יום חמישי, 29 באוקטובר 2009

הוזמנו 6 פרקים נוספים לעונה השלישית של צ'אק.


בשורות טובות לכל מעריצי צ'אק. לסדרה הוזמנו 6 פרקים נוספים, וכרגע סך כל הפרקים עומד על 19 פרקים לעונה השלישית. עד כאן העובדות – החוזה כבר נחתם !!!
לפי מקור נוסף, הסדרה הייתה אמורה לקבל הזמנה של 9 פרקים ולא 6 אבל בשל העובדה שהסדרה ככל הנראה חוזרת בינואר ולא כפי שחשבו בתחילה – בנובמבר - קיצרו את מספר הפרקים ל 6.
זה מזכיר לי את מה שקרה עם הסדרה One Tree Hill. לאחר העונה הרביעית לא היה ברור אם הסדרה חוזרת לעונה חמישית, בין היתר בשל העובדה שהרייטינג שלה ירד. הסדרה בכל זאת קיבלה הזמנה לעונה חמישית מקוצרת ( 12 פרקים בלבד) כסדרה מחליפה והחלה בתחילת ינואר. מה שעבד לטובתם הייתה שביתת התסריטאים משום שכמעט לא שודרו פרקים חדשים של סדרות בשעת השידור שלה. הסדרה, שעברה מתיחת פנים, חזרה איכותית יותר והרייטינג שלה עלה בהתאם. בשל ההצלחה הוזמנו באותה עונה 6 פרקים נוספים לעונה, ובסך הכל שודרו 18 פרקים. בתום העונה המוצלחת (גם מבחינת התסריט שהפך איכותי יותר) הסדרה חזרה לקבל הזמנה ל 22 פרקים בעונה.
נראה לי שזה הכיוון שאליו חותרת כרגע NBC, היתרון של צ'אק הוא בכך שכבר כעת, עוד לפני התחלת שידור הפרק הראשון של העונה השלישית הוזמנו 6 פרקים נוספים. בכל מקרה, אם הסדרה חוזרת בינואר, וזה כרגע הדיווח של מה שעומד לקרות, קשה לי לראות את NBC מזמינה 3 פרקים נוספים לעונה השלישית, משום שבמידה וזה אכן יקרה, הרשת צריכה לשדר 5 חודשים וחצי ברציפות את הסדרה, ללא הפסקה באמצע, וקשה לי לראות את NBC עושה את זה לאור העובדה שבאמצע פברואר תהיה הפסקה של 3 שבועות בשל שידור אולימפיאדת החורף. אז נצטרך להסתפק ב 19 פרקים לעונה השלישית ולקוות שהרייטינג יהיה מספק כדי שתהיה עונה רביעית, משום שלפי מה שאני שומע מבחינת התסריט NBC אהבו מאד את מה שקראו. במידה ו NBC יחליטו בכל זאת להחזיר את הסדרה בתאריך המיועד (מרץ 2010) הסדרה תשודר גם בקיץ (יוני – אוגוסט) ואז קיימת אפשרות שיוזמנו 3 פרקים נוספים (אבל הסבירות לכך נמוכה). בכל מקרה אלו 2 התאריכים היחידים לחזרת הסדרה : ינואר 2010 או מרץ 2010 וזה סופי !!!
אגב, ככל הנראה חושבים ב NBC שהעובדה שה DVD והבלוריי של העונה השנייה ישוחררו ב 5 בינואר יהוו פרסום טוב לחזרת הסדרה בתחילת ינואר.
אבל מעריצי צ'אק, לפחות אנחנו יודעים שלבטח יהיו 19 פרקים לעונה השלישית. זה כבר משהו חיובי.

אגב, זוכרים מי הודיע כבר לפני 4 חודשים שככל הנראה יהיו יותר מ 13 פרקים לעונה השלישית ?
אה כן, זה הייתי אני.

אין תגובות: