יום שלישי, 3 במרץ 2015

12 חדשות קולנוע



1. הסרט Tomb Rider עומד לעבור ריבוט. יתרה מכך, הפרויקט עומד להיות מואץ והתסריטאי של "צבי הנינג'ה" מונה לכתוב אותו. מעניין יהיה לראות מי ייכנס לנעליים הגדולות של אנג'לינה ג'ולי.

2. לשחקנית מארגו רובי יש חוזה למספר סרטים בכדי לגלם את דמותה של הארלי קווין. כלומר, היא לא אמורה לסיים את תפקידה בסרט Suicide Squad. מעניין יהיה לראות כיצד ישלבו סרטי המשך לפרויקט הזה לצד כל הסרטים המתוכננים לפרויקטים של DC Comics, או שאולי דמותה תשולב בסרטים אחרים.

3. הריבוט לסדרת סרטי Ghostbusters עומד להיות מושפע מהסדרה The Walking Dead. היות ומדובר בארבע נשים בתפקיד הראשי מעניין יהיה לראות את ההשפעה. קיימת הרגשה שהסרט יפנה לצד הקומי הרבה יותר מהסרטים המקוריים.

4. ארנולד שוורצנגר ישתתף גם בסרט השישי של סדרת סרטי "שליחות קטלנית".

5. דווין ג'ונסון טוען שקיים סיכוי שהסרט "שאזאם" יעלה לאקרנים לפני התאריך המתוכנן בשנת 2019. לאור מבול הסרטים של DC Comics קשה לראות את זה קורה.

6. קיים סיכוי שלא ייצא המשך לסרט "הנערה בעלת קעקוע הדרקון". לטענת רוני מארה, כוכבת הסרט, הפרויקטים, אשר אמורים להוות שני סרטי המשך, מתים, נכון לעכשיו. חבל, הסרט הראשון היה דווקא טוב. מעניין יהיה לעקוב אחר הידיעות בנידון.

7. שמועות גורסות שהשחקן הבא שיגלם את דמותו של פיטר פארקר\ספיידרמן יהיה ממוצא אפרו-אמריקאי או לטיני. ואני אומר, די לפוליטיקלי קורקט, אי אפשר להמציא מחדש דמויות. בעצם אפשר, אבל נמאס שעושים את זה. את ג'ימי אולסון הפכו לאפרו אמריקאי. איפה הגבול ? סופרמן שהוא סיני ?

8. סטיבן ספילברג אמר שישמח לביים את כריס פראט כ"אינדיאנה ג'ונס", אולם דווקא השחקן גורס שהוא לא מתלהב מלגלם את הדמות. לטענתו, יהיה קשה להיכנס לנעליו של האריסון פורד.

9. יו ג'קמן, שעד לפני מספר שבועות לא היה ברור אם ימשיך לגלם את דמותו וולברין בסרטי X-Man, טען לפני מספר ימים שישמח לגלם את הדמות עד יום מותו ובכך סתם פיות להרבה מאד אנשים שדיברו על סיום דרכו בפרנצייז.

10. שמועות גורסות שאקוומן יופיע רק בשתי סצינות בסרט "באטמן נגד סופרמן", שאחת מהן היא בעת גיוסו על ידי באטמן ל"ליגת הצדק".

11. אולפני New Line Cinema עומדים להפיק ריבוט לסרטי Shaft. סמואל ל ג'קסון לא אמור להיות חלק מהפרויקט.

12. הסרט השני בסדרת סרטי "הנוקמים" יספר את סיפורה העצוב והחשוך של "האלמנה השחורה". כלומר, צפו לסצינות רבות של סקארלט ג'והנסון. יש...

2 תגובות:

asai5 אמר/ה...

לגבי הספיידרמן החדש זה מבוסס קומיקס ואם הם הולכים בכיוון הזה זה לא במקום אלא בנוסף חוץ מזה שזה לא פיטר פרקר..
לפי דעתי זה יביא משהו שונה ויותר טוב לדמות וגם הסיפור של זה די טוב..

אנונימי אמר/ה...

ג'והנסון תקבל יותר זמן מסך בהנוקמים 2 כהכנה לסרט שרוצים להוציא על האלמנה השחורה.
היו אמורים להתחיל להפיק את הסרט הזה לפני כמה שנים אבל הפרוייקט נפל כי האולפנים חששו שהדמות של האלמנה לא מספיק מוכרת ביחס לשאר הדמויות של עולם מארוול.