יום ראשון, 24 ביוני 2018

הבחירות שלי מבין הסדרות של רשת ABC בעונת 2018-2017



אנחנו נמצאים במחצית הדרך והשבוע אעסוק בבחירות שלי מקרב רשת ABC. אולי חלק מהבחירות הללו יפתיעו חלק מכם.

הדרמה האהובה עלי ביותר: Deception

צריך לזכור שהשנה, בניגוד לשנים קודמות, אני לא קורא לקטגוריה הזאת "הדרמה הטובה ביותר", אלא "הדרמה האהובה עלי ביותר". לו היה מדובר ב"דרמה הטובה ביותר" אולי הייתי מציין סדרה אחרת, The Good Docor, אשר הייתה לטעמי טובה מאד, אם כי גם במקרה שלה אפשר היה לזהות הבדל גדול בין החצי השני של העונה לחצי הראשון. גם Kevin Probably Saves The World הייתה חביבה, אם כי קצת צפויה, אבל לטעמי Deception הייתה מעלייהן. היא הביאה רעיון שהיה "חם" עד לפני מספר שנים בעקבות הסרט Now You See Me, רעיון שלא נוצל בכלל, אך בשל בעיות מביניות לא הצליחה "להרים" את הפרויקט שבבסיסו היה נכון ומעניין. ועדיין היא היתה האהובה עלי מכולן. חבל שהיא ירדה מהמסכים אחרי עונה אחת מקוצרת.

הדרמה הגרועה ביותר: For The People

בקטגוריה הזאת לא היו בכלל מתחרים לדרמה המיותרת לחלוטין ששונדה ריימס העלתה לקראת סוף העונה. לפעמים צריך להגיד לא, גם לטאלנט הכי גדול שלך ובמקרה הזה מדובר בשונדה ריימס, אשר נכון לעכשיו, נמצאת מעבר לשיא והסדרות האחרונות שלה לא כל כך טובות ו\או מצליחות, וזאת בלשון המעטה. למרות שחקנית ראשית חביבה (בריט רוברטסון), הסדרה מעיקה, לא מעניינת ובעיקר לא שווה צפייה. העובדה שהיא חודשה לעונה שנייה היא בגדר ביזיון עבור הרשת ובזבוז כספים, אשר נבע מכך שריימס עזבה ל"נטפליקס" וברשת מנסים להיאחז בשם שלה גם אם הפרויקט עלוב.
מעט מאחור אפשר גם לציין את העונה השלישית של Quantico, אשר הרסה כל מה שהיה טוב בה בעונות הראשונות וזאת ההוכחה שלעיתים לא כדאי לנסות "לסחוט את הלימון" מעבר למה שיש. היה עדיף לו הגיעה לסיומה בתום העונה השנייה.

הקומדיה הטובה ביותר: The Goldbergs

גם בקטגוריה הזאת אין מתחרות. Modern Family נמצאת לקראת הישורת האחרונה שלה ואחוז הפגיעות שלה בעונה זו היה קטן ביחס לעונות קודמות. אפשר לזהות גם ב The Goldbergs מידה מסוימת של שחיקה, אך היא עדיין בדרגה אחת מעל כול הקומדיות של הרשת.

הקומדיה הגרועה ביותר: The Mayor\Alex. Inc

מדובר בשתי קומדיות שלא היו אמורות לראות אור יום ואולי קיבלו אישור בגלל השמות המקושים אליהן. אין כמעט ספק שללא ליאה מישל אף אחד אפילו היה מנסה לצפות בה וכנ"ל לגבי זאק בראף בקומדיה Alex. Inc. מדובר בשתי קומדיות שלא הצחיקו והיוו בזבוז זמן אחד גדול של הצופים. טוב מאד שלא נחזה בפרקים נוספים שלהן.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מסכים לגבי Deception The Goldbergsו
Quantico...
וגם The Mayor שאפילו את הפיילוט לא צלחתי..
מצד שני For The People לא מחדשת, אך עדיין יש לה את הקסם שלה
כנ"ל לגבי Alex. Inc שעל סמך שני הפרקים הראשונים הייתה משעשעת למדי ואפילו הזכירה לי את הקסם של סקראבס...
תודה