יום ראשון, 10 ביוני 2018

הבחירות שלי מבין הסדרות של רשת NBC בעונת 2018-2017



כן, העונה הסתיימה ועתה אפשר גם לערוך סיכומים אישיים לגבי ההעדפות שלי מבין הסדרות של רשתות הברודקאסט. כמידי שנה אציג את הבחירות שלי לדרמה ולקומדיה האוהובות עלי מבין סדרות הרשתות וכך גם לדרמה ולקומדיה הגרועות ביותר. כרגיל, אתחיל עם ההעדפות שלי לסדרות של רשת NBC.

הדרמה האהובה עלי ביותר: The Blacklist\Blindspot

בפועל, הרשת לא הצליחה להביא דרמות חדשות איכותיות טובות. Rise הייתה אמורה להיות ההצלחה הגדולה של הרשת, אבל היא כשלה בכך ובוטלה אחרי עונה, בין היתר משום שהייתה מעיקה ועלתה חמש שנים מאוחר יותר ממה שהייתה אמורה לעלות (תקופת ההצלחה של Glee). בשל כך נשארנו עם הסדרות הוותיקות ומביניהן שוב הבחירה אמורה להיות מבין The Blacklist ו Blindspot, מאחר שעבורי This Is Us הגיעה לסיומה אחרי העונה הראשונה, פשוט לא יכולתי להמשיך לצפות בה יותר. העונה אי אפשר להגיד שאחת מהשתיים הייתה טובה יותר, מהסיבה שאפשר כבר לזהות עייפות חומר גדולה מאד בשתייהן (כאשר לגבי Blindspot מדובר בעונה השלישית שלה בלבד) ולכן אשאיר זאת בצורה הזאת.

הדרמה הגרועה ביותר: The Brave

בנקודה הזאת אפשר כבר לציין מספר סדרות. ראשית, הריבוט שעברה Taken בעונה השנייה שלה עיקר אותה לחלוטין והפך אותה ללא רלוונטית החל מהפרק השני של העונה. Good Girls שעממה החל מהפרק הראשון, אבל עבורי The Brave הייתה בזבוז זמן אחד גדול. לא ברור מדוע ברשת אישרו את הסדרה, אשר לא הציגה שום דבר בז'אנר. לא פלא שהסדרה ירדה מהאוויר לאחר עונה אחת מקוצרת.

הקומדיה הטובה ביותר: A.P. Bio

בנקודה הזאת אין לי בכלל עוררין. נכון, The Good Place נחשבת בעיני רבים מהמבקרים לקומדיה האיכותית ביותר של הרשת, אך עבורי A.P. Bio הייתה הקומדיה המרעננת ביותר מבין הקומדיות של הרשת בשנים האחרונות. למרות שהיחסים בין המבוגרים בסדרה לא הצחיקו, דווקא היחסים בין המורה המשוגע עם תלמידיו היו נהדרים. לפי דעתי, בהפקה יכולים גם לקחת את השגעון עוד מספר צעדים קדימה. אולי זה יקרה בעונה השנייה.

הקומדיה הגרועה ביותר: Champions

חלק מהקוראים אולי חשבו שאציין את Great News בקטגוריה הזאת, אך לטעמי, למרות שלא הייתה גרועה היא העלתה מדי פעם חיוך ציני על פני צופים. נכון, קומדיה אמורה לעשות יותר מכך, אך צריך גם להבין את ההומור הציני של טינה פיי בכדי להבין אותה. אבל במקרה של Champions לא ברור מי בכלל אישר אותה. עושה רושם שחושבים שאם ייקחו ילדים לתפקיד ראשי זה מבטיח הצלחה. אז זהו, שלא. כבר מהפיילוט היא הייתה שעמום אחד גדול ולא להאמין שהרשת לא קיצצה את מספר הפרקים כאשר ראתה את המוצר המוגמר. ארבע פרקים או שישה הם היו יותר מדי.

תגובה 1:

אסף אמר/ה...

אני לא מצליח להבין למה אתה חושב שהחיים עצמם לא ראויה לצפייה. היא סדרנ נהדרת והיתה לה עונה גדולה. גם לרשימה השחורה היתה עונה טובה, אבל לחיים עצמם יותר. מבין סדרות הברודקאסט, היא היתה הטובה ביותר בעיני