יום שישי, 30 באוקטובר 2009

פרסום: האם הסוף של Heroes הגיע ?

מקור בתוך NBC הדליף לעיתונות כי ראשי הרשת קיבלו החלטה אסטרטגית לגבי הסדרה והיא לא טובה למעריצי הסדרה. אותו מקור הודיע כי ראשי הרשת שלחו הודעה להפקת הסדרה להתחיל לסיים את העלילה של הסדרה ולא להשאיר סוף פתוח בסוף העונה כפי שהיא עושה בדרך כלל. הודעה זו אומרת דבר אחד: הגיע הסוף של הסדרה וראשי NBC רוצים שהמפיקים יתכננו את סופה בצורה חלקה שלא תשאיר צופים ממורמרים.
כבר מהיום הראשון שלאחר שידור הפרק הכפול של פתיחת העונה הזהרתי שהסדרה נמצאת בבעיה. בשבועות לאחר מכן הודעתי שהמצב מדרדר ושאם הם לא יעלו את הרייטינג לא תהיה עונה חמישית. כי מבחינת התסריט הסדרה על הפנים מהפרק האחרון של העונה הראשונה והעונה הזאת לא הצליחה להיות טובה יותר מהקודמות. לא עזרו לה גם הנשיקה הלסבית של קלייר ולא העובדה שהמפיקים הודיעו שאחת הדמויות הגבריות תמות. הקהל הצביע בשלט ושם את הסדרה בעדיפות שלישית ורביעית (כי בכל זאת צופים בה דרך ה DVR – ממיר מקליט).
אני לא יודע אם ההחלטה סופית, כרגע זה נראה שכן, אבל כפי שהודעתי בכמה מקומות. גם אם הסדרה תשרוד את העונה, היא לא תשרוד את העונה החמישית ותבוטל וב NBC עושים כרגע ניקוי אורוות ומנקים את כל הזבל (זו הסיבה שהאריכו את העונה של Mercy ו Park &, כדי שבעונה הבאה יתחילו מחדש ולא עכשיו, כלומר באמצע העונה). קיימת אפשרות שהסדרה לא תבוטל כבר עכשיו והסיבה היא שכרגע לרשת אין משהו אחר ברמה שיחליף אותה. וכמו כן, קיימת אפשרות שהסדרה אולי תזכה לעונה חמישית מקוצרת של 13 פרקים ואז תבוטל. אפשרות זו קיימת כדי שהסדרה תגיע ל 100 פרקים ותוכל להימכר לשידורים חוזרים בסינדיקציה, קיימת אפשרות נוספת שהסדרה תעבור ליום שישי, לשעה שהיא בית קברות לסדרות, או לרשת כבלים אחרת כדי לגווע שם לאיטה.
מהבחינה הזאת מצבה של צ'אק נראה יחסית טוב. מצבה נראה מבטיח משום שנראה שהרשת בוטחת בסדרה ורוצה לראות אותה ממשיכה הלאה. וזאת לאור העובדה שעוד לפני שידור הפרק הראשון של העונה הוזמנו 6 פרקים נוספים. תראו איזה הבדל בין סדרה שימיה ספורים לבין סדרה שעדיין נראה שיש לה עתיד – למרות שגם היא עדיין תלויה ברייטינג שתצליח להשיג בפרקים הראשונים של העונה (הצלחה סבירה תביא לחידוש לעונה רביעית עוד לפני מאי !!!). מי היה מאמין שזה יהיה המצב בתחילת חודש ספטמבר ? בטח רבים חשבו שהמצב יהיה הפוך.

אין תגובות: