יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

בלעדי : Heroes בדרך החוצה !!!

זוכרים שלפני ארבעה חודשים אמרתי לכם שאולי לא תהיה עונה חמישית ? ככל הנראה זה עומד לקרות. אחרי שני פרקים בלבד ששודרו באותו ערב האכזבה של NBC עצומה וידיעות שמגיעות מתוך משיחות לא רשמיות עם מנהלי התוכן של הרשת היא שככל הנראה הסדרה עומדת לאבד את אמונם. הסדרה הניבה בסך הכל 6 מיליון צופים ביום שני ונחלה כישלון צורב. מכיוון שהרשת כבר התחייבה ל 19 פרקים העונה, הידיעות אומרות שככל הנראה הסדרה עומדת לעבור להיות משודרת בשעת שידור שהיא בית קברות לסדרות- ביום שישי בערב. לדעתי, ראשי הרשת ייתנו לסדרה שלושה עד ארבעה שבועות כדי לראות אם הרייטינג של הסדרה משתפר, במידה ולא הם ילכו על המהלך הזה, משום שבמקרה של ירידה נוספת ברייטינג מפרסמים יחלו לעזוב את התוכנית ואת זה NBC לא יכולה להרשות לעצמה. אגב, במקרה שאכן המפרסמים יעזבו את התוכנית והיא תוגלה ליום שישי צפו לכך שחלק מהקאסט יעזוב או ידולל בהשתתפותו כדי לחסוך בכסף עד סוף העונה.
אתם בוודאי שואלים את עצמכם : במידה ואכן Heroes תעבור ליום שישי, האם צ'אק תחזור ליום ושעת השידור שלה, יום שני בשמונה בערב, מהר יותר משחשבו ?
לפי דעתי לא, אבל נדע זאת בעוד כחודש. אני חושב ש NBC יעשו טעות ענקית אם יחזירו עכשיו את צ'אק משום שאין לה סיכוי להצליח גם נגד האוס וגם נגד "רוקדים עם כוכבים", וגם הקומדיות של ABC. עדיף שתמתין למרץ ותשודר עד סוף הקיץ (שזה ככל הנראה התכנון).

אין תגובות: