יום ראשון, 20 בפברואר 2011

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Scrubs, Bones, Traffic Light, The Good Wife, Two And A Half Man, Wonder Woman, Chuck, The Listener, Glee ועוד...

מישהו ניסה לברר פרטים לגבי כותב הבלוג (כלומר, לגביי...):
D1D1 תודה רבה שענית על השאלה שלי לגבי צ'אק :) מקווה שצ'אק תחודש!!!
מחכה בקוצר רוח ל סיכום שלך בסוף החודש (של הרשתות הגדולות)
רציתי לשאול גם מאיפה אתה יודע כ"כ הרבה על סדרות, יש לך ניסיון כלשהו? אתה עובד במשהו בטלויזיה?
אני אוהב מאוד לשמוע את דעתך אבל יהיה הרבה יותר נחמד אם היא תבוא ממישהו שמבין בטלויזיה :) (לא שיש לי ספק פשוט מעוניין לדעת)
תמשיך בעבודה הטובה !!


תגובה:
הידע שלי הוא מצפייה מאסיבית בסדרות טלוויזיה לאורך השנים ומידיעות שמגיעות אלי מחו"ל (ולא רק מאתרים שכל אחד יכול להגיע אליהם, אלא ממקורות רשמיים), אבל אם אתה רוצה חותמת רשמית, אז אוכל רק להגיד את הדברים הבאים: למשך מספר שנים הייתי חלק מרשות השידור.

אלעד התעניין לגבי סקראבס וקורטני קוקס:
קורטני קוקס שיחקה בעונה 8 של סקראבס?

תגובה:
כן, היא הופיעה בשנת 2009 למשך מספר פרקים כד"ר טיילור מדוקס.

אלעד גם התעניין לגבי מצעד הסדרות הטובות ביותר של 4 העשורים האחרונים:
מה מקום ראשון אצלך ? ובאיזה מקום שני גברים וחצי נמצאת אצלך ?


תגובה:
כפי שציינתי בכתבה, 2 העשיריות הקודמות כבר פורסמו ב 2 החלקים הקודמים. בכל מקרה, במקום הראשון שלי נמצאת הסדרה "בבילון 5" ובמקום השני "באפי ציידת הערפדים". שני גברים וחצי עדיין לא נכנסה לעשירייה הרביעית, אולי לחמישית.

אחד\אחת הקוראים\קוראות שאלו לגבי הסדרות של רשת ה CW:
יודעים כבר איזה סדרות של הרשת חודשו ?

תגובה:
לא, עדיין הרשת לא פרסמה הודעה רשמית לגבי הסדרות שחודשו או בוטלו, אבל השמועה גרסה ש"אחת שיודעת", 90210 ויומני הערפד חודשו, בעוד ש"מגרש ביתי" עומדת להיות מבוטלת בתום העונה וכפי שכולם יודעים סמולוויל מסתיימת בתום העונה. לגבי שאר הסדרות הודלף שהרשת מתלבטת לגביהן ועדיין לא החליטה.

אלעד הזכיר גם את הסדרה Bones:
אם כבר מדברים על בונז הודה לך אם תסקר לי ת'סדרה.

תגובה:
אולי בתום העונה, זו עלולה להיות כתבה ארוכה מאד..בכל זאת, מדובר בשש עונות.

אחד\אחת הקוראים\קוראות שאלו לגבי Traffic Light:
D1D1, מה דעתך על "רמזור"?
האם ניתן לומר עליה קדיש?

תגובה:
עם נתונים כמו בשני הפרקים הראשונים ? היא אפילו לא מתקרבת להיות באזור של אפשרות לחזור לעונה נוספת.

גם השבוע קיבלתי פוסט לגבי The Good Wife:
אני לא אסלח לאמריקאים האלה אם יורידו את האשה הטובה!! הם לא יודעים להעריך איכות, בפרט אם בתפקידים הראשיים כל השחקנים חצו את גיל ה-35!! האמריקאים האלה כל כך שטחיים!!!
אגב, D1D1, זוכר את שיחתנו לגבי המתח המיני בין קלינדה לבלייק? האם צפית בפרק האחרון של האשה הטובה? מה דעתך על הגמישות התסריטאית של לצייר את קלינדה כמשחקת עם המיניות שלה ללא קשר אם זה גבר או אשה? טריק תסריטאי נהדר, אפשר לשחק איתו הרבה.
אגב, ארצ'י פנג'בי, המגלמת את קלינדה, נכנסה לרשימת השחקניות הסקסיות ביותר על המסך כיום בקטגוריה של "מסתורית". אני בעד!

תגובה:
ראיתי את הפרק, מדובר באחת הסדרות שאני די מחבב. אבל לדעתי, הגמישות התסריטאית נראתה לי קצת מאולצת. לא כל כך אהבתי את המשחק הזה. אם כבר מחליטים להפוך אותה ללסבית אז שימשיכו עם הרעיון. זה מזכיר לי את מה שעשו לקאלי ב"אנטומיה של גריי". זה טוב מבחינה תסריטאית אבל לצופה כמוני, אשר ראה סדרות רבות, זה נראה לא טוב. וחבל, משום שכפי שציינתי, אני אוהב את הסדרה.

אלעד שאל לגבי "שני גברים וחצי":
פרק 17 ישודר ב28 ?

תגובה:
הפקת הסדרה תתחדש רק ב 28 בפברואר, ייקח זמן עד שיצולם פרק חדש. אין כרגע תאריך לשידור של הפרק הבא.

והוא גם תהה לגבי החידוש ל Wonder woman:
הסדרה הזאת הולכת להיות בסגנון של סמולוויל ?

תגובה:
עוד לא יצא לי לראות את הפיילוט, אבל את המידע שהיה לי על הסדרה פירסמתי בפוסט הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/02/10-wonder-woman.html


להלן שאלה על סדרה בריטית:
שאלה לא קשורה: D1D1 מה דעתך על הסדרה הבריטית דירק ג'נטלי?

תגובה:
זו עדיין לא סדרה. לפי מיטב הבנתי שודר רק סרט טלוויזיה, שאמור להפוך לפיילוט של סדרה, אבל נכון לעכשיו מדובר רק בסרט הטלוויזיה הזה. לצערי, מפאת חוסר זמן לא יצא לי לצפות בו, בשבועות הקרובים אצפה בו ואז אציע את דעתי.

להלן שאלה ארוכה מאד מטולי על Glee:
הולי הולידיי חוזרת כמורה לחינוך מיני. היא תתחיל לצאת עם וויל ותהיה הנשיקה שלהם .
היחסים שלהם יגרמו לאמה לקנא . טרי חוזרת . קווין תשיר סולו . הולי גורמת לסנטנה להיפתח לגבי הביסקסואליות שלה .
בריטני וסנטנה חוזרות בפרק הזה , כי הולי הולידיי מארגנת להם לחזור . בריטני רוצה לדבר על הביסקסואליות שלה , כי יש לה חבר .
סם מגלה צד חדש בעצמו, שהוא מחבב משהו בסנטנה . הולי הולידיי מנסה לגרום לפינצ'ל לחזור .
הולך להיות שיר של קארל , ושיר משנות ה80 שריצ'ל תשיר .
הולכת להיות סצנה מצחיקה , שבה הולי תלמד בחינוך מיני מין בטוח , בעזרת מלפפון וקונדום .
הולי נותנת למייק לשים קונדום , בזמן שטינה מחזיקה בננה .
בריטני מגלה שתינוקות לא באים מהחסידה .
פין מגלה שבנות לא יכולות להיכנס להיריון מג'קוזי .
אמה הופכת ליועצת של מועדון הפרישות .
קארל פוגש את הולי הולידיי .
הייתה שמועה שתהיה סצנה שבריטני נותנת לסנטנה שוקו עם כדור שינה , ואז לוקחת אותה לשירותים והם מתנשקות , ואז מרסדס וטינה רואות אותם ועוזרות לקחת את סנטנה לאחות .
בריטני נפרדת מארטי .
השירים שיהיו בפרק :
קיס של פרינס , ישירו את זה הולי ווויל . Do You Wanna Touch Me , שתשיר הולי . Wouldn't It Be Nice שישיר קארל . Landslide שישירו קווין ורייצ'ל , עם עוד 2 אנשים
זה על הפרק הבא של GLEE אתה יודע עם זה נכון ?

תגובה:
וואהו, שאלה ארוכה מאד.
ראשית, גוונית' פלטרו אכן תחזור לגלם את הולי הולידיי וכמורה לחינוך מיני אבל היא תעשה את זה בפרקים 15 (ישודר ב 8 במרץ) ו 16 של העונה ולא בפרק הבא. גם הידיעה שהיא מתקרבת מבחינה רומנטית לוויל נכונה.
רשום בהודעה לעיתונות שטרי חוזרת בפרק הזה אבל חלק מכתבי התרבות האמריקאים ספקנים. בשלב הזה, אני מאמין להודעה הרשמית.
לגבי בריטני וסנטאנה, נמסר שיחקרו מעט את מערכת היחסים שלהם. ראיין מרפי טען שהוא עושה את זה לבקשת הצופים. עד לאן הן יגיעו ? נחכה ונראה.
הידיעה על אמה ומועדון הפרישות נכונה.
הולידיי וויל אכן ישירו את השיר "קיס".
לגבי שאר הידיעה, לא כדאי להשאיר קצת אי ודאות בשביל לראות את הפרק וליהנות ?

השבוע, השאלה לגבי צ'אק הגיעה במייל:
האם יש סיכוי שצ'אק יירד מהאוויר או שלא יחזור לעונה חדשה בעקבות הרייטינג הנמוך?
וסתם שאלה מה דעתך לפתח את הבלוג ולפתוח קבוצת תרגום לסדרות?

