יום שני, 28 במרץ 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader – הסרט השלישי בסדרת סרטי "דברי ימי נרניה". הסרט מספר על אדמונד ולוסי, אשר בעוד שאחיהם פיטר וסוזן נסעו לארה"ב, נשארו בבית דודתם עם יוסטס, בן דודתם המעצבן. השלשה נסחפים אל נרניה ומצטרפים אל המלך כספיאן בכדי להציל את נרניה מפני כוחות רוע.
לכאורה, מדובר בעוד סרט בסדרה, אבל בפועל מרגישים תחושה שמשהו חסר והמשהו הזה הוא חסרונם של סוזן ופיטר. אז נכון, כך נכתבו הספרים אבל הצופה מרגיש זאת לאורך כל הדרך. מנסים להוסיף דרקונים, כישופים ועוד כל מיני אפקטים בכדי להמחיש שהכל כשורה, אבל אני יודע שאני לא ממש התלהבתי מהסרט, במיוחד לאור שני הסרטים הקודמים שהיו טובים יותר. התסריט סביר, המשחק בסדר והאפקטים מעולים, אבל...
המלצה שלי: עדיין מדובר בסרט לכל המשפחה , אבל קחו בחשבון שמשהו חסר ושהסרט נסגר בנימה מעט עצובה. ולכן, הסרט ניתן לצפייה אבל לא חובה, אולי לצופים שאהבו את הספרים. Operation Endgame – סרט אקשן אשר מציג מאבק לחיים ולמוות בין 2 קבוצות של מרגלים בתוך הממשלה, כאשר המשתתפים מודעים לעובדה, כי הופעל מנגנון השמדה עצמית שאמור לחסל את כל המרגלים שיישארו בחיים לאחר המאבק.
מדובר בצוות נשי של שחקניות מכובד מאד: מגי Q, אודט יסמין המהממת, אמיל דה ראווין (קלייר מהסדרה אבודים) ואלן ברקין. בצד הגברי ניתן לציין רק את זאק גאליפיאנאקיס. עם שמות כאללו אי אפשר לפספס, נכון ? מסתבר שכן.
מדובר ברעיון טוב, אבל בתסריט כל כך צולע וגרוע שהשחקנים צריכים למחוק אותו מהרזומה שלהם, בשלב מסוים חשבתי שמדובר בבזבוז זמן עד כדי שעמום טוטאלי. השאלות היחידות שבאמת הצופים שואלים את עצמם הם: מי יישאר עומד אחרון ? ומתי אודט יסמין תראה שוב על המסך ? אבל השאלה העיקרית שעולה לצופה בראש כבר לאחר רבע שעה של צפייה היא: מתי זה כבר ייגמר ?
המלצה שלי: דלגו על הסרט ואל תביטו לאחור, דמיינו שלא שמעתם עליו ובכך לא תבזבזו זמן יקר.
Share on Facebook

2 תגובות:

נעמה אמר/ה...

מסכימה עם הבוס: שני סרטים שאפשר לדלג עליהם בלי למצמץ.

noa אמר/ה...

דוקא בקשר לסרטים של נרניה,מי שאהב את הספרים כדאי לא שלא לראות את הסרטים.