019

פרסום: שחקנית ראשית עוזבת את הסדרה Arrow


השחקנית אמילי בט ריקארדס עוזבת את הסדרה Arrow בתום העונה השביעית, כך הודיעה השחקנית בסוף השבוע. כזכור, רשת ה CW חידשה את הסדרה לעונה שמינית ואחרונה בת עשרה פרקים, אשר יסתיימו בדצמבר 2019, אולם השחקנית החליטה שלא להמשיך אל עבר הפרקים האחרונים של הסדרה וזאת למרות שליוותה אותה מהפרק הראשון שלה.

אז, מה גרם לשחקנית לקבל את ההחלטה ?

מסתבר, שעל פי מספר מקורות שקרובים לשחקנית, היא קיבלה החלטה מחושבת ולא החליטה על כך בקלות ראש. צריך לזכור, שהחוזה של השחקנית עם ההפקה מסתיים בתום העונה השביעית והתנהלו שיחות ראשוניות בין הנציגים שלה לנציגים של ההפקה לגבי חידוש חוזה לעונה נוספת, אבל ברגע שהיא קיבלה את הידיעה שהסדרה חוזרת לעשרה פרקים אחרונים היא החליטה לא להמשיך בשיחות ולעזוב את הסדרה.

הסיבה שעולה ממספר אתרים בחו"ל לעזיבת השחקנית היא הרצון ליצור רושם בעזיבה שלה ולא לסיים סדרה בקול ענות חלשה, כאשר היא צולעת אל סופה. כך נהגה נינה דוברב כאשר עזבה את The Vampire Diaries כאשר הבינה שהיא גוססת, כך עזב סטיב קארל (להבדיל אלף אלפי הבדלים) את The Office, כך עזבו טופר גרייס ואשטון קוצ'ר את That 70's Show ועוד...

ואני אומר, היו צריכים להעיף אותה לפני שש עונות...

3 תגובות:

dd אמר/ה...

אתה צודק בהחלט

אנונימי אמר/ה...

"סיבה שעולה ממספר אתרים בחו"ל לעזיבת השחקנית היא הרצון ליצור רושם בעזיבה שלה ולא לסיים סדרה בקול ענות חלשה, כאשר היא צולעת אל סופה" אז היא הייתה צריכה לעשות את זה אחרי עונה 3
למרות שאני לא מבינים שחקנים שעוזבים סדרות שסידרו להם את הקריירה,איפה נינה דוברב הייתה בלי יומני הערפד?

odeliya אמר/ה...

נשמע לי שמשהו אחר עומד מאחורי זה. כי אוליבר אמור למות בסוף העונה האחרונה. ופליסיטי אמורה להיות העוגן הרגשי שמחזיק את זה. עם תינוקת וחברת הייטק, שיודעים שבעתיד היא הופכת ללוחמת חופש. מה הקטע לעזוב רגע לפני שהסיפור נסגר? זה מאוד לא מכבד למעריצים.