יום ראשון, 18 ביוני 2017

מבזק: 13 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 12 עד ה 18 ביוני 2017.


רשת USA אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם Olive Forever. הדרמה תעסוק בנערה בשם אוליב שהיא גם פורצת. היא מגיעה לעיירה חדשה ועליה לנווט בין העולם התחתון, חברים חדשים והזדמנויות חדשות. ואני אומר, נשמע מעניין.

בסדרה Quantico, השחקנית פרל ת'וסי (בתמונה) לא תחזור לעונה השלישית כג'סמין אל מאמפסי. ואני אומר, טוב שכך, לאחר החצי הראשון של העונה השנייה היא הפכה למיותרת. 

בסדרה The Originals, בהפקה מלהקים את דמותה של הופ, בתו של קלאוס, כאשר היא בגיל מתקדם יותר. מקורות גם מוסרים שיכול להיות שיפתחו ספין אוף שיתבסס על דמותה של הופ. ואני אומר, קצת מאוחר מדי בשביל זה. 

יכול להיות ש Last Man Standing לא נפחה את נשמתה האחרונה. מידע שמתקבל טוען כי CMT חושבים להחזיר את הקומדיה הוותיקה שרשת ABC ויתרה עליה בשל עלויות הפקה יקרות מדי. מדובר בשיחות ראשוניות, אך לזכותה של הקומדיה נטען שהיא יציבה מבחינת נתוני רייטינג ושהיא מתאימה מאד לעידן טראמפ. אבל הבעיה הייתה ונשארה עלויות ההפקה. יהיה מעניין לראות אם יצליחו לגשר על הפערים. מספר הפרקים שאמורים להזמין לקומדיה במידה והיא תקבל חיים חדשים נעים בין 10 ל 20. ואני אומר, יכול להיות שהיא קצת מיצתה את עצמה, לפחות זו הייתה התחושה בעונתה האחרונה. 

"נטפליקס" קבעו מועד לעליית הדרמה החדשה שלהם, Mindhunter. הדרמה אמורה לעלות ב 13 באוקטובר 2017. הדרמה האמורה לעסוק בצמד חוקרי F.B.I בשנת 1979, אשר משתמשים ברוצח סדרתי בכדי לעצור רוצח סדרתי חדש. ואני אומר, לא היינו כבר בסרט הזה עם "שתיקת הכבשים ?"

בסדרה The Man In The High Castle, ג'ייסון מומה מצטרף לעונה השלישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור וויאט פרייס, אשר ברח מהמלחמה באירופה יחד עם משפחתו מאירלנד לניו יורק ואז שוב מערבה מהמשטר הנאצי. הוא למד לשרוד כנוכל, אשר מוכר דברים בשוק השחור. כמו כן, הוא מאמין שניתן להציל את אמריקה והמערב. ואני אומר, אני מחכה בכיליון עיניים לעונה השלישית של הסדרה הנהדרת הזאת. 

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן בילי זיין לוהק כשחקן אורח לפרק אחד בעונה השלישית כפי טי בארנום.

בסרט האיחוד של Psych שרשת USA מפתחת, השחקן זאקרי לוי לוהק כאיש הרע של הסרט. ואני אומר, ניסו להראות אותו כאיש רע ב Heroes וזה לא הצליח, יהיה מעניין לראות אם הפעם בדרמה-קומית זה אמור להיות טוב יותר. 

בסדרה Criminal Minds, השחקניות קריסטן ואנגנס ואי ג'יי קוק ישובו לעונה ה 13 של הסדרה לאחר שהשיגו עלייה במשכורת. מצד שני, שמועות גורסות שהשחקן דיימון גופטון לא יחזור. ואני אומר, שחקנית אחת הייתי רוצה מאד שלא תשוב, היא מעצבנת אותי כבר עשר עונות. חבל. 

בסדרה Goliath, השחקן מוריס צ'סטנאט מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כתובע בשם האקים ראשד, אשר יש לו יריבות עתיה עם הדמות של בילי בוב ת'ורנטון.

הסדרה Unbreakable Kimmy Schmidt חודשה לעונה רביעית. ואני אומר, מדובר בשלש עונות יותר מדי.

השחקנית סנדרה הו ("האנטומיה של גריי") תככב כשחקנית הראשית בדרמה החדשה בת שמונת הפרקים שרשת BBC America מפתחת. הדרמה תעסוק בפסיכופת רצחני והאישה אשר אחראית לתפוס אותו (הו). הסדרה אמורה לעלות בשנת 2018. ואני אומר, לא היינו בדיוק באותו סיפור בסדרה The Fall ?

הסדרה Luther תחזור בעונה חמישית בת 4 פרקים. הפקת הסדרה תחל בעוד מספר שבועות. ואני אומר, "לותר" ללא רות ווילסון היא לא אותו דבר. 

רשת FOX קנתה זכויות לקומדיה חדשה אודות ארבעה ילדים, אשר לאחר מות אמם יורשים מיליונים שלא ידעו על קיומם ואשר גורמים לכאוס בתוך המשפחה. המחשבה היא לאשר את הסדרה עבור קיץ 2018. ואני אומר, נמתין ונראה אם זה אכן יקרה. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איך יודעים שהעונה החדשה של לותר תהיה ללא אליס?
אולי היא תופיע בתפקיד אורח?