יום שלישי, 21 באפריל 2015

תמונת מצב: רשת CBS



סדרה שבוטלה:

Two And A Half Man (עונה אחרונה)
The Mentalist (עונה אחרונה)
The Millers


סדרות שיבוטלו:

The McCarthys
Battle Creek
Stalker

סדרות שחודשו:

The Big Bang Theory
Two Broke Girls
Mike & Molly
Mom
Scorpion
Madam Secretary
NCIS: New Orleans
 

סדרות שיחודשו ללא בעיה מיוחדת:

NCIS
NCIS:Los Angeles
Criminal Minds
The Good Wife
Person Of Interset
Blue Bloods
Hawaii Five-O

סדרות שעתידן לא הוכרע עדיין:

Elementary - עד לפני מספר שבועות לא היה ברור כיצד הרשת מתייחסת אליה, אולם לאור העובדה שברשת ביצעו שינויים (הזזת Mom במקום The McCarthys) רק בכדי להעלות את נתוני הרייטינג שלה מראה שהרשת מעוניינת בעונה אחת נוספת לפחות. ואולם, נתוני הרייטינג הלא מספיק טובים מחייבים משנה זהירות. הסיכוי לחידוש: 65%.

The Odd Couple - ברשת יחכו לראות שהיא לא מדרדרת לאזור 1.7-1.6 נק' מדד. במידה וזה לא יקרה היא תחודש, אם זה אכן יקרה - היא תבוטל. נכון לעכשיו, הסיכוי לחידוש: 55%.

CSI  ו CSI: Cyber - קשה להאמין ששתי הסדרות יחודשו ביחד, אולם גם קשה להאמין ששתיהן יבוטלו. לפי דעתי רק אחת מהן תחודש. העדיפות היא דווקא לסדרה החדשה היות וחלק מהקאסט של הסדרה הוותיקה צריך לחתום על חוזה חדש לעונה הבאה. מצד שני, היות וברשת עדיין לא הודיעו על עתיד רוב הדרמות שלה עושה רושם שברשת יחכו ממש עד לרגע האחרון בכדי לבדוק את הרייטינג של הסדרה החדשה. הסיכוי לחידוש: 45% לסדרה החדשה ו 40% לסדרה הוותיקה.

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי על המידע
אחלה יום שיהיה לך

techtik אמר/ה...

לא הבנתי את שינוי המגמה שלך לגבי האישה הטובה, כבר 3 שנים אתה חוזה לה עתיד שחור וכל פעם הסדרה מפתיעה ומחודשת למרות שאין שינוי בנתוני הרייטינג.
אני כמובן אוהב את הסדרה אבל לא זכור לי שאי פעם כתבת עליה שהיא תחודש ללא בעיה.