יום ראשון, 15 במרץ 2015

13 חדשות קולנוע



1. המפיקים של סרט ההמשך של "סודות דה ויצ'י", אשר נקרא Inferno בכיכובו של טום הנקס, רוצים שהשחקן בן פוסטר יגלם את דמות הנבל של הסרט, דמות של אדם שאובססיבי לספר בעל אותו שם של דנטה אליגיירי ומעוניין לשחרר וירוס אשר יגרום לצמצום מספר התושבים על פני כדור הארץ. שחקנים נוספים שישתתפו בסרט הם פליסטי ג'ונס כד"ר סיינה ברוקס, אשר מסייעת לטום הנקס להתאושש מאמנזיה, עומר סיי ככריסטופר ברודר ועוד..רון האוורד יביים את הסרט.

2. שמועות בימים האחרונים גורסות שהשם החם ביותר לגלם את דמות גרין לנטרן הוא כריס פיין. ואני אומר, הוא כל כך דומה לראיין ריינולדס, אז מדוע לא ללכת שוב על הדבר האמיתי ? מה פיין יביא שריינלודס לא הביא בסרט שנכשל ? הדמות של גרין לנטרן תופיע לראשונה בסרט הראשון של "ליגת הצדק".

3. הסרט השני של זולנדר יעלה בחודש פברואר 2016 בשבוע האופנה, ב 12 בחודש זה.

4. אולפני סוני כבר מתכננים סרט נוסף לריבוט של "מכסחי השדים", אשר יצולם בסמוך לסרט הראשון. בעוד שהסרט הראשון יהיה מורכב מקאסט נשי ראשי, הרי שהקאסט הראשי בסרט השני אמור להיות גברי. השמות שמקושרים לסרט השני הם צ'אנינג טאטום וכריס פראט, אבל אין עדיין הודעה רשמית בנידון.

5. הסרט החדש בסדרת סרטי ג'יימס בונד, ושמו Spectre, הוסיף נערת בונד נוספת, סטפני סיגמן (בתמונה) שתיקרא אסטרלה. סיגמן ידועה בגילום דמותה של אווה בסדרה The Bridge. הסרט, אשר נמצא כעת בצילומים, ייצא ב 6 בנובמבר 2015.

6. השם החדש שנזרק כמי שעומד לגלם את דמותו של פיטר פארקר\ ספיידרמן (לאחר שהשמועה לגבי דילן אובריאן התבררה כשגויה) הוא של סאם סטרייק (Eastender). הסיבות לקישור השחקן לדמות נעוצות בציוצים של השחקן וסוכנו בטוויטר על כך שהוא עומד להיכנס למכון לתקופה ארוכה בכדי לחזק את השרירים שלו, אך עושה רושם שיכול מאד להיות שמדובר בתפקיד אחר לחלוטין אליו יקושר השחקן, "אקס-מן" או "דאדפול". אין עדיין עדכון רשמי מהאולפנים.

7. עומדים לצאת 20 ספרים חדשים של "מלחמת הכוכבים" אשר יקשרו בין סוף הסרט השישי לסרט החדש שעומד לצאת.

8. שמעות גורסות שקיימת אפשרות שהסרט החמישי בסרט סרטי Alien יחולק לשני חלקים או למעלה מכך.

9. הסרט השלישי בסדרת סרטי "וולברין" יחל בצילומים בתחילת שנת 2016 וכבר עתה ידוע שהוא יעלה לאקרנים בחודש מרץ 2017. התסריט עדיין בשלבי פיתוח, אולם פטריק סטיוארט רמז שהדמות שלו כנראה תצא למסע עם הדמות של לוגן.

10. הסרט הרביעי בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור" עומד להיות סיפור אהבה. כמו כן, הסרט לא ימשיך את אירועי הסרט השלישי ולא יוצגו בו בני אנוש.

11. בעוד שישה חודשים עומד לצאת סרט ההמשך ל The Maze Runner, אשר ייקרא The Scroch Trails, אבל כבר עתה החלו לעבוד על הסרט השלישי בסדרה, The Death Cure.

12. ב"דיסני" מצאו לעצמם את ה"חיה" לסרט "היפה והחיה". מדובר בשחקן דן סטיבנס, כאשר מולו תשחק אמה ווטסון את דמותה של בלה. נכון לעכשיו, לא ברור באם מדובר במיוזיקל, למרות שווטסון טענה שזו הכוונה.

13. תרשמו שני שחקנים לסרט ההמשך של "היום השלישי", מדובר בשחקנים ג'ף גולדבלום וליאם המיסוורת'.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בגלל ששחקן אחד דומה ויזואלית לשחקן אחר (וגם זה נתון לדיון) אין טעם להחליף בינהם בליהוק?
סליחה שאני אומרת, אבל ההערה הזו דיבלית.
ריינולדס הוא בלונדיני עם עיניים כחולות ופרצוף יפה ואת זה אפשר להגיד על חצי מהוליווד. לפי ההיגיון בהערה שלך צריך ללהק לכל הסרטים רק את בראד פיט.
וחוץ מזה, יכול להיות שריינולדס עצמו לא מעוניין לחזור אל התפקיד...

D1D1 אמר/ה...

לפעמים קשה לאנשים להבין סרקזם... באמת חשבת שזו דעתי? קצת עלבון לאינטליגנציה.
בכל מקרה, כמו שאני לא קורא לאף דעה אחרת דבילית, אני מבקש שגם האחרים יאמצו את אותו נוהל.
לגבי ראיין, עד כמה שהבנתי, הוא רצה לחזור אבל בשל כישלון הסרט הוא לא קיבל את התפקיד לסרט נוסף. ודרך אגב, אני אוהב את שני השחקנים.

קובי אמר/ה...

תודה