יום ראשון, 23 בינואר 2011

פינת: D1D1 רואה סרטים.

Game Of Death – תראו לאן ווסלי סנייפס הדרדר. משחקן, אשר שיחק בשוברי קופות כגון "בלייד", הוא נאלץ לשחק בסרטים סוג ג'. מדובר בסרט, אשר מספר את סיפורו של סוכן CIA, אשר במהלך מבצע כשהוא תחת מסווה, הצוות שלו מתגלה כמושחת ומנסה לחסלו בכדי לגנוב כסף מפושע.
זה יכול היה להיות סרט טוב, לולא תסריט מטופש, אשר שם בפי השחקנים משפטים נדושים, משחק גרוע של כמעט כל השחקנים (להוציא את סנייפס) וביום בינוני במקרה הטוב. כמו כן, הסרט היה בנוי מ 95% אקשן ורק 5% של תסריט סביר.
המלצה שלי: אני לא יודע מדוע סנייפס הסכים לצלם את הסרט הזה, יכול להיות שבכדי להחזיר את כל הכסף שהוא צריך בשל בעיות המס שלו, אשר בגינן הוא ככל הנראה ייכנס לכלא, אבל מדובר בסרט גרוע, שלא שווה צפייה. דלגו עליו.


The Big Bang – הסרט מספר את ניסיונותיו של בלש פרטי למצוא חשפנית עבור לקוח שלו, אבל מהר מאד המקרה מסתבך ומתברר שיהלומים מעורבים במקרה הזה. אנטוניו בנדרס בתפקיד הראשי. הסרט מצולם ומבוים כאילו הוא לקוח משנות ה 50, כולל קולו של הגיבור אשר מספר את הסיפור כמעט לאורך כל הסרט.

למרות שאני מעדיף סרטים כאלה, הפעם הסיפור, המעניין לכשעצמו, סופר בצורה משעממת למדי. לעיתים נראה לי שאני לא יכול להמשיך לצפות.

נקודה מעצבנת נוספת היא השימוש בקולו של בנדרס כמוליך את הסיפור. זה נחמד לשמוע גבר עם מבטא בדיאלוגים, אבל לשמוע את המבטא הזה במשך כל הסרט כקריין ? זה היה כמעט בלתי אפשרי. לרגע חשבתי להשתיק את הסרט ולראות אותו כסרט אילם. בשל העובדה שהוא צולם כסרט משנות ה 50, גם זוויות הצילום היו לעיתים מעוותות ובקולנוע של היום לא כולם יכולים לצפות בסרט בצורה "אומנותית" שכזאת.
המלצה שלי: אם אתם מסוגלים לראות סרט בצורה כזאת (איטי ומצולם כסרט משנות ה 50, ובמיוחד לשמוע את קולו של בנדרס במשך כל הסרט), אז אתם יכולים לראות אותו, משום שהמשחק סביר והרעיון נחמד, אם כי הצופים שראו סרטים משנות החמישים די מכירים את הרעיון, אבל רק, אבל ממש רק, אם אין לכם משהו אחר לראות. אני יודע שאני סבלתי.


Share on Facebook

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אכן סרטים קשים לצפיה

ELI אמר/ה...

באמת נשמע סרטים משעממים שחוזרים על עצמם :)

אנונימי אמר/ה...

אני לא מבין למה אתה רואה סרטים כיאלו שיש סרטים הרבה יותר

אנונימי אמר/ה...

אפשר להזמין אותך לצפיה זוגית בברבור שחור, או שאתה מחרים אותו טפו טפו סופית ולנצח נצחים?
ומה דעתך על הסרט המוזר אהבה וסמים אחרים, (חוצמה שלהת'ווי ולג'ילנהול יש גוף מאוד פוטוגני)?

אנונימי אמר/ה...

אני ממליץ לך על הסרט הבא:
Happythankyoumoreplease
וכן זה מחובר בכוונה