יום שלישי, 5 במרץ 2019

פרסום: 7 פרויקטים חדשים ברשתות הבדיור האמריקאיות (5 במרץ 2019)


בשירות החדש של "וורנר מדיה סטרימינג" עובדים על הפקת סדרת אנימציה על ה"גרמלינס". סדרת הסרטים משנות השמונים.



"נטפליקס" אישרה דרמה חדשה בשם Blood & Water. הסדרה תעקב אחר קבוצה של נערים, אשר מגלים סודות משפחתיים מהעבר ומנווטים את חייהם בעולם מסובך של בית ספר בדרום אפריקה.

"נטפליקס" אישרה הפקה של דרמה חדשה בשם The Babysitters Club, אשר יתבססו על סדרת ספרי אן אם מרטין אודות חברות של 5 נשים.



רשת FX הזמינה קומדיה על פי חייו של הראפר והקומיקאי ליל דיקי. הקומדיה תתמקד בגבר בעיירת פרברים שהוא נוירוטי לגמרי ובגילאי עשרים המאוחרים שלו, אשר שכנע את עצמו שהוא עתיד להיות אחד הראפרים הטובים בעולם. עתה, הוא צריך לשכנע את החברים הכי טובים שלו, משום שעם עזרתם הוא אולי יוכל לשכנע את העולם.



ערוץ הסטרימינג החדש Disney+ פתח בפרויקט גדול בשם Book Of Enchantment. מדובר בעיבוד לספרה של סרינה ולנטינו, אשר מציג מספר מהנבלים הגדולים כשל "דיסני" כגון "החיה" (מ"היפה והחיה"), גותל (מ Tangled), אורסולה (מ"בת הים הקטנה") והמלכה המרשעת (מ"שלגיה ושבעת הגמדים") וכן מליפיסנט. עדיין הפרויקט לא אושר, משום שמתנהלים עדיין שיחות בנוגע לתקציב, אך מתכוונים להתחיל לצלם אותו בשנת 2020.



רשת Syfy אישרה דרמה חדשה בשם Resident Alien. הדרמה תעקב אחר חייזר בשם הארי (אלן טיודיק), אשר נחת על פני כדור הארץ, ולקח על עצמו את הזהות של דוקטור בעיירה קטנה בקולורדו, מתחיל לחוות שאלות מוסריות לגבי המשימה שלו על פני כדור הארץ ושואל את עצמו: האם בני האדם שווים שיצילו אותם ?



רשת FreeForm אישרה את הדרמה Motherland לסדרה. הדרמה תתרחש בארה"ב אלטרנטיבית כאשר 300 שנה קודם לכן המכשפות הגיעו להסדר עם ממשלת ארה"ב. על פי ההסדר המכשפות יעבדו בכדי לסייע לממשלה. הסדרה תתמקד בשלש נשים, אשר נמצאות בתהליך של למידה בכדי להיות מוצבות בפורט סאלם. הן יעשו הכל בכדי לסייע, כולל עצירת טרוריסטים.

אין תגובות: