יום שלישי, 19 במרץ 2019

פרסום: 9 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (19 במרץ 2019)



יוצר הסדרה Shades Of Blue, אדי האסק, מפתח סדרה חדשה בשם Margeaux, דרמה בינלאומית אודות רצח הספורטאים במינכן ב 1972. הדרמה תסופר מנקודת מבטם של פסיכולוג בשירות המוסד ואחד מהפלסטינים שאחראיים לתכנון הטבח. הסדרה תופק במספר שפות, כולל עברית, ערבית, גרמנית ואנגלית. הסדרה כבר זכתה לאישור לסדרה.



Apple מפתחים גרסה טלוויזיונית של הסרט Time Bandits.

Apple אישרה לסדרה עיבוד טלוויזיוני של Pachinko על פי ספרה של מין ג'ין לי אודות התקוות והחלומות של ארבע דורות של מהגרים קוריאנים. הסיפור מתחיל באהבה אסורהוהופכת לסאגה המתרחשת בקוריאה, יפן ואמריקה.



"אמזון" אישרה פיילוט לקומדיה On The Spectrom מבית היוצר של ג'ייסון קאטמיס. הקומדיה תעקב אחר שלשה שותפים לדירה בני עשרים פלוס, אשר נמצאים על הספקטרום של האוטיזם ואשר מעוניינים בכל מה שאנשים רגילים רוצים: להשיג עבודה, לשמור עליה, ליצור חברויות, להתאהב ולהתערות בעולם שמתייחס אליהם בצורה שונה.



איימי אדאמס הגיעה לסיכום עם רשת HBO לאחר שהשיקה חברת הפקות חדשה.הפרויקט הראשון שלה יהיה עיבוד לספרה של ברברה קינגסולבר, Poisonwood Bible, למיני סדרה. הספר עקב אחר אורליאנה פרייס, אשתו של מיסיונר אבנגילסיטי, אשר לקח אותה ואת ארבע בנותיהם לקונגו הבלגית בשנת 1959. פוקדים אותם אירועים טראגיים, אשר מכריחים אותם לבנייה אישית מחדש של המשפחה בשעה שאפריקה חווה בעצמה פיתוח מחדש.



"נטפליקס" קנו את הזכויות לספר All The Light We Cannot See. הספר סיפר את סיפורה של מארי-לורי, בת עשרה עיוורת, וורנר, חייל גרמני, אשר דרכיהם מצטלבים בצרפת הכבושה בשעה ששניהםמנסים לשרוד את מלחמת העולם השנייה.

"נטפליקס" הזמינה שמונה פרקים של סדרת אנימציה בשם Gods & Heroes, אשר תתרחש בעולמה של המיתולוגיה היוונית. ידובבו חלק מהקולות הם השחקנים ג'ייסון אומורה, מיימי גאמר וכריס דימאנטופלוס. הסדרה תתעד את תולדות חייו של בנו הבלתי חוקי של זאוס, גבר צעיר אשר צריך להציל את גן עדן וכדור הארץ, למרות התערבות של אלה נקמנית והמפלצות שלה.



רשת AMC מפתחת סדרה חדשה באותו עולם של Orphan Black. צריך להדגיש שלא מדובר בריבוט או ספין אוף, אלא סיפור חדש אשר נמצא באותו יקום.



כריס מסינה ואר ג'יי סיילר יככבו בתפקידים ראשיים בפיילוט Dark Cargo עבור Youtube. הדרמה תתרחש במונית של ג'ו דובס (מסינה) בשעה שהוא מנווט בלילות. מה שמתחיל כהיכרות מקרית עם אדם זר ומופרע (סיילר) הופך למירוץ כנגד הזמן, המשטרה וכוחות אפלים נוספים. ובכל הזמן הזה, ג'ו רק רוצה לחזור לחיק משפחתו. 

אין תגובות: