יום שלישי, 8 במרץ 2011

רייטינג של יום שני ה 7 במרץ, ת.סופית: The Event חוזרת בצורה קטסטרופאלית, Mad Love קורסת, ושאר הסדרות: House, The Chicago ו Harry's law עם אותם נתונים.


נתונים טובים:

האוס נשארה על 3.8 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מעט מ 11.008 ל 11.084 מיליון צופים.

נתונים בינוניים:

Mad Love ירדה מ 2.7 ל 2.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 7.9 ל 7.265 מיליון צופים.

נתונים גרועים:

The Chicago Code יורדת מ 2.1 ל 2.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 8.038 ל 7.462 מיליון צופים.

Harry's Law נשארה על 1.8 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 9.198 ל 9.588 מיליון צופים.

The Event חזרה עם פרק כפול שהניב 1.4 נק' מדד בכל אחד מהפרקים(ירידה של 26% מנתוני הפרק שלפני היציאה לחופשה אשר הניב 1.9 נק' מדד), ובמספר הצופים הכללי הגיעה הסדרה ל 5.227 מיליון צופים.

Share on Facebook

4 תגובות:

DonWhitman אמר/ה...

חבל מה שקורה לTHE EVENT.

EH אמר/ה...

ראיתי את הפרק ה-1 של מד לאב, ומלבד התחושה של אי הנחות שאתה רואה סדרה שהיא נורא נורא מתאמצת, לא יכולתי להתעלם מהדמיון הברור לHIMYM, מעניין אם אתה שותף לתחושה

יש לי כמה שאלות שאני אנסח בצורה של נקודות בשביל לא להכביד עלייך בקריאה:
1. מה דעתך על הקו השמרני של CBS בקומדיות לעומת השנון והמתוחכם של NBC? הראשונה מקבלת הרבה יותר רייטינג שזה עצוב אבל הייתי רוצה לקרוא את דעתך.
2. הבנתי שכמות הצופים לא משנה אלא נקודות המדד, אם תתן הסבר/לינק שיסביר לי איך עובדת השיטה אני אשמח
3. התחלתי היום עם קומיונטי ואני מבין למה כל הביקורות משבחות, אפשר להתאהב בכל דמות ובעיקר בתסריטאים שחוסכים את הבדיחות הצפויות. כתבת שיש לסדרה רק 40% סיכוי לעונה חדשה, האם יש לך חדשות בעניין/הסבר איך זה הגיוני? (מתקשר לשאלה הראשונה)

נעמה אמר/ה...

ל-EM: אם אתה חדש בבלוג אז ברוך הבא! מסכימה לגמרי עם דעתך על הקומדיות של NBC לעומת אלו של CBS (אפילו TBBT המפץ הגדול), וכמובן גם לגבי דעתך על קומיוניטי והתסריטאים שלה. לא יודעת אם שמת לב שאחד השחקנים בקאסט של קומיוניטי הוא אחד מהכותבים של רוק 30, והדמות של עאבד, מלבד היותו "אספרגר" (תסמונת על רצף האוטיזם) הוא גם המתעד והצלם של הקבוצה, כך שהתסריט לא רק עוסק בסוגיות חברתיות או מנסה להצחיק, הוא גם עוסק בסוגיה של כתיבה וצילום או מה שמכונה בשפה מקצועית "הייצוג" של מציאות ואנשים דרך מצלמה.
D1D1 מצידו תמיד התבטא בשבח הקומדיות של NBC (סליחה שאני מדברת בשמך, D1D1) אבל המציאות הכואבת היא שככל שהקומדיה יותר שנונה ומקורית, כך הרייטינג שלה יורד בהתאמה, בפרט בהשוואה לקומדיות וסיטקומים של רשתות אחרות, למשל CBS. זה פשוט הומור ותיחכום קשה לעיכול במושגים אמריקאיים. המגזר שנמשך להומור הזה, שגם משמש בסיס צופים נאמן ל"צ'אק" דלת התקציב אך שנונת ההומור, הוא נוער גיקי חובב גאדג'טים ו"סופיסטיקייטד סקריפט", אבל כידוע זהו לא מגזר כבד משקל מבחינת רייטינג...וחבל.

נעמה אמר/ה...

טעיתי בכינוי EH ולא EM. ו...כן. חזרתי לסורי ואני כותבת יותר מדי. סליחה.