יום שלישי, 27 במרץ 2012

פאליי סנטר 2012 - סיקור הפאנל של הסדרה Once Upon A Time.



בשבוע שעבר פורסם תקציר של פאנל הסדרה Bones. לפי בקשת מספר קוראים של הבלוג, להלן תקציר של פאנל של סדרה נוספת, של הסדרה Once Upon A Time.

* רוברט קלרלייל, השחקן של מר גולד\עוץ לי גוץ לי סיפר קצת על המבטא המיוחד של הדמות. לדבריו, הוא ידע שהמבטא האמיתי שלו - מבטא סקוטי חזק - לא יתאים לדמות, ולכן הוא המציא סוג של דיבור עם השראה מבנו בן ה-6. כששאר השחקנים נשאלו אם הם מפחדים לשחק מולו, ג'יניפר גודווין (שלגיה\מרי מרגרט) אמרה שקשה במיוחד לשחק מולו כי הם אוהבים אותו כל כך שקשה להם להראות מפוחדים.

* היצרים נשאלו האם אנחנו עומדים בקרוב לגלות מה יכול להסיר את הקללה. "אולי כבר ראינו" הייתה התשובה. אפשר אולי לקוות, אבל המלצה שלי, מכיון שמדובר באותם היוצרים של אבודים, כדאי פשוט להתאזר בהמון סבלנות.

* לאנה (רג'ינה\המכשפה הרעה) ספרה שהיא מאוד אוהבת את התלבושות של המכשפה הרעה, ולמרות שהיא בקושי נושמת בהן, הן מכניסות אותה לדמות. היא גם ספרה שהיחסים בין רג'ינה להנרי יקבלו קצת יותר זמן מסך בפרקים הבאים של העונה.

* ארצ'י, הפסיכולוג עומד לקבל מטופל חדש בדמותו של... מר גולד. הוא ולא אחר. מסתבר למר גולד אין חיים פשוטים, וגם אין לו מישהו אחר לדבר איתו. אנחנו גם נראה את רג'ינה ומר גולד מנהלים שיחות גלויות על העולם והקללה, עכשיו כששניהם יודעים ששניהם יודעים. ושניהם יגלו גם מה הכוונות הנסתרות שלהם.

* ומה לגבי אוגוסט, הזר על האופנוע? היוצרים מבטיחים שעד סיום העונה יהיה לנו מושג די ברור מי הוא. הם ראו הרבה תאוריות מסביב, ומישהו כבר עלה על התשובה.

* היוצרים ספרו על המסך הירוק שמשמש לצילום החלקים בסדרה מעולם האגדות. הם מצלמים את הסצנות באולם שכולו ברקע של מסך ירוק זוהר, עם מעט מאוד אביזרים, ושאר הנוף והתפאורה נוספים במחשב, במחלקת האפקטים המיוחדים. הם ספרו שזה אמנם מסובך, ובסוף יום הצילום כולם רואים כתום ,כי הוא הצבע המשלים, (למרות שאדום הוא באמת הצבע המשלים לירוק. אבל לא נתפוס אותם במילה) אבל זאת הדרך היחידה לצלם סצנות ומקומות שאחרת אי אפשר היה להביא למסך. לאנה (רג'ינה\המכשפה הרעה) ספרה שהצילומים עם המסך הירוק החזירו אותה למשחקי ה"כאילו" של הילדות.

* רוברט (מר גולד) סיפר על האיפור של הדמות של עוץ לי גוץ לי, שהוא מאוד מסובך. לוקח לו שעתיים להתאפר לדמות, ושעה להוריד את האיפור. רק לשרוך את המגפיים המשוכללות שלו לוקח 20 דקות. -זה- נקרא להכנס לדמות.

* השריף אמנם מת בעולם האמיתי, אבל בעולם האגדות הוא חי, ועוד נראה אותו. (ספויילרים ברשת אומרים שזה יקרה בפרק הסיום של העונה)

* בפאנל ענו גם על שאלות מהקהל:

-איך השחקנים מרגישים עם לשחק במקביל 2 תפקידים? ג'וש (הנסיך) ענה שזאת הנאה וזכות לשחק בסדרה שמאפשרת את זה.

- האם נראה שוב את מליפיסנט, המכשפה האויבת של המלכה הרעה, מפרק 2? "זאת תהיה אכזבה אם לא נראה אותה שוב" הייתה התשובה.

- מה הסצינה האהובה עליך? ג'ניפר (אמה) עונה שהסצנה האחרונה עם השריף גרהם. זאת הייתה נקודת מפנה חשובה לאמה, שמעולם לא נתנה לעצמה קודם לכן להתאהב.

הערה: מדובר בסיקור של A, קוראת נאמנה של הבלוג.

4 תגובות:

שקד אמר/ה...

האם היו סדרות נוספות, להן היה פאנל כזה פרט למה שנכתב בפאנל הראשון?
האם תוכלו להביא לינק להן?

וממש תודה על המידע על Once Upon A Time, היה ממש מעניין.

Urix אמר/ה...

מצטרף לשקד , תודה!

Ran Landau אמר/ה...

http://www.paleycenter.org/paleyfest2012-lineup/

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המידע.
סדרה טובה שאני מאוד אוהב לראות.