יום שלישי, 24 בינואר 2017

פרסום: 20 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (24 בינואר 2017)



רשת ABC אישרה פיילוט לפרויקט מבית היוצר של מארק צ'רי ורבה מקינטייר עם התחייבות לתסריט. מדובר באופרת סבון גותית, אשר מתרחשת לאחר חשד לאירוע טרור ברביעי ביולי בעיירה קטנה באוקסבלוד. ה F.B.II שולחת סוכן לעיירה והוא חובר לשריף המקומי ומגלה שיש סודות גדולים יותר בעיירה והם מתחילים לצוף.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה Deception מבית היוצר של כריס פדאק ("צ'אק"). הדרמה תעקוב אחר קוסם גדול, אשר הקריירה שלו נהרסת בעקבות סקנדל והמקום היחיד שהוא יכול לפנות אליו הוא אל ה F.B.I, שם הוא יעבוד כיועץ בכדי לסייע לממשלה לפתור מקרים שנראים כבלתי ניתנים לפיענוח ויעצור מרגלים.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה The Crossing אודות פליטים, אשר נקרעים ממלחמה ששיסעה את הארץ. המדינה ? אמריקה. הזמן ? 5000 שנה בעתיד.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה משפטית חדשה מבית היוצר של שונדה ריימס. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של עורכי דין אשר עובדים עבור ההגנה והתביעה בבית משפט פדרלי בדרום ניו יורק.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה Raised By Wolves, אשר תתמקד בשילה גייבל, אם קשוחה בעיירה קטנה, אשר מתקשה לתמוך בחמש ילדיה המשונים בשל התקציב הקטן שיש לה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של זיינאב ג'ונסון, וונדה סייקס וטום סטרואו אודות דוגמנית מוסלמית בשעה שהיא מתקרבת ליום ההולדת השלושים שלה. בשעה שמספר העבודות שלה מתמעט, היא נאלצת לבחון את חייה מחדש. היא נאלצת לחזור לגור עם אחיה ומגלה שגם הם מנסים למצוא את עצמם מחדש.

רשת ABC מעוניינת לפתח ספין אוף לקומדיה Black-Ish בכיכובה של יארה שהידי בתפקידה כזואי ג'ונסון בשעה שהיא בקולג'. 




רשת FOX שמה את הדרמה שהיא מפתחת מהעולם של X-Man, בעדיפות עליונה, כאשר הדיווחים גורסים שהרשת עומדת לאשר את הפרויקט לפיילוט עבור עונת הפיילוטים הנוכחית. 



רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה Mission Control. אודות קבוצה של אסטרונאוטים ומדענים בשעה שהם מתמרנים בין חייהם האישיים לעבודה בזמן שהם מתכוננים למישמה חשובה ביותר. 

רשת CBS אישרה פיילוט לקומדיה 9J, 9K & 9L. אשר מבוססת על חייו של מארק פיוריסטין, כוכב הסדרה Royal Pains. בשעה שפיורסטין חי בניו יורק הוריו שכרו את הדירה ליד זו שבה הוא נולד מתוך מחשבה שלא ברור מהה יקרה עם הפיילוט של הסדרה. הוא חי בניו יורק, כאשר בסופי שבוע הוא טס ללוס אנג'לס בכדי להיות עם אשתו וילדיו. בתקופה הזאת הוא חזר לימים שהוריו היו מכינים לו ארוחת בוקר וערב ומשתפים אחד את השני באירועי היום. האיחוד הושלם כאשר אחיו הצעיר ומשפחתו נכנסו לדירה לידם בשעה שהדירה שלהם שופצה מחדש.

רשת CBS אישרה פיילוט לקומדיה רשת CBS בשם Me Myself & I אשר תבחן את חייו של אדם לאורך של 50 שנה. הסדרה תתמקד בשלש תקופות מרכזיות, כאשר הוא היה בן 14 (1991), בן 39 בהווה ובן 64 בשנת 2041.


