יום שני, 20 ביולי 2015

מבזק: 33 ידיעות (20 ביולי 2015)



1. רשת TNT הזמינה פיילוט בשם Good Behavior בכיכובה של מישל דוקרי (Downton Abby). הסדרה תתמקד בלטי דובש (דוקרי), אשר מקבלת החלטה גרועה אחרי החלטה גרועה כל חייה. לאחר שהיא משתחררת מהכלא היא שומעת מתנקש מקבל הצעה להרוג את אשתו של מישהו. היא מחליטה שהמשימה שלה עתה היא למנוע את ההרג של האישה ובכך היא שמה את עצמה במסלול התנגשות עם המתנקש.

2. בעונה השישית של הסדרה Games Of Thrones נחזה לראות בשובו של בראן, כך לפחות הודיע השחקן שמגלם אותו, אייזיק המפסטד רייט.

3. בעונה הרביעית של הסדרה Vikings נראה שוב את הדמות של האברד, אשר היה לו מפגש מיני עם אסלוג, אשתו של ראגנר, כך הודיע השחקן שמגלם אותו קווין דוראנד. לא ברור לכמה פרקים הוא ישוב.

4. חובבי הסדרה Glee (ואולי גם Supergirl) ישמחו לשמוע שהשחקנית מליסה בנויסט נישאה באביב האחרון לחברה לחיים והחבר שלה לסדרה Glee, בלייק ג'נר, אשר גילם את דמותו של ריידר.

5. רשת ABC Family חידשה את הסדרה Stitchers לעונה שנייה, אשר תעלה במהלך שנת 2016.

6. בסדרה Madam Secretary, מזכירת ההגנה האמריקאית לשעבר מדלן אולברייכט תופיע בתפקיד אורחת בסדרה.

7. בסדרה The Catch של רשת ABC, החליף השחקן פיטר קראוזה (Parenthood) את השחקן דיימון דיוב בתפקיד הגברי הראשי. כזכור, הסדרה תעקוב אחר חוקרת הונאות (מיראל אנוס) שהופכת להיות קרבן להונאה על ידי ארוסה (קראוזה).

8. בסדרה Kevin From Work לוהק פרד וויליאמס (Modern Family) לתפקיד אורח של רוג'ר טראוסדייל, שחקן וותיק, אשר מתיידד עם רוקסי (ג'ורדן הינסון), האחות של הדמות הראשית. העניינים מסתבכים קלות, כאשר קווין חושד שהעניינים בין השניים הופכים ליותר ממה שהם נראים.

9. בסדרה The Vampire Diaries לוהק השחקן ג'סטיס ליק לתפקיד של מלקולם.

10. בסדרה Graceland, השחקן מאהיב ראכיב מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור "ווין" פנדיט, נוכל רחוב שתמיד אופטימי, אבל דרך ההתבטאות שלו מסבכת אותו בצרות. כמו כן, הדוגמנית קתרין קרופורד מגיעה גם היא לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כחברתו לחיים, מדיסון פיגל (דרך אגב, בחייה היא קטועת רגל).

11. רשת AMC חידשה את הסדרה TURN: Washington’s Spies לעונה שלישית בת 10 פרקים, אשר תעלה בשנת 2016.

12. העונה השנייה של הסדרה המעולה Manhattan תחל ביום שלישי ה 13 באוקטובר 2015.

13. בסדרה Castle, השחקן סנקריש בלה (The Walking Dead) מגיע כשחקן אורח מתמשך לעונה השמינית בתור ויקרים סינה.

14. השחקנית אנאבל אקוסטה, (בתמונה), אותה ניתן היה לראות בסדרה Ballers, מגיעה כשחקנית אורחת מתמשכת לסדרה Qantico של רשת ABC. אנאבל תגלם את דמותה של נטלי ואסקז, מגויסת חדשה ושוטרת לשעבר מלרדו, טקסס. היא מונעת לעשות הכל בכדי להצליח ולהיות תמיד ראשונה, מפוקסת ובעיקר תחרותית, עובדה שמונעת ממנה לעיתים להיות חלק מצוות.

15. שלש נשים לוהקו לעונה השביעית של הסדרה The Vampire Diaries. סקרלט בירן (Falling Skies) ותרזה ליאן יגלמו את דמותן של נורה ומארי לואיז, צמד ערפדיות לסביות בעלות כוח רב שיעשו הכל בכדי להגן אחת השנייה. כמו כן, אליזבת' בלאקמור (Legend Of The Seeker) לוהקה לדמותה של ואלרי, אשר תהיה חלק מ"משפחתה" של לילי והיא לא מאמינה בדרכי שלום.

