יום שני, 6 ביולי 2015

מבזק: 20 ידיעות (6 ביולי 2015)

 
1. לאחר ש Space אישרה עונה שלישית לסדרה Bitten הודיעה רשת Syfy שגם היא תשדר את העונה השלישית של הסדרה. הסיבה ? רשת Space מפיקה את הסדרה וכל העלויות הן שלה. במידה והיו מחשבים את נתוני הרייטינג בלבד, קשה להאמין שרשת Syfy הייתה מחדשת אותה, למרות שבברטניה היא נחשבת להצלחה לא רעה בכלל.
 
2. בסדרה Minority Report לוהק השחקן ניק זאנו כחלק מהקאסט הראשי בתפקיד ארתור, האח התאום של דאש (סטארק סנדס) והוא מנצל את הכישרון לחזיית העתיד בכדי לבנות אימפריה.
 
3. רשת Syfy מפתחת סדרה בשם Channel Zero בה כל עונה תספר סיפור שונה. העונה הראשונה תבוסס על Candle Cove של כריס סטראב ואשר תעסוק בסדרת ילדים משנות השמונים וההשפעה שלה על סדרת רציחות וכמו כן תעסוק גם בסוד של אדם אחד.
 
4. בסדרה Agent Carter, השחקנים ג'יימס דארקי ואנוור ג'יג'וקאג' אשר גילמו את דמותם של אדווין ג'ארוויס והסוכן דניאל סושה, חוזרים לעונה השניה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי.
 
5. בסדרה The Vampire Diaries מלהקים 3 דמויות חדשות לעונה השביעית של הסדרה. ראשית, נורה ומארי לואיז, זוג ערפדיות רוצחות לסביות, שנמצאות ביחד כמאה שנים. וכמו כן, נזכה לראות את ואלרי, ערפדית נוספת בגילאי העשרים, אשר סומכת מאד על חוש ההומור והתבונה שלה בכדי לשרוד. היא פוגשת במישהו שעוזר לה לזכור את האישיות השמחה שהייתה לה והיא תעשה הכל בכדי שהוא יישאר לצידה.
 
6. זה היה באוויר, אבל עכשיו זה רשמי: American Odssey בוטלה באופן רשמי על ידי רשת NBC.
 
7. רשת FOX מעבדת את הסרט Fatal Attraction ("חיזור גורלי") ותנסה ליצור לו גרסה טלוויזיונית. מדובר בשלבים ראשונים של הפרויקט. הסדרה תבחן כיצד בגידה של גבר נשוי חוזרת לפגוע בו ובצורה חזקה מאד. מדובר בסדרה מוגבלת לעונה אחת.
 
8. רשת USA חידשה את הסדרה Suits לעונה שישית בת 16 פרקים.
 
9. בסדרה Lucifer, השחקן קווין אלחנדרו (True Blood, The Returned) מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור דן, בלש במשטרת לוס אנג'לס, במקום השחקן ניקולאס גונזאלס שגילם את הדמות בפיילוט.
 
10. לאחר שלא מצאו עדיין בית חדש לסדרה Hannibal שוחררו השחקנים מהחוזים שלהם, למרות שעדיין ממשיכים לחפש להם בית חדש, הוא לא נראה באופק.
 
11. נב קמפבל מצטרפת לעונה הרביעית של הסדרה House Of Cards כחלק מהקאסט הראשי. אין כרגע מידע על הדמות אותה היא אמורה לגלם.
 
12. בסדרה Once Upon A Time ליהקו את השחקן ליאם גאריגן לתפקיד המלך ארתור לעונה החמישית של הסדרה.
 
13. כאשר החלו להגיע הצילומים הראשונים מהסט של The X Files המעריצים לא אהבו את העובדה שהשיער של ג'יליאן אנדרסון הינו בלונדיני. חלק מהם אפילו קראו לכך קונספירציה חייזרית. האמת פשוטה יותר. השחקנית מצלמת בקרוב את העונה החדשה של The Fall ובמידה והייתה צובעת ולאחר מכן צובעת מחדש את שיערה הוא היה נושר. בכל מקרה, השחקנית הודיעה שהיא משתמשת בפאה בעונה החדשה של The X Files, ולכן התעלומה נפתרה. השחקנית גם הוסיפה, שלאט לאט היא תחזור לשערה האדמוני.
 