רשת NBC אישרה פיילוט לדרמה For God And Country אודות גיבורי מלחמה, אשר נאלצים להקריב מזמנם וחייהם בשעה שהם יוצאים למשימות מאחורי קווי האויב. 

זו הזמנה שנייה של הרשת של פיילוטים עד עתה, ההזמנה הקודמת הייתה לדרמה Good Girls, אודות שלש נשים שהן גם רעיות בפרברים של דטרויט, כאשר הן נופלות ביחד אל עולם הפשע.

רשת NBC העניקה פיילוט לקומדיה בכיכובה של איזבלה רוסו הצעירה. הקומדיה תבחן כיצד ילדה צעירה גדלה כיחידה במשפחה משולבת מבחינה גזעית בפרברי פילדלפיה. הקומדיה תבחן בעיות גזעיות ומין בשעה שהיא חותרת לחלום חייה: להיות נערת עידוד של הלייקרס בדיוק כמו הגיבורה שלה: פאולה עבדול.

רשת NBC מבצעת ריבוט לסדרה Witchblade, סדרת הקומיקס שבגרסה הקודמת הציגה את ינסי באטלר בתפקיד הראשי והעניקה לה התחייבות לתסריט. הסיפור של "וויצ'בלייד" מתמקד בשרה פציני, בלשית במחלקת רצח, אשר מגלה צמיד, שגורם לה יכולות לפתור פרשיות. הצמיד, אשר ידוע בכינוי "וויצ'בלייד", גם מכין את שרה ללחום בכוחות הרשע.





הריבוט של L.A. Law צובר עור וגידים, ככל הנראה עבור עונת 2018-2017. הפרויקט אמור להיות משווק עבור כל הרשתות, כאשר רשת FOX היא המועמדת העיקרית לאשר אותה. 







רשת Lifetime קנתה דרמה חדשה מבית היוצר של גרג ברלטיני בשם You, אודות גאון, אשר מנצל את ידיעותיו במחשבים בכדי לגרום לאישה שהוא מאוהב בה להתאהב בו. 




רשתות AMC וה BBC אישרו את הפרויקט The Spy How Came From The Cold על פי ספרו של ג'ון לה קארה, אשר נכתב בשנת 1963. השנה היא 1962, שיאה של המלחמה הקרה, וחודשים לאחר הקמת חומת ברלין. אלכס לימאס הוא סוכן מודיעין בריטי, אשר הרשת של הסייענים שלו בצרה גדולה. סוכנים במנוסה או מתים, כתוצאה ממערכת הביון המזרח גרמנית היעילה בראשות האנס דיטר מונדט. לימאס נקרא ללונדון שם הוא מקבל אפשרות לנקמה, אך בכדי להשיג אותה הוא יצטרך להיכנס שוב אל מערך הצללים הקר...

ברשת גם מפתחים דרמה בשם Furnsis. מדובר בדרמת "על טבעי" והוענק לפרויקט אישור ישירות לסדרה. הדרמה תעקוב אחר יתומה בגיל העשרה וחייה החדשים עם אביה הביולוגי ומשפחתו, אשר חייהם הופכים מסובכים בשל סוד של אירועים על טבעיים בעיירה שלהם. 




רשת USA אישרה את הפרויקט The Sinner לסדרה בכיכובה של ג'סיקה ביל. אם צעירה (ביל) אשר בהתקף זעם מבצעת מעשה אלימות פומבי והיא לא יודעת מדוע. ככל שהימים נעים קדימה החוקרים רוצים לברר את הסיבות למעשה של האישה, אשרר ככל הנראה נעוצים בעברה אותו היא הדחיקה. שחקן נוסף שיככב בסדרה הוא ביל פולמן בתור הבלש הארי אמברוז, אשר מוצא את עצמו מעורב במקרה של קארה טאנר (ביל).

אין תגובות: