יום ראשון, 4 במרץ 2012

בוודאי שמתם לב ש...



לידיעה הבלעדית של מייקל אוסיילו, כתב התרבות האמריקאי. אוסיילו הודיע, כי באחת מהסדרות הידועות, זוג טלוויזיוני, שהמתח המיני הצטבר ביניהם במשך תקופה ארוכה עומד להישבר באחד מפרקי סיום העונה שישודרו בחודש מאי. אוסיילו הוסיף, כי היו מספר אנשים בהפקה של הסדרה שחשבו שמדובר באקט שקורה מוקדם מדי, אך זה עומד לקרות. הניחושים של הצופים וגולשי האינטרנט הצביעו על מספר זוגות, כאשר הלוהטים מביניהם היו של קאסל ובקט בסדרה Castle, וויד וזואי בסדרה Hart Of Dixie, דיימון ואלנה בסדרה The Vampire Diaries וניק וג'ס בסדרה New Girl. מה הניחוש שלכם ?

להחלטה הקרבה לגבי עתיד Terra Nova. על פי דיווחים מתוך חדר הישיבות של רשת FOX, מתברר כי ברשת עומדים לקבל החלטה לגבי עתידה של הסדרה היקרה שלה. נכון לעכשיו, בימים האחרונים מתקבל הרושם שהמניות שלה נמצאות דווקא בעלייה, אך עדיין ברשת שוקלים האם ההפקה היקרה משתלמת להם. בכל מקרה, עתיד הסדרה אמור להיות הראשון שיוכרע מבין רבים של כלל חמש הרשתות האמריקאיות הגדולות. צפו להודעה הרשמית, או לפחות להדלפה, בשבועות הקרובים.

השבוע מסתיימות 3 סדרות. הסדרה הראשונה היא Napoleon Dynamite של רשת FOX, אשר כפי שדיווחתי בלוח ההערכות האחרון שלי, עתידה עדיין לא ברור. הסדרה השנייה היא The Lying Game, שבתחילה פורסם שהיא אמורה לשוב בעונת החורף ל 12 פרקים נוספים, אולם לבסוף הוקצו לה 10 פרקים נוספים בלבד, כך שהפרק האחרון של העונה שלה ישודר הערב. חבל. והסדרה השלישית היא Jane By Design, שלאחר התחלה בעייתית גילתה סימני יציבות ואף הצליחה להתרומם בשבועות האחרונים מבחינת נתוני הרייטינג שלה. רשת ABC Family העניקה לה 8 פרקים נוספים, שישודרו בקיץ.

להזמנת 8 פרקים נוספים לסדרה Jane By Design. הסדרה תסיים השבוע את החצי הראשון של העונה ובתזמון כמעט מושלם הגיעה ההודעה של רשת ABC Family. לפי דעתי, הרשת הודיעה על הזמנת הפרקים בשלב הנוכחי בכדי שיגיעו כמה שיותר צופים לצפות בפרק האחרון, כאשר הם מודעים לכך שיש לסדרה עתיד ולא יהיו מיואשים. במידה והצופים שאלו את עצמם: מדוע הרשת הזמינה פרקים נוספים ל Jane By Design ולא הודיעה על הזמנת פרקים נוספים ל The Lying Game ? לצופים הללו ניתן לענות: הסדרה התרוממה לאיזור של 0.5 עד 0.6 נק' מדד ולכן הרשת מנסה לתת לה הזדמנות נוספת בעונת הקיץ בה נתוני הרייטינג של חברות הכבלים עולות. אך שימו לב שההזמנה היא ל 8 פרקים בלבד, כך שהרשת עדיין לא בטוחה לגביה ואני לא בטוח שיש לה עתיד מעבר לכך אם נתוניה לא יעלו. כמו כן, אל תתפסו אותי במילה, אולם לפי דעתי, לגבי The Lying Game, יש לה עדיין עתיד, אך נצטרך להמתין בסבלנות לידיעה הרשמית.

שהשבוע יעלו או יחזרו למסכים 6 סדרות. הסדרה הראשונה היא Army Wives, אשר שבה אתמול לעונתה השישית וקרוב לוודאי גם האחרונה, מאחר וחוזי השחקנים מסתיימים בתום העונה וחלקם כבר פוזל לאפיקים אחרים. סדרה נוספת שחוזרת ביום ראשון היא Breakout Kings, שתחזור לעונה שנייה. עצם חידושה לעונה שנייה היה לוט בערפל עד הודעת החידוש ומעריצי הסדרה יקוו לעלייה בנתונים בכדי להיות בטוחים שתהיה עונה שלישית. הסדרה השלישית, אשר עלתה אתמול היא הסדרה החדשה GCB, אשר אמורה להיות אופרת הסבון של יום ראשון, שתחזיק מעמד קצת יותר טוב ממה ש Pan Am הצליחה. ביום שלישי אמורה Breaking In לחזור לעונה שנייה ועם מספר שינויים, כאשר הבולט מביניהם הוא הגעתן של מייגן מולאלי כוורוניקה וארין ריצ'ארדס כמולי וכן, הפחתת תפקידה של אודט אנאבל כמלאני. ביום שלישי תחזור גם הסדרה I Hate My Teenage Daughter בפרקים חדשים, למרות שלא הייתי מציע להתרגל אליה, עתידה לא נראה חיובי. ולבסוף, ביום רביעי חוזרת סדרת הכבלים של פרן דרשר, שאני לא יודע כמה צופים יש לה בארץ, Happily Divorced.

לכך שרשת ה CW פרסמה את מועדי סיום העונות של הסדרות שלה. הנתון החשוב מכל הוא ש Ringer תשודר ללא שידורים חוזרים עד לפרק הסיום, שישודר ב 17 באפריל. המשמעות של ההודעה הנ"ל היא, כפי שציינתי בלוח ההערכות האחרון שפרסמתי: הרשת מעוניינת להיפטר מהפרקים של הסדרה כמה שיותר מהר ולכן, לא סביר שהסדרה תחזור לעונה שנייה. חבל. שימו לב ששאר הסדרות מסתיימות כרגיל בשבוע האמצעי של חודש מאי (ה 10 עד ה 18 במאי). כלומר, מצבה של Ringer אנוש לגבי חידוש לעונה נוספת, בעוד ששאר הסדרות שיש סימן שאלה לגביהן, עדיין יש להן תקווה.

שדמות וותיקה לא תשוב לפינאלה של הסדרה "האוס". מעריצי הסדרה, אשר ציפו לכך שליסה אדלשטיין תשוב לגלם את דמותה של ד"ר ליסה קאדי בפרק האחרון של הסדרה, שישודר ב 21 במאי ברשת FOX, התבדה, כאשר בימים האחרונים יצאה הודעה רשמית שהיא לא הוזמנה להשתתף בפרק האחרון. למען האמת, לא הבנתי מדוע היא בכלל הופיעה במשך שבע עונות, אבל מדובר בטעם אישי שלי.

לנתונים הלא טובים בפרק הפתיחה של הסדרה Awake של רשת NBC. הסדרה הניבה בפרק הפתיחה רק 2.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הסדרה הניבה 6.24 מיליון צופים. פרשנים מסוימים יראו את הנתונים הללו כבינוניים, במיוחד היות ומדובר ברשת NBC. לצערי, אני רואה את הנתונים כלא מספיק טובים. צריך לזכור, שרשת NBC הייתה היחידה ששידרה פרקים חדשים ביום חמישי (מלבד irob של רשת CBS), ובמשבצת השידור שלה לא היו לה מתחרות. אם לוקחים זאת בחשבון ואת העובדה שנתוני הסדרות יורדים בשבועות הראשונים, ניתן להגיע למסקנה שהסדרה צפויה להידרדר בפרקים הבאים לאזור 1.5-1.4 נק' מדד במקרה הטוב. נתונים אלו יכולים לשמור אותה עדיין עם אפשרות לחזור, אך רק במקרה אחד: עם ציוות ל Grimm ביום שישי. כל אפשרות אחרת לא תילקח בחשבון על ידי הרשת. וזאת במידה ונתוני הסדרה לא ירדו עוד יותר לאזור ה 1.2 נק' מדד, במקרה כזה, גם המשבצת של יום שישי לא תהיה פנויה עבורה.

5 תגובות:

שקד אמר/ה...

לגבי Awake, אתה שוכח לציין שהפרק כבר הודלף לאינטרנט שבוע לפני ולכן הנתונים אמורים להיות נמוכים יותר. כמו כן, מדובר ברשת NBC...

מאיה אמר/ה...

אם מי בארני כנראה יתחתן נכון לעכשיו ,רובין או קווין ? אני מניחה שכבר לא אף אחת אחרת
ואת מי אתה מעדיף ?

אנונימי אמר/ה...

אתה יכול לפרסם את תאריכי סיום העונות של הסדרות של CW? תודה!

אנונימי אמר/ה...

בקט וקאסל? מוקדם מדי?!

אנונימי אמר/ה...

1 מה אתה אומר לגבי המתחזה אתה חושב שזו סדרה טובה ? 2 למה לדעתך ניקיטה כל כל פופולארית בארץ ולעומת זאת בחו''ל היא לא מספקת את הסחורה (בעיות רייטינג) אשמח שתענה ותודה רבה על הבלוג אני פשוט מעריץ את העבודה המעולה שאתה עושה פה.