יום ראשון, 26 באפריל 2015

עונת הפיילוטים 2015: הבאז לגבי הפיילוטים (2)


בשעה שהמפיקים ממשיכים לקוות שהפרויקטים שלהם יאושרו לעונה הבאה, להלן מעט יותר מהבאז לגבי הפיילוטים של עונת 2015 בחמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות, ימים בודדים לפני שהם נכנסים לשבוע הקריטי שלהן, השבוע שבו מתחילים מנהלי הרשתות לקבל את ההחלטות הסופיות לגביהם. עד אז, חשוב לזכור, שמדובר עדיין רק בהדלפות וידיעות שיכולות להשתנות כהרף עין.



בשנה שעברה רשת FOX החלה את אישורי הסדרות החדשות, כאשר שבוע לפני הצגת הלוחות החדשים של חמש רשתות הברודקאסט היא אישרה את הסדרה Gotham. האם זה יקרה גם השנה ? התשובה היא: זו אפשרות סבירה. הכוונה היא לאישור הדרמה Minority Report, אשר נראית בטוחה לעונה הבאה. דרמות נוספות שזוכות להעדפות ממשיכות להיות הדרמה המוזיקלית  בכיכובו של אריק מקורמיק, Studio City, והדרמה הרפואית Autopsy או בשמה הקודם Rosewood, כאשר Frankenstein נחשבת בגדר אפשרות בלבד וניצבת מאחוריהן. צריך גם לזכור, שהרשת כבר אישרה דרמה אחת לעונה הבאה ישירות לסדרה Scream Queens מבית היוצר של ראיין מרפי.

בגזרת הקומדיות, הקומדיות של רוב לאו (The Grinder) וג'ון סטאמוס מתקרבות לאישור, כאשר הראשונה נראית אף חזקה יותר וזכתה במומנטום חיובי לאורך כל עונת הפיילוטים. יש תזוזה קלה במקבץ השני בחשיבותו של הקומדיות של הרשת: Cooper Barrett’s Guide to Surviving Life, אשר כמעט ולא זכה לתגובות בתחילת הדרך משמיע מעט קולות בשעה ש 48 Hours ‘Til Monday שלהט לתקופה מסוימת מתקרר. לגבי
Fantasy Life, יכול מאד להיות שיפתחו אותו מחדש.


זו השנה השנייה ברציפות שדרמה ששונדה ריימס עומדת מאחוריה נחשבת ללהיט החדש של הרשת, כאשר השנה מדובר בדרמה ללא שם של ג'נה באנס וב The Catch בכיכובה של מיריאל אנוס. דרמה נוספת אותה מובילה דמות נשית, Runner, בכיכובה של פאולה פטון, נחשבת גם היא כמועמדת חזקה לאישור.
Kings and Prophets נמצאת בתחרות, כאשר כבר החלו לדבר על תסריטים לפרקים הראשונים של העונה הראשונה. פרויקטים נוספים, אשר מתחילים לקבל מעט תשומת לב: Broad Squad, The Advocate, Quantico, Boom ו LA Crime. כמו כן, צריך לזכור את הספין אוף של "ש.י.ל.ד.", אשר נחשב כמועמד כמעט ודאי לקבל אישור (ובמקרה שכזה, סביר להניח ש Agent Carter תבוטל).

בגזרת הקומדיות, קומדיית ה N.B.A מקבלת באז חזק ככל שהימים מתקדמים, בעיקר בגלל האפשרות לשיתוף פעולה מצד הליגה וכן אפשרויות השיווק. גם Chev & Bev של צ'בי צ'ייס ובוורלי דיאנג'לו חזק בתמונה, וכן המצגת של החזרת "החבובות", אשר התקבלה בצורה טובה מאד. קומדיה שצריך להזכיר בגזרת הפיילוטים החזקים, היא Delores & Jermaine.

קומדיות נוספות שמדברים עליהן הן: הריבוט ל Uncle Buck וכן Dr. Ken, אשר התקבל בצורה יפה לאחר שכתוב התסריט,46Percenters, Family Fortune, ולבסוף The Real O’Neals שיכול להיות שאישורה יגרום לבעיות מצד ארגונים נוצריים.


