יום רביעי, 26 ביוני 2019

סרט: עדכון לגבי הסרט The Flash



עושה רושם שהסרט The Flash ייצא לפועל בכל זאת. החוזה של עזרא מילר עם וורנר ברוס הגיע לסיומו בחודש מאי ורבים הניחו שהוא כבר לא יהיה קשור לפרויקט, אשר נבנה במשך שנים. בנוסף לכך, נפוצו שמועות על אי הסכמה מאחורי הקלעים על הסיפור שרצו לספר ושבשל כך מילר עזב את הפרויקט. המעריצים חיכו זמן רב לראות את "הפלאש" על המסך הגדול שוב ועושה רושם שזה עומד לקרות בקרוב.

הדיווחים הם שהסרט The Flash נכנס להקפאה עד שמילר יסיים את צילומי הסרט Fantastic Beasts 3. לאחר שהוא יסיים עם זה, מניחים שהוא יעלה על חליפת "הפלאש". הדיווחים הללו נמסרו למעריצי DC בעבר, אך הפרויקט לא יצא לפועל. הצפייה של מנהלי האולפנים בכישלון  Justice League גרם להם לגשת בחזרה אל לוח השרטוטים בכדי לחשב מסלול מחשב בכל הנוגע ליקום הקולנועי שלהם.

בשעה שעזרא מילר קידם את הסרט Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald הוא היה חיובי מאד לגבי פרויקט The Flash. השחקן מבטיח את היתכנות הסרט במשך שנים וככל הנראה נמאס לו לענות שאלות בנושא. כאשר נשאל על כך לפני פחות משנה הוא ענה

"כל מי שיודע משהו על בארי אלן יודע שהוא תמיד מאחר. אבל אז הוא מגיע ומבצע את מה שצריך. וזו בדיוק הצורה שבה הפקת הסרט יוצאת לפועל. אנחנו מאחרים מעט, אך הסיבה לאיחור...כולנו, כולל אני, רוצים להפיק סרט שלא יהיה רק מסרטי הגיבורים הטובים ביותר, אלא שיהווה מתנה עבור המעריצים."

הרבה יכול להשתנות בזמן קצר. חודשים ספורים לאחר שעזרא מילר הודיע שהסרט The Flash עדיין בדרך, החלו לצוץ דיווחים על אי הסכמות בינו לבין הבמאים, ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדסטין, על התסריט. ככל הנראה, מילר מעוניין להפיק סרט אפל יותר, בהחלט לא מה שגולדסטין ודיילי חשבו.

עתה, לאחר שעבר מעט זמן, אנו אמורים לקבל עדכונים לגבי הסרט. לכל הפחות, עזרא מילר יוכל לאשר שהוא עדיין אמור לגלם את הדמות על המסך הגדול, למרות שהחוזה שלו עם וורנר ברוס הסתיים. לעת עתה, נצטרך לחכות ולראות מה צופן העתיד עבור הסרט The Flash. 

אין תגובות: