יום ראשון, 18 במרץ 2012

פרסום: אז מה קורה בגזרה של רשת NBC ?



והסדרה הראשונה שקיבלה הודעת חידוש מוקדמת הינה... לא Smash. כן, כפי שאתם בוודאי מודעים לכך, לפחות קוראי הבלוג שלי צריכים להיות מודעים לכך, ברשת החליטו להודיע הודעת חידוש ראשונה דווקא על חידוש לעונה שנייה של סדרה בעלת רייטינג ממוצע (Grimm) מאשר הדרמה בעלת הנתונים הטובים ביותר שלה. דרך אגב, האישור הרשמי לידיעה הגיע רק אחרי שאקלה קופר, אחד מהתסריטאים של הסדרה, הודיע על כך בטוויטר שלו וברשת נאלצו לאשר זאת.

אחת הסיבות להודעת החידוש המוקדמת היא, שברשת NBC, ככל הנראה, יחלו בעליית עונת החורף שלהם בשלב מוקדם ביחס לשנים קודמות וזאת בשל רצונם לנצל את הרייטינג הגבוה שהם עומדים לקבל משידורי האולימפיאדה בקיץ. ההודעה המוקדמת תאפשר לסדרות לעלות עם עונה חדשה כבר בחודש אוגוסט.

קיימים דיווחים שברשת NBC עומדים להודיע על הודעות חידוש מוקדמות נוספות בקרוב, אך מקורות רשמיים מטעם הרשת מתעקשים שנכון לעכשיו, רק Grimm נמצאת ברשימת הסדרות שקיבלו הודעת חידוש. מעריצי Smash לא צריכים להיבהל, הסדרה תחזור לעונה נוספת, כאשר האלמנט היחיד שלא ברור הוא מספר הפרקים שלה בעונה הבאה.

הידיעה המעניינת ביותר שיוצאת מכיוון הרשת היא, שברור לכולם שהתוכנית The Voice תחזור לעונה שלישית בעונת החורף הבאה, אך ברשת חושבים ברצינות לשדר שתי עונות של התוכנית במהלך עונת החורף, כאשר הראשונה תעלה בחודשים אוגוסט-ספטמבר והשנייה בחודש ינואר 2013. בהתחשב במצב של הלוח שלה בשנים האחרונות, זה הגיוני שברשת ינסו למקסם את ההצלחה היחידה שלה, אולם הם צריכים להיזהר לא לשחוק אותה.

הידיעה מבוססת על כתבה של ג'וזף אדריאן, כתב התרבות האמריקאי.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

האם עונת החורף תהיה יותר ארוכה או שהיא פשוט תתחיל ותסתיים ברשת יותר מהר? אם היא יותר ארוכה אז יש יותר שעות שידור- יותר סיכוי לחידושים של סדרות?

אני מניח שזה גם מאוד תלוי בהנהלה החדשה בערוץ, מה הם מכינים לנו? המשך של הקו המתוחכם הקיים או עוד מ"וויטני"?