16. בצעד כמעט מטורף, ברשת FOX עומדים לבצע פרקי קרוסאובר בין הסדרות Sleepy Hollow ו...Bones. הפרקים המדוברים אמורים להתרחש באביב 2016.

17. בסדרה The Flash, השחקן מייקל איירונסייד (גילם את דמותו של גנרל סאם ליין בסדרה "סמולוויל:) לוהק לדמותו של קפטן לואיס סנארט.

18. בסדרה The Night Shift, סקוט וולף קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השלישית.

19. בסדרה Sleepy Hollow, השחקנית ניקי ריד ("דמדומים") לוהקה לדמות של בטסי רוס, אהובתו לשעבר של איכבוד קריין. היא אמורה להיות סוכנת פעילה סקסית, חסרת פחד ורחמים.

20. בסדרה Arrow, עדיין מעוניינים להביא לסדרה את הדמות של קונסטנטין מהסדרה שרשת NBC ביטלה לפני מספר חודשים. ככל הנראה, צריך לקחת בחשבון לוחות זמנים של כל הצדדים המעורבים, אולם בהפקה עדיין מעוניינים בכך.

21. הסדרה Doctor Who חודשה לעונה עשירית עוד לפני שהעונה התשיעית עלתה לאוויר.

22. בסדרה Graceland, השחקן ואל לורן מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כטורס ברבריאן, לוטננט במשפחת הפשע סארקזיאן. הוא מפתח יחסי חברות עם פול בריגס והסוכנים החשאים בגרייסלנד.

23. בסדרה The Originals, ג'ייסון דורינג ("ורוניקה מארס") מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כבלש וויל קיני. הוא יופיע לראשונה בפרק הפתיחה של העונה השלישית.

24. בסדרה The Flash, השחקן אדם קופלד מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור אל רוטשטין, הנכד של הנבל סייקלוטרון, בן הסנדקות של אל פראט ("האטום" לפני ריי פאלמר") והוא אמור להיות "אטום סמאשר". הוא יופיע בפרק הפתיחה של העונה השנייה.

25. בסדרה The Vampire Diaries, שני דיווחים שונים לגבי השחקן שיגלם את דמותו של בו, אחד מהם הוא שהשחקן יהיה טיילר באקינגהם והשני הוא שמדובר בג'יידן קיין. מעניין מי צודק.

26. למרות שהיו ספקולציות בנידון, רשת FOX הודיעה שלסדרה Wayward Pines לא תופק עונה שנייה. לטענתם, מלכתחילה הסדרה הייתה אמורה להיות בת עונה אחת בלבד ולא יותר.

27. בסדרה Arrow, ליהקו בימים אלו לעונה הרביעית את הדמויות: Mr. Terrific לאקו קלום ו Anarky לאלכסנדר קאלוורט.

28. בסדרה Crazy Ex-Girlfriend, וולה לאבל מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי כהת'ר, השכנה של רבקה (כוכבת הסדרה) שלא מספיק מונעת להצלחה. פיטר גארדנר יגלם את דמותו של דריל, הבוס של רבקה, אשר רואה את עצמו כאיש אינטליגנט ומתורבת.

29. בסדרה Criminal Minds: Beyond Borders, לוהקו השחקניות אלנה דה גארזה (Forever) ואנני פאנקה כחלק מהקאסט הראשי. דה לה גארזה תגלם את דמותה של קלרה, אנתרופולוגית חכמה של היחידה ואילו פאנקה תגלם את דמותה של מיי, הפתולוגית של היחידה.

30. בסדרה Qantico, השחקן ג'וש הופקינס (Cougar Town) מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי ויגלם את דמותו של הסוכן המיוחד ליאם אוקונור. הוא יחליף את השחקן דוגריי סקוט, אשר גילם את הדמות בפיילוט.

31. בסדרה Gotham, השחקנית נטלי אלין לינד (The Goldbergs) מצטרפת לעונה השנייה בתור סילר סט קלאוד, אשר על פי חוברות הקומיקס של DC Comics, היא גם מושא אהבה אפשרי עבור ברוס ווין. היא נמשכת אל ברוס משום שגם היא איבדה את הוריה בגיל צעיר וגם בתוכה יש אפלה.

32. בסדרה Supergirl, בפרק השלישי יציגו דמות של אורחת מתמשכת: לוסי ליין, באמצע גילאי העשרים עד תחילת גיל השלשים והיא גם חברתו לשעבר של ג'ימי אולסן.

33. בסדרה Fuller House (ההמשך ל Full House), דמות נוספת חוזרת: סטיב, האהבה הגדולה של די ג'יי.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חלק מהידיעות כבר היו
גרייסלנד כבר הדברים קרו ואתה מדבר כאילו זה הולך לקרות
חחחח

אנונימי אמר/ה...

תודה