יום שבת, 24 במרץ 2012

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... סיינפלד.




לקומדיה הגדולה בכל הזמנים ללא ספק מגיעה פינה משלה.

1. האם ידעתם שהשם המקורי של ניומן היה לארי? אתם יכוילם לדמיין את ג'רי אומר:
Hello...Lary ?

2. זוכרים את הפרק שג'רי וקרמר חושדים שמנהל החשבונות שלהם על סמים? סיינפלד האמיתי סיפר פעם שמנהל החשבונות שלו ברח עם 50 אלף דולר והשתמש בהם לקניית סמים.

3. זוכרים את הפרק ששודר בשנת 1993 ובו איליין יוצאת עם ג'ואל ריפקין, שלפי הסדרה היה רוצח סדרתי(מומצא) בעל אותו השם? במהלך הפרק, איליין מנסה לשכנע את ג'ואל להחליף את השם ואחת האפשרויות שנשקלת היא או ג'יי. שנה לאחר מכן, שחקן הפוטבול או ג'יי סיפסון רוצח את אשתו. מסתבר שאירוניה מתרחשת לא רק בתוך הסדרה.

4. זוכרים את הפרק של חגיגות יום פורטו-ריקו? הפרק הרגיל האחרון לקראת הסיום החגיגי? אז הפרק עורר שתי שערוריות שבגללן הפרק לא שודר בסינדיקציה מעולם. ראשית, קרמר שורף את דגל פורטו-ריקו. בנוסף, קרמר אומר שהפורטוריקנים הינם אנשים אמוציאנלים שמתרגשים מדי. מעניין שדווקא מייקל ריצ'רדס עורר את השערוריות האלו(ראו, סעיף הבא).

5. מייקל ריצ'ארדס לא הצליח מאז שהסדרה הסתיימה. אחת מהסיבות לכך הוא מופע סטנדאפ שלו שבמסגרתו הוא ירד על שחורים בצורה קיצונית. בהזדמנות אחרת, הוא נתפס בהערות אנטישמיות(על אף שריצ'רדס מחשיב עצמו ליהודי, למרות שלא המיר את דתו או נולד ככזה). בגלל זה הוא פרש מהסטנד-אפ ב2007. כמובן שיהיו שיגידו שזה בגלל "קללת סיינפלד" הנודעה.

6. ג'רי סיינפלד ויתר על 5 מיליון דולר לפרק עבור העונה העשירית של "סיינפלד". בחישוב מהיר, הוא ויתר על 110 מיליון דולר(ואולי 120) עבור 6 חודשים של צילום(בעונות האחרונות, הוא הפסיק להיות מפיק ולכתוב). אפשר להבין אותו, כי על 9 העונות הוא הרוויח מרשת NBC כ 287 מיליון דולר והוא הכפיל את הסכום בזמן שלאחר שהתכנית הסתיימה בזכות סינדיקציה.

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

4 תגובות:

שקד אמר/ה...

בבקשה תחליף תמונה D1D1. בבקשה.

שקד אמר/ה...

עבור אלונה טל** לא עבור הפוסט הזה.

אנונימי אמר/ה...

ג׳ואל ריפקין היה רוצח אמיתי שפעל בניו יורק ורצח 9 נשים

אנונימי אמר/ה...

הרוצח הסדרתי ג׳ואל ריפקין, שפעל בניו יורק בשנים 1989 עד 1993 והורשע ברצח תשע נשים, מרביתן זונות, חלק עם הוריו חווה בת ארבעה חדרי שינה בלונג איילנד. למרות השמועות שגורסות כי רצח כמה מקורבנותיו בבית הזה ממש, הנכס נחטף בתחילת 2011 תמורת 322,000 דולר.