יום שני, 14 בדצמבר 2009

בטח שמתם לב ש...


הרמה של העונה השלישית של Gossip Girl ("אחת שיודעת") ממשיכה להידרדר, אני יודע שהצופים באמריקה מודעים לכך והמפיקים מודאגים.
מהרגע שבארני כבר לא יוצא עם רובין בסדרה How I Met Your Mother, "איך פגשתי את אמכם", הוא הרבה יותר מצחיק.
שגאלה קוגן (בתמונה) הפציעה השבוע בעונה השלישית של האלופה והראתה לנו מהו יופי אמיתי, גם אם משחק לא כל כך טוב.
שהסדרה Cougar Town עדיין לא מצחיקה. למען האמת, כשאני רואה את הסדרה הזאת אני מתגעגע לסדרה אחרת "חיייזרים באמריקה" כשהמשותף לשניהם הוא דן בירד (הבן של קורטני קוקס בסדרה), "חייזרים" הייתה הרבה יותר מצחיקה.
שיש כבר 9 קדימונים לעונה השלישית של צ'אק שרצים ברשת. ולמען האמת, לא ראיתי אף אחד מהם, הפעם אני רוצה להיות מופתע.
כמה חסרה לנו הסדרה Rules Of Engagement, סדרה מצחיקה בטירוף שאני לא מבין איך הרשת המשדרת שלה, CBS, מעדיפה את הסדרה Accidentally On Propose על פניה.
שהפרויקט הכי מעניין ששמעתי שעומד לקרום עור וגידים בטלוויזיה הישראלית היא הסדרה "חסמב"ה" בגרסה המודרנית שלה שדרור נובלמן עומד לכתוב. אני כבר אומר לכם, זו הסדרה שאני מחכה לה.

אין תגובות: