יום שלישי, 7 באפריל 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Flash, The 100, Supergirl, Pretty Little Lairs, Lost Girl ועוד...

נתחיל עם פנייה שלי לקהל הקוראים:

לפי העובדה שקיבלתי תגובות לפוסטים שפירסמתי על הסדרה Pretty Little Lairs אני מבין שיש לי קוראים בבלוג שרואים את הסדרה. בשל העובדה שהתייחסו בתגובות גם לספרים שפרסמתי סימן שחלק מהקוראים גם קראו את הספרים. לפי מיטב הבנתי תרגמו את הספרים (לפחות הראשונים) לעברית. הייתי שמח אם מישהו יוכל לומר לי היכן ניתן להשיג את הספרים הללו בקבצים ברשת. ולא, הכוונה היא לא בתשלום. יש לי את כל הספרים באנגלית, אבל חשבתי לעשות לי קצת את החיים קלים. אני רוצה לפחות לנסות את הספרים הראשונים ולראות אם שווה להשקיע בהם (בכל זאת, מדובר ב 16 ספרים !)
אז, מישהו\מישהי יכול\ה לעזור ?


נעבור לשאלות.

השאלה הראשונה מגיעה משד משחת:

מה אתה מעדיף את הסדרה Forever או The Flash ?



תגובה:

בעיקרון אני מעדיף יותר את הז'אנר של The Flash, משום שלאחר שבע עונות של "קאסל", הרי ש Forever זה כמעט כמו לראות שכפול של הסדרה. אולם, בפועל עדיין לא יצא לי לראות את The Flash, אראה אותה רק בקיץ, ורק אז אוכל להשוות בין השתיים.


ועכשיו, שאלה על פיילוט של רשת CBS:

אז בסוף סופרגירל תהיה בסתיו?



תגובה:

עושה רושם שזה הכיוון, אולם נדע באופן סופי רק עם פרסום הלוח החדש של הרשת בחודש מאי.


שד משחת ממשיך עם שאלה נוספת והפעם לגבי סדרה של רשת FOX:

יש תאריך שידור (ל Houdini & Doyle שכבר אושרה לסדרה עם עונה ראשונה בת 10 פרקים)  ??



תגובה:

לא, רק בחודש מאי נדע מתי היא תעלה לשידור.


גם ההערה הבאה מתייחסת לפיילוט והפעם הוא של רשת NBC:

אם אני לא טועה, גיים אוף סיילנס הוזמנה כבר ל 13 פרקים מראש. אני מקווה מאוד שהיא תצליח, השחקן הראשי דיוויד ליונס, זכור (ודווקא לטובה לפי דעתי) מ"רבולושיון" שם שיחק את האיש הרע (מונרו).




תגובה:

לא, עדיין היא לא אושרה לסדרה והיא רק עדיין בגדר פיילוט.


ונחזור לסדרה של רשת ה CW:

מה אתה חושב על The 100 בכללי ? ועל סיום העונה הנדירה הזו בפרט?
תודה, ומקווה שתענה מתוך אמינות וצפייה של כל העונות ולא ממה שהביקורות אומרות למרות שהן אומרות רק דברים טובים.



תגובה:

אני אוהב את השחקנית הראשית (אלייזה טיילור) ולאו דווקא בגלל המשחק שלה (נכון, אמירה קצת שוביניסטית, אבל מה לעשות שזו האמת...), אבל כבר טענתי שמדובר ברעיון ופוטנציאל שלא מומש. לי הסיפור (פרט למה שעשו לדמות של פין) נראה צפוי מאד וקצת משעמם. דווקא הסיפור של ת'ולוניוס בפרק האחרון של העונה הרבה יותר מעניין מהסיפור שסופר עד עתה. בכל זאת, אתן לה סיכוי נוסף בעונה השלישית ואז אדע אם לזנוח אותה או לא.


השאלה הבאה מתייחסת לספויילרים שפירסמתי לגבי העונה השישית של Pretty Little Lairs:

ואיפה מצאת את הספוילר שאליסון יודעת על קיומו של צ'ארלס?



תגובה:

מרלן קינג רמזה זאת בראיון והפנתה, בין היתר, את הקוראים לפרק הספיישל של חג המולד בעונה החמישית. ולא, זה פורסם הרבה לפני ה 1 באפריל.


שד משחת ממשיך בשאלות שלו:

מה עם רשת ABC ורשת NBC (מועד עליית הסדרות לקיץ) ?
האם יש לך מושג מתי יעלה החצי השני של "ילדה אבודה" עונה 5 ?



תגובה:

לגבי רשת ABC, עדיין אין מועד עליה לסדרות הקיץ שלה.
לגבי רשת NBC:

דרמות: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2015/03/nbc.html
קומדיות: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2015/03/nbc_27.html

לגבי החצי השני של העונה החמישית של "ילדה אבודה", הוא אמור לעלות בסוף שנת 2015 או תחילת שנת 2016.


ולסיום, שאלה על סדרה של רשת ABC:

איך American Crime תבוטל אם שודר רק פרק אחד???



תגובה:

הרייטינג שלה היה גרוע החל מהפרק הראשון שלה, קשה לראות את הרשת מעניקה לה עונה נוספת. ועד עתה שודרו חמישה פרקים בארה"ב.

תגובה 1:

שד משחת אמר/ה...

תודה רבה אחי
חג שמח