יום שני, 24 בינואר 2011

מצעד: 5 הזוגות הטלוויזיוניים שלא צריכים להיות ביחד.


במרבית מהסדרות הטלוויזיוניות המתח המיני בין הכוכבים הוא מרכיב חשוב מאד בכדי למשוך את קהל הצופים להמשיך ולצפות בסדרה. להלן 10 הזוגות הטלוויזיוניים, אשר לטעמי למרות שברשת יוצרים מתח מיני, הם לא מתאימים ולא הייתי רוצה לראות אותם ביחד. רק רציתי להדגיש, שמדובר בסדרות שעדיין משודרות בטלוויזיה האמריקאית. משום שאם הייתי סורק סדרות שכבר הסתיימו הרשימה לא הייתה נגמרת.
1. ברנן-בות' ("Bones"): אתם יכולים להראות לי צמד שלא מתאים להיות ביחד יותר מהצמד הזה ? מדובר באיש שחי על פי הרגש והאינטואיציה שלו ואילו האישה עשויה מקרח. עם כל הכבוד לרעיון של הפכים נמשכים, זה מתאים בדיוק לחודש, אולי חודש וחצי, אבל משום מה זה נראה רומנטי לראות כיצד ההפכים הללו מוצאים את הדרך אחד אל השני. עם כל הכבוד, אם כבר רצו לשדך את בות' למישהו בסדרה אז קאם הרבה יותר מתאימה לו מברנן. ואת זה אני אומר למרות הוידוי קורע הלב של ברנן בפרק שלפני היציאה לחופשה. פשוט לא מתאימים. נקודה.
2. האוס –קאדי ("האוס") : מדובר בצמד שבסדרה משכו את המתח המיני ביניהם במשך שש שנים. בתחילה היא הייתה מאוהבת בו אבל פחדה להצהיר את זה, אח"כ הוא היה מאוהב בה אבל היא הייתה תפוסה. למען האמת, מדובר בציוות כמעט בלתי אפשרי: מצד אחד, אישה טובת לב שאוהבת לעזור, מצד שני גבר מבריק אבל מניאק רציני. לראות אותם ביחד זה פשוט עיוות של הטבע. אם כבר היו רוצים לשדך את האוס ל"ילדה טובה" בסדרה, אזי היו צריכים לשדך אותה לקמרון שהיה לה תסביך לטפל באנשים כמו האוס.
3. עזרא –אריה ("שקרניות יפות וקטנות"): משום מה קיים טרנד בתעשייה האמריקאית להציג רומנים אסורים בין מורה לתלמידה (דוגמא עכשווית ניתן למצוא בסדרה Life Unexpected). מישהו חושב שבעולם האמיתי מישהו באמת היה חושב שזה בסדר שמורה ינהל רומן עם התלמידה שלו או תלמיד עם המורה שלו ? אבל משום מה באופרות הסבון הללו לנוער הסיפורים הללו מקבלים נופך רומנטי שלא לצורך. אני יודע שלי כל הרומן הזה נראה בדיוק כפי שהוא: סוטה ומגעיל, ושלא ינסו להגיד לי אחרת. מדובר בניצול לרעה של סמכות. למרות שכביכול השניים נפגשו לראשונה לפני שהם ידעו שהם מורה ותלמידה.
4. רייצ'ל – פין ("Glee"): אם לי הייתה חברה כמו רייצ'ל אני יודע שהייתי משתגע, הנערה יכולה לגרום לגבר הכי שפוי לצאת מדעתו. מדובר בזוג מוזר מאד. מצד אחד כוכב בית הספר ומצד שני החנונית האולטימטיבית. צופים רבים יגידו שהנוסחה הזאת עבדה בכיוון ההפוך לרוס ורייצ'ל מ"חברים", לאותם אנשים אני אומר: רוס לא כל כך מעצבן במידה שעשו את הדמות של רייצ'ל בסדרה. כמו כן, הם הפכו לזוג כעשר שנים לאחר סיום התיכון שלהם. מישהו יכול להראות לי היכן זה באמת קורה במציאות ? מזל שהפרידו ביניהם, אבל כמו שאני מכיר את הסדרות הללו הם יחזרו להיות ביחד מתישהו (הלוואי ולא).
5. צ'אק – שרה ("צ'אק"): כן, אתם קוראים נכון. למרות שמדובר באחת מהסדרות שאני אוהב הצמד הזה, לדעתי לא ממש מתאים. אם סוקרים את רשימת הנשים בסדרה עבור צ'אק, הרי שלו או האנה היו הרבה יותר מתאימות עבור צ'אק מאשר שרה. מבחינת האופי מדובר שוב בניגודים. ולמרות שבמהלך העונות צ'אק התפתח, הרי שמהותו לא השתנתה. לדעתי, מדובר בשמן ומים, שילוב שלא ממש הולך ביחד. אני יודע שמעריצי הסדרה לא יאהבו את מה שציינתי זה עתה, במיוחד לאחר המהומה הענקית שנוצרה בעונה השלישית לאחר ששידכו את צ'אק להאנה ואת שרה לשואו, אבל זו האמת וכך לפי דעתי היו צריכים להשאיר את הזוגות. אבל היי, זו רק דעתי.

אז זו הרשימה שלי. אילו צמד כוכבים לא הייתם רוצים שיהפכו לזוגות בסדרות האהובות שלכם ?

Share on Facebook

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הכל נשמע נכון, אבל- צ'אק ושרה??? מליוני אנשים על פני הגלובוס מייחלים לראות אותם סוגרים על אולם ותאריך (טבעת כבר יש)

ELI אמר/ה...

אחלה פינה, תודה :)

מאיה אמר/ה...

אני ממש לא מסכימה עם זה שרייצ'ל ופין וצ'רק ושרה לא מתאימים
שרה וצ'אק ממש חמודים ואוהבים אחד את השני וצ'אק השתנה וגם שרה כזר נפתחה
ובקשר לרייצ'ל ופין לדעתי מאז שהם ביחד פין השתפר בהרבה ,הוא דמות שלא יכולתי לסבול בעונה הראשונה ועכשיו אני מחבבת אותו
וגם פין עושה את רייצ'ל (המדהימה )לפחות מעצבנת
אני מאוד מקווה שהם יחזרו

אנונימי אמר/ה...

מסכימה עם זו שמעליי לגבי צ'אק ושרה: החיבור ביניהם הוא ההארד קור של הרעיון בצ'אק, בחורות לא נמשכות יותר לגבר הרע, הן מחפשות את העדינות של הגיקים, וצ'אק, עם כל היכולות שהוא צובר, נשאר נרד וגיק. המהפך התרבותי הזה של הגבר החדש, נרד, חנון, שזוכה בבחורה הקשוחה והמושלמת, הרי זה כל הסיפור פה, אם הם לא יתחתנו, זה דופק את כל הנארטיב.