יום שלישי, 10 במרץ 2015

פרסום: אז, מה ידוע על הפרויקט Supergirl של רשת CBS ?



אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר של רשת CBS בעונת הפיילוטים 2015 הוא הפיילוט Supergirl. ברשת לא העלו סדרת גיבורים בשנים האחרונות ולכן עצם אישור הפרויקט היווה הפתעה גדולה. אולם, מהרגע שאושר הוא ממשיך לייצר באז, אשר נכון לעכשיו אף פרויקט אחר של הרשת בעונת הפיילוטים הנוכחית לא מייצר. עוזרת לו העובדה שכבר אושרו לסדרה לפחות 13 פרקים לעונתה הראשונה.

בתחילה, נדמה היה שברשת מייעדים את הסדרה לעונת קיץ 2015, ואולם בשל העובדה שאפילו לא החלו בהפקה, אלא הם נמצאים בשלב הליהוקים בלבד, נדמה שברשת החליטו, בצעד יוצא דופן, להעלות את הסדרה דווקא בעונת החורף. מבחינת מקום בלוח השידורים עושה רושם שרק ימים שני או חמישי (ריאלי יותר) פנויים עבור הפרויקט, אולם בכדי לדעת בוודאות נצטרך להמתין עד אמצע חודש מאי, כאשר הלוחות החדשים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות יפורסמו.

בשל הבאז הגדול והמידע הרב שהתפרסם לגבי הסדרה, הגיע הזמן לעשות סדר במידע. ראשית, מבחינת הרעיון הכללי, הסדרה תתמקד בקארה זור אל, בת דודתו של סופרמן, אשר מתחזקת את אותם יכולות של סופרמן, אבל גם את אותה החולשה לקריפטונייט. קארה נולדה בכוכב קריפטון והיא הצליחה לברוח מהכוכב לפני שהוא נחרב. מהרגע שהיא מגיעה לכדור הארץ היא מחביאה את כוחותיה, אבל כאשר הסדרה מתחילה הדמות שלה בת 24 והיא מחליטה לאמץ את יכולותיה בכדי להיות הגיבורה שהיא אמורה להיות.

 
הדבר הראשון שבהפקה עשו היה לנסות ללהק את דמותה של קארה\סופרגירל. כאשר החלו בליהוקים הכוונה של ההפקה הייתה ללהק שחקנית בלתי מוכרת. בשל כך ירדה מהר מאד המועמדות של קלייר הולט (The Originals) לתפקיד. ואז, צץ שמה של ג'מה אטקינסון הבריטית בעלת החזה הגדול (מצטער, אבל אי אפשר להתחמק מכך...). ואז, כאילו משומקום הוחלט להחתים את מליסה בנויסט לתפקיד וניתן גם לחזות בתלבושת אותה היא אמורה ללבוש בסדרה כסופרגירל. בכך, ההפקה ויתרה על הרעיון הראשוני שלה להחתים שחקנית בלתי מוכרת, משום שמליסה ידועה מאד מתפקידה כמארלי רוז מהסדרה Glee.



ההפקה שינתה את דעתה גם בנוגע להחלטה ראשונית נוספת. מכיוון שהמפיקים של הסדרה הינם אותם המפיקים של Arrow ו The Flash המעריצים שאלו באם הסדרה תהיה שייכת לאותו עולם ובכך גם יתאפשרו קרוסאוברים בין הסדרות עבור הדמויות. בתחילה טענו המפיקים שהסדרה תעמוד בפני עצמה, אולם לפני מספר שבועות הודיע גרג ברלטיני, אחד המפיקים, כי הסדרה אכן תהיה שייכת לאותו עולם ובכך העלה את ההתלהבות של המעריצים לגבי קרוסאוברים אפשריים, במיוחד עתה כאשר עושה רושם שהסדרה תשודר בעונת החורף כמו שתי "אחיותיה". אבל, צריך לציין זאת כבר עתה, אין עדיין תכנונים ראשוניים לכך. הצעד מתאפשר כיוון שרשת CBS מחזיקה ב 50% ממניות רשת ה CW, אשר מהווה מעין רשת בת שלה וכחצי מהסדרות שלה מופקות על ידי אולפני CBS.

הצעד הבא של המפיקים היה לשנות קונספציה לחלוטין. מכיוון שהתכנון היה ללהק שחקנים בלתי מוכרים והתכנון נפל מהר מאד עם ליהוקה של בנויסט לתפקיד קארה, שאר הליהוקים לסדרה היו של שחקנים מוכרים. מאד. ראשית, בהפקה ליהקו את דמות של ג'ימי אולסן, דמות מיתולוגית מעולם ה DC Comics ואשר אמורה להיות דמות מרכזית בסדרה. ואולם, למרות שהשם של מאקד ברוקס הוא שם מוכר מאד, בעיקר בשל תפקידו בסדרה Necessary Roughness, הרי שהרעיון ללהק אפרו אמריקאי לתפקיד נראה די משונה. נחיה ונראה כיצד המעריצים יגיבו כשיראו את התוצאה הסופית על המסך.



הצעד הבא היה ליהוקה של לורה בנטיני (Nashville) כאלורה זור אל, האם הביולוגית של קארה. מכיוון שהכוכב קריפטון הושמד ואלורה שולחת את בתה לכדור הארץ סביר מאד להניח שמדובר בפלשבקים ולכן תפקידה בסדרה מוגדר רק ככוכבת אורחת מתמשכת והיא לא נחשבת כחלק מהקאסט הראשי.



השם המפתיע הבא הגיע לפני מספר ימים כאשר קליסטה פלוקהארט ("אלי מקביל", "האחים והאחיות"), שם גדול בעולם הטלוויזיוני, לוהקה כחלק מהקאסט הראשי לתפקיד של קאט סטיבנס, הבוסית של קארה. דרך אגב, קליסטה חוזרת בכך לשתף פעולה עם ברלטיני, אשר היה אחראי לסדרה הקודמת שלה "האחים והאחיות".



השמות הגדולים המשיכו להגיע והצעד הבא היה מפתיע עוד יותר: שריל לי, אשר ידועה מתפקידה כלקסי בסדרה Grey's Anatomy, לוהקה לתפקיד אלכסנדרה "אלכס" דאנוורס, אחותה של קארה מהימים שהייתה מאומצת ואשת סודה הקרובה ביותר. היא מוקסמת מכוחותיה של קארה עוד מימי ילדותה. עד כדי כך היא מוקסמת מבחינה מדעית שהיא הופכת להיות רופאה כאשר היא גדלה.

באותו יום שבו הודיעו על ליהוקה של לי הודיעו גם על ליהוקו של דיוויד האוורד (Homeland) לתפקיד האנק הנשו, סוכן C.I.A, אשר מנהל את הסוכנות שמטפלת באנשים בעלי כוחות. הנשו יהיה אחד מהרשעים בסדרה, כאשר בסופו של דבר הוא יהפוך לסייבורג סופרמן

.

ואז, לפני כעשרה ימים נודע על ליהוק של שני שחקנים שכבר גילמו בעבר דמויות מהעולם הזה של DC Comics. דין קיין, אשר גילם את דמותו של סופרמן בסדרה "לויס וקלארק" לצד טרי האטצ'ר והלן סלייטר, אשר גילמה בעצמה את דמותה של קארה\סופרגירל בסרט קולנוע משנת 1984. כל מה שידוע לגבי התפקידים שלהם הוא שמדובר בתפקידים מסתוריים.

ולבסוף בגזרת הליהוקים, בימים האחרונים מתברר שבהפקה מלהקים כפילים לדמויות של סופרמן ול Baby Twins. ליהוקים אלו הם המשך לשמועות שדמותו של סופרמן אמורה להופיע בסדרה בצורה זו או אחרת מאחר וחלק מהדמויות מהקומיקס של סופרמן אמורות גם הן להופיע. יתרה מכך, מכיוון וכבר עתה ידוע שהסדרה אמורה להיות חלק מהעולם של The Flash ו Arrow ברשת ה CW, עולות מספר שאלות כגון: האם דמותו של סופרמן תופיע גם בסדרות הללו ? במיוחד לאור העובדה שבהפקה מנסים ללהק שחקן לדמותו של למברג'ק, אשר נלחם בסופרמן בחוברות הקומיקס. למברג'ק מופיע בסדרה בכדי לבחון את כוחותיה של קארה עבור נבל אחר לא ידוע. במידה ודמותו של סופרמן אכן תופיע בסדרות הללו, האם לא ירחק היום ונזכה לראות גם חלק מ"ליגת הצדק" ? ולבסוף, האם טום וולינג (גילם את דמותו של קלארק קנט\סופרמן בסדרה "סמולוויל" שהסתיימה לפני מספר שנים) יהיה חלק מהסיפור הזה ? לפחות לגבי השאלה האחרונה נראה שהסיכויים נמוכים מאד עד בלתי קיימים.

4 תגובות:

אלי אמר/ה...

צריך להיות ג'מה, לא ג'נה

D1D1 אמר/ה...

תוקן

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף ששריל לי תהיה בסדרה.
בכלל, חוץ מהשחקנית הראשית שאין לי מושג מי היא כי אני לא צופה בglee, שאר השחקנים ממש אחלה.

שד משחת אמר/ה...

מה אתה חושב על הסדרה Powers
יצאה היום כל ה10 פרקים ביחד
??
ומה אתה חושב על הסדרה CSI: Cyber
התחילה שבוע שעבר משחקת בה Patricia Arquette מ"התבגרות"(Boyhood)
תודה מראש