14. ידיעות מתוך הסט של הסדרה True Dectective טוענות כי צמד כוכבי הסדרה רייצ'ל מקאדאמס וטיילור קיטש החלו לצאת ביחד, כאשר אחרים דיברו על כך שהאהבה ביניהם פורחת. האם מדובר ביחסי ציבור לסדרה ?
 
15. עד לפני מספר ימים הדיווח היה שהסדרה  Legends of Tomorrow אמורה לעלות בחודש ינואר 2016. בימים האחרונים נודע, על פי ציוץ בטוויטר של אחד התסריטאים של הסדרה, שעליית הסדרה תידחה לאביב 2016. במילים אחרות, יכול מאד להיות שהסדרה תעלה לאחר שהסדרות Arrow ו The Flash יסיימו או יעמדו לסיים את העונה שלהן ואז חלק מהפרקים שלה ישודרו בעונת הקיץ (הוזמנו לעונה הראשונה של הסדרה 16 פרקים !). עדיין לא יצאה תגובה רשמית של רשת ה CW. נצטרך להמתין לאימות הידיעה.

16. מריסה טומיי מגיעה לעונה השנייה של הסדרה Empire כשחקנית אורחת מתמשכת. השחקנית תגלם את דמותה של מימי וויטמן, יזמית קפיטליסטית תובענית, אשר נהיית מעורבת בדרמה של משפחת ליון.

17. בסדרה Sleepy Hollow יציגו בעונה השלישית לתפקיד אורחת מתמשך אהבה ישנה של איכבוד קריין: בטסי רוס. לא נמסר אם הדמות תופיע רק בפלשבקים, או גם תופיע בהווה. בהפקה מעוניינים באישה יפה, סקסית וחזקה לתפקיד, אשר מלוהק בימים אלו.

18. בסדרה Rosewood של רשת FOX, אשר תעלה בחודש ספטמבר צירפו שחקן מוכר לקאסט הראשי: דומיניק לומברדוזי (The Wire). דומיניק יגלם את דמותו של קפטן איירה הורנסטוק, אשר נחשב לקפטן הטוב ביותר של מיאמי. למרות שבעבודה הוא מנהל מעולה, הרי שלא כך הם פני הדברים בחייו הפרטיים. יש לו שלש גרושות (והרביעית בדרך) ושבעה ילדים (כאשר אחד מהם לא בטוח שהוא בכלל בנו). הקפטן לא יכול לברוח מהלחץ של משפחתו ולמעשה חי במשרדו, משום שהוא לא רוצה לחזור הבייתה. להורנסטוק ולרוזווד (הדמות המרכזית של הסדרה) יש יחסים מורכבים, בשעה שהוא לא יכול לסבול את האישיות שלו הוא מכיר בתרומה שלו ליחידה. כמו כן, הוא נאמן מאד לאנשיו ולעיר.

19. רשת NBC החליטה לבטל גם את הסדרה A.D. The Bible Continues לאחר עונה אחת בלבד.

20. אחרי שכבר הפיקה ושידרה סרט חצי דוקומנטרי (עם שחקנים אחרים) על מאחורי הקלעים של הסדרה "הצלצול הגואל" וכבר הודיעה שהיא מפיקה סרט דומה על מאחורי הקלעים של הסדרה "בברלי הילס 90210" המקורית, הודיעה רשת Lifetime כי היא תפיק סרט דומה על סדרת קאלט נוספת והפעם מדובר במאחורי הקלעים של הסדרה "מלרוז פלייס" המקורית. בימים אלו מלהקים את השחקנים, אשר יגלמו את הדמויות של הת'ר לוקליר, קורטני ת'ורן סמית, אנדרו שו, גרנט שואו, דאג סאבנט, מרשה קרוס ודפנה זורינגה. ואני אומר, מה הסרט הבא ? מאחורי הקלעים של "מכושפות" ? כי עושה רושם שברשת אוהבים את הסדרות של אהרון ספלינג, אז זו הסדרה הבאה בתור, לא ?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

D1D1, יש חדשות לגבי Twin Peaks? האם התחילו לצלם?