יום רביעי, 8 ביולי 2015

עונת 2016-2015: כל מה שרציתם לדעת על המנצחים הגדולים של שבוע הצגת הלוחות החדשים בקרב חמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות

 

שבוע הצגת הלוחות החדשים בקרב חמש רשתות הברודקאסט הרחק מאחורינו, כאשר מלבד לחכות בסבלנות לתחילת העונה החדשה, הפרט היחיד שנותר הוא שהרשתות יודיעו על מועדי עליית הלוחות החדשים. לפני כן, הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן של אותו שבוע עמוס של אמצע מאי ובעיקר, להציג את המנצחים הגדולים של אותו שבוע.

מפיק העל: גרג ברלטיני השיג משהו שמעטים מאד השיגו: מתוך 2 פיילוטים הוא השיג 3 סדרות ! הפיילוטים Supergirl ברשת CBS ו Blindspot ברשת NBC, אשר אושרו לסדרות. כמו כן, אושר ספין אוף ל Arrow-Flash בדמות Legends Of Tomorrow מבלי אפילו להפיק פיילוט. לרשימת הסדרות שלו בעונה הבאה צריך להוסיף סדרה נוספת שחודשה The Mysteries Of Laura של רשת NBC. בסיכום הכללי, ל"ברלטיני הפקות" יהיו בעונה הבאה 6 סדרות בקרב רשתות הברודקאסט !!!

השם החם הבא: בעונת הפיתוחים הראשונה מאז שנכנס לעסקים עם Universal Television המפיק וויל פאקר הציג שני פיילוטים ושניהם אושר לסדרות. מדובר ב People Are Talking של רשת NBC ו Uncle Buck ברשת ABC. גם ל Paramount TV יש שתי הצלחות בדמות Minority Report ברשת FOX ו The Alienist ברשת TNT, כמו גם Grease בהופעה חיה ברשת FOX.

שבוע מוצלח היה גם ל DC Entertainment של "וורנר ברוס", כאשר כל הפיילוטים המבוססים על דמויות שלהם אושרו: Supergirl ברשת CBS, ברשת FOX היה את Lucifer ואילו ברשת ה CW כמובן שצריך לציין את Legends Of Tomorrow. מבין חמש התכניות שכבר רצות ארבע מתוך החמש יחזרו (Arrow, The Flash, Gotham and iZombie). בשורה התחתונה, למותג יהיו 7 סדרות לפחות בעונה הבאה !

מארק גורדון סיים את החוזה בן 10 השנים שהיה לו עם אולפני ABC, והחברה שלו, Mark Gordon Co, הצליחה להשיג 2 סדרות חדשות: הספין אוף ל Criminal Minds ברשת CBS וגם Quantico ברשת ABC. כך לחברה שלו יהיו חמש סדרות בעונה הבאה. שם נוסף שקיבל אישור ל 2 מתוך 2 הוא Davis Entertainment, והתכניות שאושרו היו: The Player של רשת NBC ו Dr. Ken של רשת ABC. ולבסוף, ברשימה של 2 מתוך 2 צריך לציין גם את Mandeville TV, אשר קיבלו אישור ל Wicked City ו The Family.

שתי חברות הפקות עצמאיות, Kapital Entertainment של ארון קפלן ו Amblin TV של סטיבן שפילברג, הוסיפו סדרות לרשימה שלהן. Life In Pieces של רשת CBS הצטרפה לראשונה בה ניתן למצוא את
Secrets & Lies ו The Mysteries Of Laura. ואילו בשנייה ניתן למצוא את 7 דרמות כגון Minority Report של רשת FOX.

התסריטאים הראשיים של רשתות NBC ו ABC, דיק וולף ושונדה ריימס הרחיבו את האימפריות שלהם.
Wolf Films קיבלה אישור מרשת NBC לספין אוף נוסף ל Chicago Fire, הכוונה ל Chicago Med, וכן לתוכנית ריאלטי, You And Jury וכעת יש להם 4 דרמות בלוח המשדרים של רשת NBC לעונה הבאה ובנוסף 4 סדרות ללא תסריט (כולל ברשתות הכבלים). שונדה ריימס הוסיפה השנה את The Catch ובכך יהיו לה 4 תוכניות בלוח המשדרים בעונה הבאה.

מפיקים נוספים שהוסיפו סדרות לרשימה שלהם: אלכס קורצמן ורוברטו אורקיי, דרך חברת ההפקות שלהם
K/O Paper Products הוסיפו גם את Limitless אל Scorpion ו Hawaii Five-0 ברשת CBS וברשת FOX את Sleepy Hollow. שם נוסף: Hazy Mills (שון הייז וטוד מילנר) הוסיפו את Crowded לתוכניות שלהם Grimm ו Hollywood Game Night וכן Hot In Cleveland ו The Soul Man. חברת ההפקות של ג'רי ברוקהיימר, Jerry Bruckheimer TV, הוסיפה את Lucifer אל CSI:Cyber, The Amazing Race בנוסף לפרק האחרון של CSI. החברה של האוורד גורדון, Teakwood Lane, תוסיף את The Frankenstein Code ברשת FOX, אל "הומלנד" ברשת Showtime, וכן Tyrant ברשת FX ו Legends ברשת TNT.

Doozer, החברה של ביל לורנס, מחזירה לעונה נוספת את Undateable ומוסיפה את Rush Hour, בשעה ש Rhode Island Avenue של דן פוגלמן מחזירה את Galavant ומוסיפה את Grandfathered ברשת FOX.

מבין התסריטאים הראשיים, ג'ולי פלק הוסיפה סדרה שלישית לרשימה, Containment, אשר מצטרפת לשתי סדרות הערפדים שלה ברשת ה CW. קארלטון קוז (Bates Motel, The Returned, The Strain) הוסיף את Colony ברשת USA, בשעה שסוזן מרטין (Hot In Cleveland ו Soul Man) הוסיפה את Crowded ברשת NBC. אריקה מסר (Criminal Minds) תהיה אחראית גם לספין אוף החדש. ביל פארדי, אחד מהיוצרים של
The Big Bang Theory מפיק ביחד עם בוב קושל את "החבובות" של רשת ABC.

זה היה שבוע מוצלח עבור שני במאי סרטים: מארק ווב (The Amazing Spiderman) וניילס ארדן אופלב ("הנערה עם קעקוע הדרקון"), כאשר כל אחד מהם הוסיף הזמנות לשתי סדרות. ווב ביים את הפיילוט של Limitless עבור רשת CBS ואת Crazy Ex-Girlfriend עבור רשת ה CW והוא גם יהיה המפיק בפועל של שתיהן. אופלב ביים את הפיילוט Game Of Silence עבור רשת NBC ואת Mr. Robot עבור רשת USA. לן וייסמן הוסיף סדרה נוספת לארסנל שלו (אחרי Sleepy Hollow): Lucifer.

בקרב השחקנים, השחקנית מייגן ראת' (Being Human) השתתפתה ב 2 פיילוטים ושניהם אושרו:
People Are Talking ברשת NBC ו Guide To Surviving Life ברשת FOX, כאשר היא ויתרה על ההשתתפות בראשונה ותופיע רק בשנייה.


אין תגובות: