יום ראשון, 28 בפברואר 2016

ניתוח: נתוני רייטינג בולטים בחמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות בשנת 2016, שבוע שמיני


ברשת ה CW, אפשר להצביע על יציבות. ערב יום שני ממשיך לאכזב, כאשר Crazy Ex Girlfriend בדרך לביטול, בשעה שהיא ממשיכה להניב 0.3 נק' מדד, כפי שעשתה בשבוע שעבר. Crazy גם מושכת איתה את Jane The Virgin, אשר מתנדנדת בין 0.4 ל 0.3 נק' מדד ובמספר הצופים הכללי נעה סביב המיליון צופים ובשבוע שעבר היא נעצרה על 940 אלף צופים בלבד. הנתון המעניין הוא שבמספר הצופים הכללי שתי הסדרות הנ"ל מנקות מספר צופים דומה (Crazy הניבה בשבוע שעבר 920 אלף צופים). גם ערב יום חמישי ממשיך להיות יציב, אבל במובן החיובי. The 100 ממשיכה להניב 0.6 נק' מדד, כפי שהניבה גם בשבוע שעבר ואילו Legends Of Tomorrow ממשיכה לנוע סביב 0.9-0.8 נק' ממד, כאשר בשבוע שעבר הנתונים נעצרו על 0.9 נק' מדד. לא מעולה, אבל לפחות הערב התייצב לאחר הגסיסה האיטית של סדרות הערפדים בשנה האחרונה.

ברשת CBS, ערב יום שני הצביע על ירידה כללית של 0.3 נק' מדד לכל הסדרות, אולי בשל העובדה ששודר פרק הסיום של "תיקים באפילה" ברשת FOX, אשר רשם עליה קטנה. אבל עדיין הירידה לא מסכנת את אף אחת מהסדרות לקבלת הודעת חידוש. ערב יום שלישי הצביע על כך שבעוד שסדרת האם של NCIS ממשיכה לנפק נתונים טובים (2.4 נק' מדד), הרי ש Limitless, אשר נדמה היה שהיא יציבה ועונה שנייה היא דבר אלמנטרי עבורה, הרי שהנתונים של השבוע שעבר (1.1 נק' מדד) מתחילים לתת את ההרגשה שהסדרה נמצאת בדרך הבטוחה לביטול. ירידה נוספת לכיוון 1.0 נק' מדד תהווה את החותמת לכך. ביום רביעי, 1.2 נק' מדד של פרק סיום העונה של Code Black הם לא נתונים מספיק טובים בכדי להעניק לסדרה עונה נוספת, אבל גם עדיין לא החלטיים מספיק בכדי לבטל את הסיכויים שלה, במיוחד לאור מצב הסדרות של הערב בשעה עשר לכל אורך השבוע.

ברשת FOX שכחו מתי סדרת דרמה שהיא לא Empire הניבה פרק סיום עונה של 2.4 נק' מדד, כפי שפרק סיום העונה של "תיקים באפילה" בשבוע שעבר. למרות זאת, הנתונים של "לוציפר", אשר עמדו על 1.5 נק' מדד קצת מאכזבים לאור העובדה שהסדרה פצחה בצורה טובה. מעניין יהיה לראות את הנתונים השבוע לאחר ש Gotham חוזרת ובאם הירידה האיטית של הסדרה תימשך. ערבי שני, שלישי ורביעי ממשיכים להיות יציבים עם שינויים קלים ומינוריים. וזה לא מבשר טובים עבור הרשת. 

ברשת ABC הסדרה Agent Carter ממשיכה לאכזב. הסדרה הניבה בערב יום שלישי שעבר 0.7 נק' מדד ואלו נתונים שבהחלט לא יחזירו אותה לעונה נוספת. בדיוק כמו המצב של "החבובות", אשר הניבה בשבוע שעבר 0.8 נק' מדד בלבד. ערבי שני ובמיוחד ערב הקומדיות של יום רביעי נשארו על כנם. ביום חמישי, המצב של Scandal ממשיך להדאיג, כאשר בשבוע שעבר הסדרה הידרדרה ל 1.7 נק' מדד. נכון, מדובר בירידה מינורית בלבד מ 1.8 נק' מדד, אך העובדה שהסדרה ממשיכה לאבד גובה צריכה להדאיג את מנהלי הרשת החדשים.

ברשת NBC אין יותר מדי מה להגיד מאחר והרשת חידשה את כל הסדרות שהיא הייתה מעוניינת לחדש. היחידות שעדיין "על המדף" הינן "גרים", אשר לא שידרה פרק חדש בשבוע שעבר ו The Mysteries of Laura, אשר ממשיכה לנפק נתונים מאכזבים של 1.0 נק' מדד, שבוע אחד לפני שהסדרה מסיימת את העונה. הצלחה של Heartbeat יכולה להיות הזרז לביטולה, אך גם אם האחרונה תיכשל, המצב שלה עדיין לא מספיק טוב. היא תוכל להיות ממלאת מקום, אבל לא מעבר לכך. בכל מקרה, עושה רושם שכוכבי הסדרה כבר פוזלים לגבי פרויקטים חדשים. 

אין תגובות: