יום ראשון, 27 במרץ 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: Breakout Kings, Desperate Housewives, Chuck, Being Human, The Good Wife, Dexter, Fringe ועוד...

הפעם נתחיל עם בקשה על סרטים:
אתה יכול לפרסם בבקשה מידע על הסרט שהיה למשחקי הרעב ,קראתי שגניפר לורנס תשחק את קטניס ,ידוע עוד משהו ? או מתי הוא יצא ?

תגובה:
עד כמה שאני יודע, תאריך יציאת הסרט אמור להיות 23 במרץ. כל מה שידוע הוא שג'ניפר לורנס אכן נחשבת כשחקנית לסרט הזה. ושאלכס פטיפר, ג'וש האטשרסון והאנטר פאריש נחשבו כמועמדים לגלם את התפקיד של פטה מלרק. לא יודע מיהי הדמות, אבל המעריצים בוודאי יודעים.

אלעד שואל לגבי הסדרה Breakout Kings:
d1d1 מה דעתך על הספין אוף של נמלטים?

תגובה:
מבלי להיכנס יותר מדי לניתוח שלה (אקדיש לכך זמן במועד מאוחר יותר) מדובר בסדרה נחמדה, לא שיא התחכום או המקוריות אבל בהחלט ניתן לצפות בה. ראיתי טובות ממנה אבל גם גרועות יותר, היא באמצע. ולא מדובר בספין אוף. פשוט הדמות של טי-באג מפציעה לרגע.

אחד\אחת הקוראים לא אהבו את הביקורת שלי לסרט Life As We Know It:
יווואוו אתה מזה הגזמת עם קתרין הייגל ! היא בן השחקניות הכי טובות שאני מכירה ואחרי שצפיתי 3 פעמים בחיים כמו שמכירים ללא ספק זה הסרט הכי יפה שראיתי בחיים שלי...וראיתי מלא. והאנטומיה של גריי זאת אחת הסדרות אם לא ה.. וכל שחקן שם הוא מדהים ומוכשר. לפעמים אתה ממש מבלבל את המוח אז עשה טובה חסוך לעצמך ולנו את זה !

תגובה:
ציינתי כבר שבנוגע לשחקנית הזאת, או שאוהבים או שלא סובלים אותה, כנראה שאת\ה בצד שאוהבים אותה, אני בצד השני. לגבי הסרט, ניתן לראות הרבה סרטים מהסוג הזה, דרמה רומנטית, כאשר כל פעם יש רקע מעט שונה, אז הפעם מדובר כיצד משמורת על ילדה מחברת זוג חדש. נו באמת, היינו שם וראינו כבר. כמו כן, הסרט כמעט וולא מצחיק ולא מצליח לרגש. כמו כן, הביקורת שלי של הסרטים, אותה ביקשו ממני מספר רב של קוראים, היא ביקורת והתרשמות אישית שלי. לא חייבים לאהוב אותה.

יעל שאלה לגבי הידיעה שג'ונתן קייק אמור להמשיך לעונה הבאה של "עקרות בית נואשות":
אז זה אומר שבטוח תהיה עונה נוספת?

תגובה:
נכון לעכשיו ההפקה עדיין בשיחות עם הכוכבות הראשיות בקשר לחידוש החוזה שלהן. ברגע שהחוזים יחודשו הסדרה תשוב לעונה נוספת. קשה לי להאמין שלאחר שהרשת איבדה כל כך הרבה סדרות העונה היא תוותר על עוגן גדול בלוח המשדרים שלה.

גם השבוע יש שאלה על צ'אק:
אז זהו? הלך על צ'אק? (בעקבות ירידת הרייטינג ל 1.5 נק' מדד) או שיכול להיות שבגלל שזה קרה לכל התוכניות בערב של NBC (נפילה בנתוני הרייטינג) לא יתייחסו לזה, מה אתה אומר?

תגובה:
לא, זה לא הסוף, אבל... מחר, בפינה של "בוודאי שמתם לב ש..." אתייחס לכך בהרחבה, אז יש למה לצפות.

אלעד גם ביקש את דעתי על Being Human בגרסה האמריקאית:
d1d1 מה דעתך על החידוש של being human ?

תגובה:
כבר ציינתי כמה פעמים שאני חושב שהחידוש לא מתקרב לאיכות של המקור. אבל בכל זאת, היא לא כל כך גרועה כמו סדרות רבות שיש על המסך. זה הרבה יותר קל כשיש לך רעיון מוכן, הם פשוט לא קלקלו אותו כמו בחידושים אחרים.

