יום שני, 8 במאי 2017

פרסום: ג'ניפר מוריסון עוזבת את Once Upon A Time



זה היה באוויר הרבה מאד זמן ועכשיו זה רשמי: ג'ניפר מוריסון, אשר גילמה את הדמות של אמה סוואן בסדרה Once Upon A Time, עוזבת את הסדרה. השחקנית הודיעה זאת באינסטגרם לפני מספר שעות ובכך שמה קץ לשמועות שרצו בשבועות האחרונים על השינויים הגדולים שהסדרה אמורה לעבור במידה והיא תקבל אישור לעונה נוספת. השחקנית גם הודיעה שבמידה והסדרה אכן תחודש היא אישרה למפיקים שהיא תשוב לפרק אחד נוסף.

זו הפעם השנייה שהשחקנית נוטשת סדרה וותיקה. כזכור, השחקנית שיחקה שש עונות בסדרה "האוס" ואז החליטה לא להמשיך כחלק מהקאסט הראשי. "האוס" המשיכה לשתי עונות נוספות והשחקנית שבה לשני פרקים נוספים כשחקנית אורחת, אבל החלק הגדול שלה בסדרה תם לאחר שש עונות.

הפעם, לפי דעתי, השחקנית עושה זאת בחכמה. כאשר היא עזבה את "האוס", הסדרה עוד הייתה במצב טוב מאד ולכן העזיבה שלה הפתיעה רבים. הפעם, עושה רושם, הסדרה בה היא מככבת הגיעה לסוף דרכה, גם מבחינה קריאטיבית וגם מבחינת נתוני הרייטינג. אין כמעט ספק, שבמידה והסדרה תחודש, ונכון לעכשיו זה גם הכיוון, היא תעבור ריבוט, אבל הבעיה היא, שעושה רושם שהקהל שצפה בה כבר שבע ממנה ולא ברור עד כמה זה יעזור לה. לכל היותר נותרה לסדרה עונה אחת נוספת בקנה, במקרה הרע אולי אפילו פחות אם נתוני הרייטינג לא יהיו טובים בתחילת העונה.

קשה לי לזכור סדרות רבות שהחליפו שחקנים ראשיים והצליחו לשרוד לזמן רב, במיוחד כאשר הן נמצאו במצב כה קשה מבחינת נתוני רייטינג וגם מבחינה קריאטיבית. אולי הגיע הזמן "לכבות את האורות" ופשוט לסיים את הסדרה כאשר היא לא "לגמרי על הקרשים" ? משום שבשנה הבאה המצב אמור להיות שונה לחלוטין.

יהיה מאד מעניין לראות באם הסדרה אכן תחודש ומה יעלה בגורלה. עצה שלי ? תספרו את הימים לאחור, לכל היותר נותרו לה שנה ושבועיים. אם זה היה תלוי בי היא הייתה מסיימת את דרכה כבר לפני שלש שנים. 

3 תגובות:

שי אמר/ה...

תודה על העדכון

בהתחלה הסדרה הייתה חביבה ושונה, בעונה האחרונה כבר לא הייתה ראויה לצפייה מרוב דריכה במקום וחוסר עניין, חבל
סליחה אם פגעתי במי שעדיין צופה ונהנה, זו דעתי האישית והמאוד משוחדת בלבד ;)

Unknown אמר/ה...

עונות 1-3 היו מוצלחות, מעניינות, מרעננות, טווסטים שנבנו לאורך זמן ודמויות מורכבות. את כל זה היא איבדה בין רגע החל מהעונה הרביעית. הגעתי לאמצע העונה החמישית והתייאשתי.

YUVAL אמר/ה...

בחיים לא ראיתי מעריצים של סדרה ששונאים אותה יותר מכל ההייטרים.
כל הפאנדום של וואנס כבר בוכה שלוש עונות על זה שנהרסה לו הסדרה האהובה עליו, ובכל זאת...