יום שישי, 16 ביוני 2017

כתבה: הבחירות שלי מקרב הסדרות של רשת ABC מעונת 2017-2016


רשת נוספת, אשר השנה שעברה לא האירה לה פנים הייתה רשת ABC, ואכן רשת זו ערכה ניקיון די יסודי לקראת העונה הבאה (אם כי לא מוחלט). הבחירות שלי מקרב הסדרות, לפחות בקרב הקומדיות היו די ברורות. ועדיין...

הדרמה הטובה ביותר: אין ! 

זו פעם ראשונה שזה קורה לי, אבל מקרב כל הסדרות של הרשת לא הצלחתי למצוא אפילו דרמה אחת ששווה היה להתיישב ולצפות בה במשך עונה מלאה. "ש.י.ל.ד.", Once Upon A Time ו Quantico (מוזר להגיד זאת לגבי סדרה שזו הייתה עונתה השנייה אבל זה הרגיש כך לאורך כל העונה) כבר הרבה מעבר לשיא, ל Conviction היה את היילי אטוול ותו לא, The Catch עשתה ניסיון נחמד לנסות להמציא את עצמה מחדש, אבל זה לא כל כך הצליח לה. ואילו Secrets And Lies ללא ראיין פליפה לא הייתה מספיק טובה, כמו גם Designated Survivor. ואלו היו התקוות הגדולות ביותר של הרשת בעונה שעברה. לא פלא, שבלוח החדש של הרשת (מלבד הסדרות של שונדה, שגם הן נמצאו בירידה תלולה, כולל זו של Scandal ו"האנטומיה של גריי" שהיו צפויות מאד ואילו HTGAWM פשוט עצבנה אותי בכך שהרגה את הדמות היחידה שגרמה לי לראות את הסדרה, אבל גם במקרה שלה "הכתובת הייתה על הקיר") אפשר למצוא רק את האחרונה ואת Once, שגם היא הוגלתה ליום שישי, אולי בכדי לגווע.

הדרמה הגרועה ביותר: Notorious

הסיבות שדווקא הדרמה הנ"ל זכתה לכבוד המפוקפק הנ"ל היו מרובות. ראשית, הייתה לה שחקנית מוכחת בדמותה של פיפר פראבו, הייתה לה שחקנית צעירה לוהטת בדמות איימי טיגארדן, הייתה לה שעת שידור טובה מאד בין שתי הצלחות מוכחות כמו "האנטומיה של גריי" ו HTGAWM. הסיבה לכך שהיא כשלה הייתה ברורה: זו הייתה סדרה של שונדה ללא שונדה ואפשר היה לזהות שמדובר בגרסה חיוורת ולא מספיק טובות של הסדרות, שעושה רושם שאפילו המקור מתחיל לאבד מזוהרו כאשר The Catch בוטלה ו Scandal תסיים את דרכה בעונה הבאה. הגיע הזמן שרשתות יפסיקו לנסות לפתח עוד סדרות שנראות אותו דבר כמו המקור שלהן שהצליח בכדי לשכפל את ההצלחה, אלא לנסות לחשוב על "הדבר הגדול הבא".

הקומדיה הטובה ביותר: The Goldbergs

עצוב לומר זאת על הרשת אשר נחשבת כמצליחה ביותר בקרב הקומדיות שלהן, אבל עבורי היו רק שתי מועמדות בקטגוריה הזאת: The Goldbergs ו Modern Family. לא אהבתי את העובדה שב Modern "העזיבו" את הדמות של אנדי (אדם דיוויין) והביאו במקומו את נייתן פילון כתחליף עבור הדמות של היילי (שרה היילנד) כמושא אהבה. מלבד זאת אפשר גם לזהות שחיקה באיכות של הקומדיה הזאת, אשר הדברים הטובים שבה בשנה האחרונה היו להיות ההקצנות של הדמות של פיל ומערכת היחסים של אלכס עם המזכיר של אמה. מצד שני, The Goldbergs אמנם איבדה מעט מזוהרה, אבל עדיין מצחיקה מאד למשך מרבית מהפרק, כאשר גם במקרה הזה מרבית העבודה נעשית על ידי הדמות הקיצונית של בארי גולדברג (טרוי ג'נטילה), שבכל פעם שהוא נמצא על המסך קורה משהו מצחיק. אבל זה עצוב, שרק שתי קומדיות ועוד וותיקות מאד בכלל מועמדות לקטגוריה הזאת.

הקומדיה הגרועה ביותר: Imaginary Mary 

אפשר היה למצוא מספר קומדיות שהתחרו אצלי בקטגוריה הזאת, The Real O'Neals לא הייתה צריכה לקבל עונה שנייה וטוב שנפחה את נשמתה, כך גם לגבי Dr. Ken, שהעונה השנייה שלה הייתה פחות טובה מהראשונה. Last Man Standing, למרות ששמרה על נתוני רייטינג טובים כבר לא הצליחה להצחיק כפי שהיה בעונות קודמות ולמען האמת, טוב שבוטלה, משום שנראה היה שהיא "טוחנת מים". ואילו הקומדיות החדשות של הרשת בשנה שעברה American Housewife ו Speechless לפחות אותי לא הצחיקו. אבל מעל כולן עומדת  Imaginary Mary, אשר לפי דעתי לא הייתה צריכה בכלל לקרום עור וגידים. סדרה זו גם מוכיחה שההצלחה של ג'נה אלפמן הייתה נקודתית בלבד עם "דרמה וגרג" ואין טעם להתייחס אליה ברצינות כשחקנית מן השורה הראשונה. עוד אחת מהשחקניות בתעשייה, ואם רוצים גם לדייק, גם אחת המעצבנות ביותר שניתן לראות על המסך. בואו נקווה שהדרמות החדשות של הרשת יהיו הרבה יותר טובות ממנה. 

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

אחי אתה יושן או אוכל תוך כדי שאתה צופה??
Imaginary Mary
הייתה מאוד מוצלחת ומצחיקה עם מסר חשוב
אין לי מושג מה עשית כשראית את הסדרה אבל בטוח חיפפת

וגם הסדרות American Housewife ו Speechless
אמנם פחות מצחיקות אבל יש בהן מסר חשוב
כמובן מי שמחפש רק לצחוק שיראה הופעה של שחר חסון ביוטיוב
אבל יש קומדיות שיש להם מסר
פתאום נראה כאילו אין לך עומק בכלל חבל מאוד

אנונימי אמר/ה...

#רואה סדרות ברודקאסט,מתלונן שהן גרועות%
תעבור לכבלים אחי