יום רביעי, 8 באפריל 2015

פרסום: רשת USA פרסמה את מועדי עליית סדרות הקיץ שלה


להלן המועדים:

2 ביוני 2015:

Royal Pains - עונה שביעית.


18 ביוני 2015:

Complications  - סדרה חדשה משופעת כוכבים, כאשר בין היתר ניתן למצוא את ג'ייסון אומרה וג'סיקה סזור (Gossip Girl), בת' רייסגראף (Leverage) ולורן סטאמיל. מי שעומד מאחורי הסדרה הוא מאט ניקס, יוצר Burn Notice.

Complications, למי שמעוניין לדעת, תעסוק בג'ון אליסון (אומרה), רופא בחדר מיון שמואס בחייו הממוצעים והרגילים, עד אשר הוא נקלע לירי ומציל את חייו של נער בשעה שהוא מחסל את אחד מתוקפיו. כאשר הוא מגלה שהילד הוא בנו של חבר כנופיה והוא עדיין מטרה הוא עושה הכל בכדי להציל אותו ובכך הוא משנה לחלוטין את כיוון חייו ואת עבודתו.

כריס צ'אלק יגלם את דמותו של דאריוס, המתווך בין חברי הכנופיה לאליסון, כאשר הללו יצטרכו סיוע רפואי. טים פפר יגלם את דמותו של קייל הוקינס, עורך דין במשרד התובע המחוזי וחבר של סמנתה (רייסגראף), אשתו של אליסון, אריק איידלשטיין יגלם את דמותו של ג'ד, חבר של גרטשן (סזור), אחות דומיננטית בחדר המיון, ורוננקו לי יגלם את דמותו קוונטין בל, עמית של אליסון בחדר המיון. ולסיום, לורן סטאמיל, אשר תגלם את דמותה של ד"ר ברידג'יט אוניל, עמיתתו של אליסון ומי שתספוג את התוצאות של מעשיו של אליסון.


24 ביוני 2015:

Suits - עונה חמישית.

Mr. Robot - סדרה חדשה אודות אליוט (רמי מאלק), מתכנת צעיר, אשר עובד כמאבטח נתונים בבוקר והאקר בלילה. כאשר מנהיג מיסתורי (כריסטיאן סלייטר) בקהילת ההאקרים המחתרתית מגייס אותו בכדי להרוס את החברה שעליה הוא אמור להגן עליו לקבל החלטה, שתשפיע על כל מהלך חייו. בסדרה ישתתפו גם פורשיה דאבלדיי ("Her"), קרלי חייקין ("Suburgatory") ומרטין וולסטורם ("Simple Simon").


25 ביוני 2015:

Graceland - עונה שלישית.





תגובה 1:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי