יום רביעי, 23 בספטמבר 2009

רייטינג : פתיחה מעולה לעונה החדשה של "האוס", מנגד פתיחה עלובה ל Heroes ("גיבורים")


אז סוף סוף אנחנו מתחילים לקבל צורה אמיתית לנתוני הרייטינג של יום שני כאשר ABC ו CBS וגם FOX הצטרפו למערכה. (אגב, בניגוד לפרסומים באתרים אחרים, מדובר בנתוני רייטינג סופיים של אתמול בלילה)
נתחיל עם החדשות הטובות : "האוס" פתחה בצורה מעולה את עונתה השישית והגיעה לרייטינג של 17.133 מיליון צופים. CSI – Miami השיגה אף היא נתונים יפים של 14.195 מיליון בעונה ה...מי כבר סופר אותם ? "שני גברים וחצי" הניבו 13.629 מיליון. ולבסוף, סדרה נוספת שזכתה לרייטינג טוב מאד היא The Big Bang Theory שהגיעה ל 12.956 מיליון. עד כאן החדשות הטובות.
הסדרות שהצליחו בצורה סבירה ומצבם יציב אבל לא יותר מכך הן: Castle שפתחה את עונתה השנייה עם 9.265 מיון צופים, ממוצע הצופים בעונה הראשונה שלה. One Tree Hill אשר למרות הצטרפות ABC ו CBS למערכה שמרה על כוחה, פחות או יותר, עם 2.293 מיליון צופים. How I Met Your Mother השיגה 9.085 מיליון, נתונים יפים אבל מצביעים על כך שהשיא של הסדרה מאחוריה ולפי דעתי בעונה הנוכחית נצפה ירידה בנתונים שלה. גם הסדרה החדשה של ג'נה אלפמן, Accidentally on purpose הניבה נתונים סולידיים בלבד עם 8.912 מיליון צופים, לגביה נצטרך לחכות עוד מספר פרקים ולראות האם מדובר בצופים של הסדרה או שצופי "איך פגשתי את אמכם" נשארו לצפות בה ובפרקים הבאים ינטשו אותה.
רייטינג עלוב : כמובן ש Heroes שחזרה ברעש גדול לאחר שכביכול עברה מתיחת פנים היא הנפילה הגדולה של הערב ע .6.105 מיליון צופים בלבד !!! נפילה של 46% מהנתונים של פרק הפתיחה בשנה שעברה. לדעתי, הנתונים רק ירדו בחודשים הקרובים ועתיד הסדרה בסכנה. גם Gossip Girl ("אחת שיודעת") מדרדרת ל 1.966 מיליון צופים (בפרק שעבר נתוניה עמדו על 3 מיליון). וגם ג'יי לנו שבשבוע שעבר התחיל מצויין ואז הדרדר המשיך בנפילה עם 5.812 מיליון צופים בלבד.

אין תגובות: