יום ראשון, 19 ביוני 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: בקשות, סדרות רפואה, Luther, סמולוויל, הסדרות של רשת ABC Family, סדרות רפואה, Glee, סדרות בריטיות, Covert Affairs.

ונתחיל בבקשה:
תוכל לעשות רשימה של עשרת השחקנים הכי טובים לדעתך?
אם כן תרשום מאיזה סדרות הם, תודה :)


תגובה:
אם הכוונה לשחקנים בעולם זה יהיה קשה מאד. זה לא כמו שבארץ יש לך שחקני על כמו משה אבגי, יהודה לוי ועופר שכטר, שמהווים את השחקנים הטובים ביותר כרגע, בעולם יש לך אלפי שחקנים מבוגרים וצעירים כאחד. קשה להקים רשימה כזאת ואפילו בלתי אפשרי. אני לא יודע מאיפה להתחיל.

יעל הגישה בקשה:
היי D1D1 :)
בתכנון שלך לעשות דירוג לסדרות הנוער הטובות ביותר ?


תגובה:
אני מבין שאתם אוהבים מצעדים. אני לא יודע אם התכוונת לסדרות הנוער בכל הזמנים או בימינו. בכל מקרה, זו שאלה של זמן. נכון לעכשיו, אני טרוד ב"שלב סיכום עונה" להרבה סדרות, ל"ביקורות" לסדרות חדשות וכן להשלמת המצעד של "הסדרות הטובות ביותר בארבע העשורים האחרונים", שבקרוב נחזה בהמשך שלו. במידה ויישאר זמן אוכל אולי להתפנות לכך, הכל זה שאלה של זמן.

ונחזור לבקשות:
היי D1D1,
אני אשמח אם תוכל להמליץ לי על סידרה רפואית טובה, ושיש לה תרגום באינטרנט.
הסדרות שראיתי\רואה הן:
האנטומייה של גריי, האוס, סקראבס, אי אר, בונז, מרפאה פרטית.
יש לך על עוד סידרה רפואית טובה להמליץ לי? אני פשוט מחפשת מלא זמן ולא מוצאת


תגובה:
יש את Royal Pains. אם את מחפשת סדרה קצרה אז היה גם את Off The Map ששרדה 13 פרקים.

הסדרה הבאה ברשימה היא Luther:
D1D1: מה דעתך על פרק הפרימיירה של לות'ר?


תגובה:
זה כמו לחזור למקום שאתה אוהב. ארחיב לאחר צפייה ביותר פרקים.

שקד הגיב לידיעה שטום וולינג מעוניין בעתיד לצלם סרט ל"סמולוויל":
מעניין מה גרם לטום לשנות את הדעה שלו, אולי כישלון הסדרה שלו Hellcats?
ידוע לך מה הCW אומרים בעניין? האם מבחינתם הם מוכנים לעשות את זה? אני מניח שהם יכולים לשדר סרט טלוויזיה ביום שידור טוב, ממש לפני פתיחת עונת הסתיו שלהם וכך להתחיל אותה באירוע יחסית גדול שייתן לשאר הסדרות שלהם חשיפה די גדולה...


תגובה:
אני לא יודע מה גרם לו לשנות את דעתו, אולי העובדה שהוא עומד להיות מובטל ואין עליו כרגע קופצים. לגבי רשת ה CW, אין כרגע תגובה שלהם. בכל מקרה, הסיכוי שזה יקרה הוא די נמוך עד אפסי, אבל המעריצים יכולים לקוות.

ועכשיו לשאלות על סדרות חדשות:
D1D1, רציתי לשאול האם הסדרה Switched At Birth שווה צפייה? או שזה עוד סדרת דרמה?
ושאלה לגבי הסדרה The Nine Lives of Chloe King, האם אתה חושב שהרייטינג שלה היה טוב? או סביר? או גרוע? והאם לדעתך היא תשרוד?
תודה :)


תגובה:
לגבי, Switched At Birth, חכו למחר, ערכתי עליה ביקורת קצרה.
לגבי The Nine Lives of Chloe King, הרייטינג שלה בפרק הבכורה היה בינוני בלבד ונכון לעכשיו, כשאני צופה לה ירידה בפרק השני שלה, במידה והנתונים שלה יישארו כמו שהם, שאלת חידושה תהיה בעייתית. נצטרך להמתין לנתוני הפרקים הבאים בכדי לקבוע.

אלעד שאל לגבי 2 סדרות רפואיות:
איזה סדרה יותר טובה,האנטומיה של גריי או האוס?


תגובה:
אין בכלל שאלה, ולמרות ש"האנטומיה של גריי" היא יותר סבונייה מאשר דרמה רפואית, הרי ש"האוס" בשתי דרגות מעל "האנטומיה של גריי".

אלעד גם שאל לגבי פינת הזוגיות:
תוכל לעשות את פינת הזוגיות על יקירת הבלוג שלך?


תגובה:
רצית – קיבלת, כפי שאתה רואה היום.

השאלה הבאה הגיעה במייל והיא מתייחסת לסדרה Glee:
רציתי לדעת מתי אמור לצאת עונה חדשה הסדרה Glee ?
ולסיום אני ממשיך להודות לך על הבלוג הנפלא שלך שתמשיך ושיהיה לך המון הצלחה
אתה פשוט עושה עבודה אדירה תודה תודה תודה.


תגובה:
תודה על המחמאות. ולשאלתך, הסדרה אמורה לחזור בעונה חדשה לקראת סוף חודש ספטמבר.

מתן שאל לגבי השחקן שמשחק את אוגי בסדרה Covert Affairs:
זה הנרי מהאי של הרפר, לא?
וד"א, אולי תכתוב סיקור על הסדרה הזאת (האי של הרפר), ואם כתבת בעבר אז אפשר קישור?
סיימתי לראות אותה בשבוע שעבר ובאמת שזאת אחת הסדרות הטובות שראיתי מימיי!!


תגובה:
כן, מדובר בשחקן כריסטופר גרהאם, ששיחק את הנרי דאן בסדרה "האי של הארפר".
כבר כתבתי על הסדרה סיקור, הוא נמצא בלינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.com/2009/08/harpers-island.html .

ועכשיו, למקבץ שאלות על סדרות בריטיות שהגיעו במייל:
אני רוצה לשאול כמה דברים לגבי זה:
1. מדוע כל התכנים הבריטיים הרבה יותר גסים מהאמריקאים(עברייני-על, טורצ'ווד)?
2. מה דעתך על דוקטור הו עונה 6? אשמח אם תעביר ביקורת על העונה/סדרה כי אף פעם לא נתת ביקורת כזו
3. מה ההבדל בין ערוצי BBC הפנימיים? כלומר, BBC1, BBC2, CBBC?

עוד שאלה:
מה עם הסדרות הטובות ב-40 השנה האחרונות?


תגובה:
1. משום שהטלוויזיה האמריקאית, ואני מתכוון לערוצי הברודקאסט, שמרנים מאד בעוד הבריטיים לא ממש מצנזרים את עצמם.

2. אהבתי את שלושת הפרקים הראשונים, שלשת הפרקים שהגיעו לאחר מכן היו בינוניים עד גרועים והפרק השביעי שוב היה טוב. לגבי ביקורת, קשה לבקר סדרה שנמצאת כל כך הרבה זמן בטלוויזיה. אולי בתום העונה אבצע עליה סיכום עונה.

3. BBC1 היא ספינת הדגל של השידור הבריטי , BBC2 אמורה לשדר תכנים ברמה קצת יותר גבוהה מהמיינסטרים הבריטי שמשודר בספינת הדגל, BBC4 בדרך כלל מתרכז בשידור סרטי תעודה, BBC3 פונה בעיקר לצעירים בגילאי 34-18, CBBC פונה בעיקר לילדים בגילאי 12-6.

לגבי רשימת הסדרות הטובות ב 4 העשורים האחרונים, יש לי את 3 העשיריות הבאות, זה רק שאלה של עיתוי מתי לפרסם. הרשימה תחזור בקרוב.

ולסיום, מקבץ שאלות נוסף שהגיע במייל:

1. למה הסדרה Shark בוטלה לאחר שתי עונות ?
לאיזה רשת היא הייתה שייכת, ומה היה הרייטינג שלה ?

2. מדוע FOX החליטו להעביר את Fringe ליום שישי, ולמה דווקא אותה ולא סדרה אחרת ?
היא לא הצליחה במשבצת שהייתה בה ?

3.למה CBS ביטלה את Ghost Wisperer ?

4. מתי יודיעו אם The Listener תשוב לעונה שלישית או לא ?
איזה רשת בכלל משדרת אותה, ובאיזה אולפן היא מופקת ?

5. אני יודע ששתיהן איכזבו אותך מאוד, אבל מה יותר אהבת את Lost או Prison Break ?

6. אם NBC ידעה של- The Event יש סיכויים אפסיים לחזור לעונה שנייה, למה היא השאירה לסדרה סוף פתוח ולא סגור ?

תודה רבה לך!!!

בלוג מספר 1 יש לך!!! :)



תגובה:
1. הרייטינג שלה לא היה מספיק טוב עבור הרשת. היא הייתה שייכת לרשת CBS. אתר ויקיפדיה טוען כי בעונה הראשונה שלה ממוצע הצופים היה 13.5 מיליון לפרק, ובעונה השנייה הסדרה הגיעה ל 10.4 מיליון לפרק בממוצע. אין לי את נתוני נק' המדד, ואת נתוני הפרקים האחרונים, כך שיכול להיות שבפרקים האחרונים חלה ירידה ולכן היא בוטלה.

2. נתוני הסדרה היו פשוט גרועים עבור הרשת לסדרה במהלך השבוע. זה או שהיא הייתה מסיימת את העונה בקיץ, או שהיו מעבירים אותה ליום שישי. ואכן, מזל שהעבירו אותה, משום שבשל כך היא חודשה לעונה נוספת.

3. הרשת חשבה שהיא תוכל להשיג נתונים טובים יותר ביום שישי בשעה שמונה עם סדרה אחרת - היא טעתה. יכול מאד להיות שהסיבה היא שאולפני ABC הפיקו את הסדרה וברשת רצו לקצץ הוצאות ולהעלות סדרה שמופקת באולפנים שלהם. לעולם לא נדע את הסיבה האמיתית, משום שהרייטינג של הסדרה היה בינוני פלוס.

4. אי אפשר לדעת. עברו חודשים רבים מאז שהעונה הראשונה של הסדרה הסתיימה ועד שנודע שהיא קיבלה עונה שנייה וגם אז זו הייתה הפתעה, נצטרך להמתין בסבלנות. מדובר ברשת קנדית, CTV, ולכן כל העסק לא ברור. ההפקה היא של Shaftesbury Films.

5. את העונה הראשונה של Prison Break אהבתי יותר, אח"כ את העונה הראשונה של Lost. כל השאר היה פשוט גרוע.

6. אני חושב שככה נוהגים בהפקות של סדרות. לסגור את הסיפור אבל להשאיר חלק פתוח. תזכרו בסוף של FlashForward בשנה שעברה, עשו בדיוק אותו דבר. זה מעצבן, אבל אין מה לעשות.

ותודה רבה על המחמאה בנוגע לבלוג.

Share on Facebook

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואי אתה מזה טועה! האנטומיה פי אלף יותר טובה מהאוס.

אנונימי אמר/ה...

מה לגבי הרייטינג של הפרויקט של GLEE? שמעתי שלפרק הראשון היה משהו כמו חצי מיליון...ואגב מסכימה עם זה/זאת שמעליי..אין על האנטומיה!

Yael אמר/ה...

D1D1, שאלתי לדבי המצעד לסדרות נוער בגלל זה:
http://up352.siz.co.il/up2/myd2muyijmjn.bmp

:-)

^^ אמר/ה...

האוס הרבה הרבה יותר טוב מהאנטומיה, לא ב2 דרגות אלה לפחות ב5 :P

תודה רבה D1D1
ובקשר לבקשה שלי בנוגע לשחקנים
אני מבין שיש הרבה, פשוט רציתי לדעת מה דעתך על כמה שחקנים מהסדרות שאני צופה בהם כמו: דקסטר (מדקסטר), יו לורי (האוס), שלדון קופר (המפץ הגדול), שחקני הסדרה אבודים ושחקני הסדרה חברים

אם תוכל לפחות לדבר עליהם זה יהיה מצויין :)

שקד אמר/ה...

למה הסיכוי של סמולוויל אפסי? המפיקים רוצים, טום ואריקה רוצים, מי חסר? אני מאמין שגם אליסון תסכים וג'סטין הודיע שהוא יסכים...

המפיקים הודיעו שהם רוצים וכך גם רוב השחקנים...

אנונימי אמר/ה...

D1D1 תודה על התשובה בנוגע לסדרות הרפואיות.
התחלתי את Royal Pains ואני כבר בפרק שני. ראיתי שיש לה 2 עונות לכן אני אסיים ממש מהר.
בקשר לאוף דה מאפ ראיתי את הפרק הראשון והשני ולא אהבתי.
בתגובות מישהו הציע לי את BODY OF PROOF וגם לה יש ממש מעט עונות.
אני קיוויתי שתוכל להמליץ לי על מעל ל=4 עונות לפחות על מנת שיהיה משהו לראות.
יש סידרה כזאתי?

תודה על המענה ושבוע טוב