Chicago Med, הספין אוף של Chicago Fire, ממשיך להיראות כנעול לעונה הבאה, כאשר אחת האפשרויות שמדברים עליה היא שעליית הסדרה תדחה לחצי השני של העונה. דרמות נוספות שמקבלות תשומת לב גדולה הן: Endgame, Blindspot ו Warrior. מותחן נוסף, Game of Silence, נמצא אף הוא בתחרות, אך נמסר שהוא נחשב כאפל מעט עבור הרשת. מצד שני, במידה וברשת יהיו מעוניינים בפיילוטים קלילים יותר הם יבחרו באחד מהפיילוטים הבאים:
The Curse of the Fuentes Women, Love Is a Four Letter Word ו Heart Matters.

בשעה שיכול להיות שהרשת לא תחזיר אפילו קומדיה חדשה אחת לעונה נוספת, הרשת תסתמך על שתי הקומדיות שהיא כבר אישרה ישירות לסדרה: Telenovela של אווה לונגוריה והריבוט ל Coach של קרייג טי נלסון. מספר רב של קומדיות עדיין מועמדות להצטרף אליהן: Superstore, Strange Calls, How We Live. בדרגה פחותה יותר ניתן לציין את הסיטקום של סוזן מרטין וכן את הקומדיה People Are Talking. אין כמעט דיבורים על Problem Child למרות שעדיין מחפשים לו תסריטאי ראשי.


בגזרה של הדרמות היה לרשת "רעש" גדול בשבוע שעבר, בניגוד לשקט היחסי בגזרת הקומדיות. Limitless נחשבת מועמדת חזקה, כאשר הפיילוט לספין אוף של Criminal Minds נחשב כחזק מאד בתחרות. דרמות נוספות שמדברים עליהן הן הדרמות הרפואיות: Code Black ו LFE וכן, הדרמות המשפטיות: Doubt ו
For Justice, כאשר האחרונה מקבלת תמיכה חזקה מלי מונבס, מנהל הרשת. השאלה היחידה, שנראית כרגע, היא באם הרשת תבחר ביותר מפיילוט אחד מכל סוג, במיוחד לאור מחסור בשעות שידור. Supergirl נחשבת כמועמדת חזקה לקבל אישור לעונת החורף הקרובה, בשעה שעל Sneaky Pete ו Rush Hour נאמר שהן רק בסדר, למרות שמאחורי הפרויקטים קיימת התחייבות כלשהי לגביהן.

בגזרת הקומדיות, כפי שציינתי, היה שקט באופן יחסי. Life In Pieces מקבלת מעט תשומת לב בנוסף ל
Super Clyde, בשעה שאחד מהפרויקטים: של טד קוויל או טומי ג'והאגין נחשבים בגדר אפשרות. קיימת ציפיה לפיילוט של דן שאנון, אשר הגיע באיחור.



בשעה שהספין אוף של Arrow-Flash בטוח לעונה הבאה וכמעט כל הסדרות של הרשת חוזרות לעונה הבאה, הרשת יכולה להרשות לעצמה סדרה חדשה אחת או מקסימום שתיים נוספות מתוך ארבע הפיילוטים שיש ברשותה. Cordon של ג'ולי פלק מקבל את מרבית תשומת הלב. צריך לזכור שבאופן מסורתי ברשת מאשרים באופן שווה מאולפני CBS ו Warner Bros. TV, אולם הספין של Arrow-Flash וכן Cordon הם מבית היוצר של Warner Bros. TV, ולכן, במידה ויאושר פרויקט נוסף סביר להניח שהוא יהיה Cheerleader Death Squad או Tales from the Dark Side, כאשר היתרון הוא לראשונה. צריך גם לזכור, שכל אחת מהן פונה לכיוון אחר ולכן, גם ללוח החדש של הרשת לאורך העונה כולה יהיה משמעות.


הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

2 תגובות:

אופציונלי אמר/ה...

תודה אחי
אבל הפעם אתה כבר חופר
הכל יעניין כאשר דברים יהיו סגורים
אבל כבר פעם שניה שאתה כותב את עניין הפיילוטים ושוב ושוב
חלאס
תביא דברים לעניין כמו מענה לקורא
כמו סיכום עונה כמו מה חדש
חלאס עם הפילוטים

אנונימי אמר/ה...

לתגובה מעלי:
במקום לבוא בטענות פשוט אל תקרא.