השבוע The Good Wife קיבלה התייחסות:
אני היחידה שממש ממש חוששת שלא יחדשו את האשה הטובה? כיוון שלאור הפיגועים האחרונים שימוש במילה "אסון" בהקשר הזה יהיה בבחינת זילות המושג, (גילוי נאות: אני ירושלמית ושהיתי בקרבת מקום הפיגוע היום), אז לא אשתמש בביטויים דרמטיים, אבל בהחלט מדאיג אותי שסדרות איכותיות ומושקעות עם תסריט אינטיליגנטי לשם שינוי וקאסט לא פחות ממעולה יורדות לטמיון (ראה מקרה דמג'ס שכמעט הלכה לעולמה וניצלה בנס) (הרבה תפילות להחלמת הפצועים, לא שוכחים אתכם גם כשחוזרים לחיים ומדברים על שטויות כמו סדרות לפני ביטול, בכל זאת, החיים ממשיכים גם כשכואב)

תגובה:
כל מה שאני יכול להגיד זה: חכו לפינה "בוודאי שמתם לב ש..." שאפרסם מחר, אתייחס גם ל The Good Wife. וגם אני מצטרף באיחולי החלמה לפצועים, אם כי קצת באיחור.

שחקן אורח מהסדרה דקסטר קיבל השבוע שאלה:
ידעתי שהוא מוכר לי, אתה יכול להזכיר לי מי הוא היה בדקסטר בבקשה?

תגובה:
הוא שיחק את התפקיד של קול הארמון, קצין הביטחון של ג'ורדן צ'ייס. גם הוא נרצח בסופו של דבר על ידי דקסטר ולומן (ג'וליה סטיילס).

ניר שאל לגבי Fringe:
מה הממוצע שלה? (ברייטינג)

תגובה:
אין טעם להתייחס לממוצעים שלה במהלך כל העונה, אלא לממוצעים שלה ביום שישי. במשבצת השידור הזאת הסדרה הניבה 1.6 נק' מדד. שזה הנתון שהרשת רצתה עבורה.

קיבלתי גם בקשה לגבי הסדרות שחודשו:
אתה יכול לפרסם את כל הסדרות שבינתיים קיבלו עונה נוספת ?

תגובה:
להלן הרשימה:
NBC – 30Rock, The Office Park & Recreation, Community
ABC - The Middle, Private Practice, Castle, Cougar Town, Modern Family, Grey's Anatomy
CBS – The Big Bang Theory, Two And A Half Men, How I Met Your Mother, NCIS.
FOX – Fringe, Glee, Raising Hope, The Cleveland Show, The Simpsons, American Dad, Family Guy
CW – אין חידושים עד כה.

ליאת שאלה את דעתי לגבי החידוש ל Wonder Woman:
מה אתה חושב עד עכשיו על הליהוקים בשביל הסדרה ?

תגובה:
לא אהבתי את הליהוק הראשוני אדריאן פליקי לתפקיד הראשי, משום שחשבתי שצריך לקחת שחקנית אלמונית לתפקיד כפי שעשו בסמולוויל או ב The Vampire Diaries, כמו כן גם הליהוק עצמו לא מתאים. התפקיד נראה גדול על השחקנית. גם הליהוק החדש של ג'סטין ברונינג לתפקיד סטיב טרבור נראה כמו ליהוק של ילדים לסדרה של מבוגרים. צריך רק להביט בפרק בסדרה המקורית בכדי להבין את ההבדל, אז לינדה קרטר, שהייתה מיס עולם, הייתה ליהוק חדש יחסי בטלוויזיה והבחור שגילם את סטיב טרבור היה אדם מבוגר ובשל לתפקיד. אני בהחלט לא מעודד מהליהוקים וזה נראה כמו עוד גרסה של The Cape – ילדים שמשחקים בלהיות מבוגרים.

נשאלתי גם לגבי העדפת הצפייה שלי בסדרות:
D1D1 אתה רואה את הסדרות שמתרגמים אותם ברשת עם תרגום או בלי ?

תגובה:
חלק מהסדרות אני רואה עם תרגום וחלקם לא. את הקומדיות אין טעם לראות עם תרגום כי את רובן קל להבין גם ללא תרגום ולכן אני מוותר על ההמתנה לתרגום. אבל סדרות כמו "האוס" למשל יהיה קשה הרבה יותר להבין ללא תרגום, בעיקר בשל השפה הרפואית שלהן ולכן אני מחכה ליציאת התרגום, אבל אם הוא מתעכב אין לי בעיה לצפות גם בלי תרגום.

אלעד שאל שאלה על רשת NBC:
תמיד היו לסדרות של nbc רייטינג נמוך?

תגובה:
לא. למעשה, בשנות התשעים ותחילת שנות ה 2000 רשת NBC הייתה הרשת הנצפית ביותר בארה"ב עם להיטים כמו סיינפלד, חברים, חוק וסדר בתחילת דרכה ואי.אר, אבל כאשר ההילה של הסדרות הללו ירדה הרשת החלה לאבד גובה ואיבדה את הבכורה ל CBS ואח"כ גם לרשת FOX, וזאת על ידי בחירת סדרות פשוט מזעזעת. אם תביטו על לוח המשדרים של NBC בשנים האחרונות תבחינו שלא הייתה שם סדרה שיש לה פוטנציאל להיות להיט ענק. אז יש שם סדרות כמו צ'אק, 30 רוק וכרגע גם Community, אבל למרות שהן סדרות שנחשבות איכותיות, הרי שהן פונות לקהל מצומצם, גם אם הוא איכותי, וגם עם סדרות שיכלו להצליח כמו צ'אק הם עשו את כל הטעויות האפשריות.

ולסיום, מספר שאלות שהגיעו במייל:
1. האם הסדרות Fairly Legal ו- The Listener יקבלו עונה נוספת ?
2. למה רשת CBS ביטלה בשנה שעברה את הסדרות The New Adventures Of Old ו- Ghost Whisperer ? היה להן דווקא רייטינג יציב.., והבנתי שרשת ABC רצתה לקנות אותן ובסופו של דבר ויתרה עליהן, אז למה היא ויתרה עליהן ?
3. למה הסדרה FlashForwars איבדה מיליונים של צופים מפרק לפרק (למה בעצם הם הפסיקו לראות את הסדרה) ועם כמה נקודות מדד היא התחילה וסיימה עם הסדרה ?
4. תוכל לדרג את רשת הברודקאסט הטובה ביותר (מכל הבחינות) מהפחות טובה אל הטובה ביותר ?
5. מתי תתחיל העונה הרביעית של Underbelly ?
6. לא הבנתי מזה "יקירת הבלוג" ? למה כל איזה שבוע יש תמונה של מישהי אחרת ? מה זה בכלל ?!..
תודה רבה רבה מראש...!

תגובה:
1. הנתונים של Fairly Legal עבור סדרה שעלתה לראשונה בעונת החורף היו סבירים עד טובים, ולכן לדעתי היא אמורה לקבל עונה נוספת, אבל כמובן שהכל תלוי במנהלי רשת USA. לגבי, The Listener המצב קצת בעייתי, היות ומדובר ברשת קנדית שמשדרת אותה קשה קצת לדעת את סף החידוש של הרשת, אבל כפי שציינתי אתמול, העונה השנייה של הרשת רושמת עד כה עלייה של 14% לעומת העונה הראשונה, כך שאפשר להיות אופטימיים.
2. CBS ביטלה את הסדרות משום שהרייטינג שלהן היה נמוך עבורה. מדובר ברשת שמעל כולן משמרת את נושא הרייטינג וקשה מאד לקבל ממנה ויתורים בנושא. הויתור של ABC על הסדרות נבע בשל מחלוקות כספיות בלבד, אם היו ההפקות של הסדרות היו מגיעים איתם להסדר כספי הסדרות היו עוברות ל ABC.
3. היו מספר סיבות: שובע מסוג כזה של סדרות, ליהוק לא נכון ועוד... אבל הסיבה העיקרית היא שהחל מהפרק הרביעי או החמישי מנהלי הרשת התערבו בצד הקריאטיבי וגם גרמו לכך שבמהלך העונה יוחלפו לא פחות מ 4 תסריטאים ראשיים לסדרה, כתוצאה מכך הסדרה איבדה כל כיוון והצופים ראו זאת. אה כן, גם הייתה הפסקה ארוכה של שלשה חודשים בין החצי הראשון לחצי של העונה אשר גרמה לבריחת קהל. לגבי נק' המדד, קשה עכשיו להגיע למידע כזה אבל לגבי מספר הצופים הכללי: היא פתחה עם 12.47 מיליון וסיימה עם 4.96 מיליון צופים.
4. נכון לעכשיו: CBS ראשונה, FOX שנייה, ABC שלישית, NBC רביעית וה CW חמישית.
5. נכון לעכשיו אין תאריך לעליית העונה הרביעית של הסדרה, כל מה שידוע זה שהיא אמורה לחזור בחצי השני של שנת 2011. בשלב הזה, אפשר ליהנות משלשה סרטי הטלוויזיה שיצאו בתחילת השנה למותג הזה.
6. יקירות הבלוג הן שחקניות צעירות, מוכשרות ויפות שאני מנסה שהצופים ישימו אליהן לב. לא כל שבוע הן מתחלפות, בערך כל שלשה שבועות או חודש.

Share on Facebook

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי. שאלתי אותך ולא ענית..מה אתה חושב על הפרק המוזיקלי של האנטומיה? אתה חושב שיש לו סיכוי לשבור את שיאי הצפייה והרייטינג שלו ?

D1D1 אמר/ה...

לא נראה לי, הסדרה תקבל את הנתונים הרגילים שלה, אולי מעט יותר, אבל שבירת שיאי צפייה ? קשה לי להאמין.

אנונימי אמר/ה...

תודה על המענה המענין לשאלות. אתה 10!

אנונימי אמר/ה...

תוכל לעדכן כל סדרה שקיבלה עונה נוספת?

אלעד אמר/ה...

תודה על ההשקעה