תגובה:
בשבוע הבא אפרסם את הלוח המעודכן שלי לגבי חידוש הסדרות לעונה הבאה, אבל לגבי צ'אק, אוכל לסכם זאת כך: המצב שלה לא כל כך טוב.
לגבי פיתוח הבלוג: מכיוון שאני מתחזק את הבלוג כתחביב הרי שהתרחבות שלו תידרוש ממני זמן נוסף, זמן שאין לי כל כך. אם הייתי מרים אתר שעוסק כולו בסדרות טלוויזיה, תרגום, הורדות וכו'... זה היה חייב להשתלם לי מבחינה כספית, וכפי שאתם מבינים, האתר לא מכניס לי כסף, לכן אני מתרכז בעבודה הנוכחית שלי וממשיך לתחזק (נכון לעכשיו) את הבלוג כתחביב.

שאלה נוספת שהגיעה במייל היא לגבי הסדרה The Listener:
רציתי לדעת כמה נתוני רייטינג היא הניבה בפרק הבכורה של עונתה השנייה (ששודר בשבוע שעבר), וגם בפרק השני שלה ?
ואשמח יותר אם תוכל להוסיף אותה לרייטינג הכבלים השבועי .
והאם תוכל לתת ביקורת על הסדרה ?
תודה.

תגובה:
לצערי, הסדרה משודרת רק בקנדה ולכן נתוני הרייטינג שלה כמעט ולא ידועים. בוא נאמר זאת כך, נתוני העונה הראשונה שלה לא היו כל כך טובים והעובדה שהיא קיבלה עונה שנייה היוותה הפתעה גדולה (ונעימה). במידה ויגיעו אלי נתוני הרייטינג שלה אפרסם, כרגע אין. מצטער.
לגבי ביקורת על הסדרה. אני מעדיף לעשות זאת רק בתום העונה השנייה, כאשר אבצע עליה "שלב סיכום עונה". אני יודע שהעונה השנייה רק החלה, אבל יש לי התחייבויות קודמות לפני שאגיע לסדרה הזאת, שלמען האמת, כיף לי לראות.

גם הסדרה הבריטית Strike Back נמצאת השבוע בפינה, וגם השאלה לגביה הגיע במייל:
שלום, אמורה לצאת עונה שניה של הסדרה מכת נגד ? ואם כן,אז מתי ? תודה רבה על סיפוק המידע!

תגובה:
לפי מיטב ידיעתי אמורה לצאת לסדרה עונה שנייה, כך פורסם מיד לאחר שהעונה הראשונה הסתיימה. אולם בשבועות האחרונים נודע כי עומד להיות שיתוף בין רשת Sky ו Cinemax, אשר אמורות לעבוד ביחד בכדי להרים גרסה אמריקאית (וקצת שונה) לסדרה, גרסה אשר אמורה לעלות בקיץ. לכן, כרגע לא ברור אם יסתפקו בגרסה האמריקאית או יעלו עונה שנייה.

ולסיום, מספר הערות:
1. מחר תפורסם פינת הזוגיות וכן פינת "בוודאי שמתם לב ש..."
2. מחר גם יפורסם פרויקט מיוחד.
3. בשבוע הבא אפרסם את לוח ההערכות המעודכן שלי לגבי חידוש הסדרות האמריקאיות לעונת החורף הבאה.
4. נכון שבריטני סנואו פשוט יפייפיה ממש כמו בובת ברבי ?

Share on Facebook

7 תגובות:

אלעד אמר/ה...

תודה על ההשקעה,ובריטני סנואו הזאת לא ממש ממש יפה

אנונימי אמר/ה...

"גם השבוע קיבלתי פוסט על 'האשה הטובה'"...זו אני הכותבת שאלות באורך של פוסטים, הבנתי את הרמז :(
אשתדל לקצר להבא...סליחה לכל מי שסבל..

D1D1 אמר/ה...

לא היה פה שום רמז.
ככל שהתגובה יותר מנומקת כך אני אוהב אותה יותר.
תמשיכי כך.

אילנה אמר/ה...

כל שבוע אתה מפרסם את יקירת הלבוג שלך וכל שבוע אני מזדהה איתך. בריטני סנואו גם יפיפה וגם שחקנית מוכשרת. אתה ידוע אולי איפה אפשר לראות אותה כי היא קצת נעלמה בזמן האחרון

אנונימי אמר/ה...

אפשר לראות אותה היום בסדרה Harry's Law למרות שהתפקיד שלא יחסית קטן .
וגם אני מסכים שהיא אחת היפות .

^^ אמר/ה...

תודה רבה שענית לי :)
מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים ובמיוחד לסיכומים שלך

לילה טוב

אנונימי אמר/ה...

D1D1 עלינו עליך -
חיים יבין!!
(-;