יום שני, 21 בפברואר 2011

פרויקט מיוחד: הפרויקטים לשנת 2011: עדכון 3.

בחודשים האחרונים טיפטפתי לכם לאט לאט את הפרויקטים אשר 5 הרשתות האמריקאיות העניקו להם הפקת פיילוטים עבור עונת החורף הבאה (2012-2011). עתה, לאחר שעונה אישורי הפיילוטים הסתיימה (מלבד שינויים לא צפויים של הרגע האחרון), הגיע הזמן לעשות סדר. להלן כל הפיילוטים שהרשתות אישרו להפוך לפיילוטים. הביטו טוב טוב בפרויקטים הללו, משום שהסדרות הנבחרות מתוך הרשימה הזאת יצוצו הסדרות החדשות הבאות בעונה הבאה.



ברשת שנמצאת בצרה גדולה מבחינת נתוני הרייטינג ניתן להצביע על 5 פיילוטים אשר נראים כבעלי הפוטנציאל הגדול לקבל אישור לעונה הבאה: החידוש ל Wonder Woman, הגרסה האמריקאית ל Prime Suspect הבריטית, Grimm, 17th Precinct ו Smash.

קומדיה
Free Agents
הינה קומדיה רומנטית, על פי פורמאט בריטי, אשר בוחנת את היחסים בין 2 עובדים. אחד שזה עתה התגרש והשנייה שזה עתה איבדה את ארוסה. השניים אמורים לעסוק ביחצנות.
LoveLives הינה סיטקום אודות זוג אשר בוחן את האפשרות לבגוד אחד בשנייה והחברים שמסביבם שמעודדים אותם לעשות זאת.
הפרויקט ללא שם של דן גור הינו סיטקום אודות דוקטור אשר מצטרף למרפאה ומבלה אותו זמן שהוא מקדיש לחוליו גם למשפחתו.
הפרויקט של קן ליזר - סיטקום אודות אישה שיש לה בעיה במערכות יחסים, אשר בעזרת הקולגות שלה, מסייעת לאנשים בעת מעבר בין קריירות או לאחר פיטורין.
I Hate My Teenage Daughter - מדובר בקומדיה שתשודר באולפן, בניגוד לקומדיות האחרונות שהרשת שידרה. הקומדיה תעסוק סביב 2 נשים שיש להן בנות בדיוק כמו הבנות שהשפילו אותן כשהיו בתיכון.
I Hate that I Love You – זוג הטרוסקסואלי שפתאום מכיר צמד לסביות. היכרות שגוררת מיד הריון.
Are You There Vodka it's Me – סיטקום של צ'לסי הנדלר, אשר מתבסס על האוטוביוגרפיה שלה, אודות חייה בשנות העשרים שלה. הנדלר אמורה להפיק את התוכנית אבל לא להשתתף בה.
קומדיה ללא שם של וויטני קאמינגס – סיטקום אשר יתבסס על זוג צעיר והעליות ומורדות של זוגות בימינו.
New World – קומדיה שתתרחש במשרד, ואשר תתמקד בדמויות המאד ססגוניות של קבוצת אנשים ב"כפר פיליגראם", פארק אשר מתמחה בשחזור ניו אינגלד בשנת 1637.
My Life As An Experiment – קומדיה של ג'ק בלאק, אשר תתמקד בעיתונאי של מגזין, אשר מכניס את עצמו ומשפחתו למצבים משונים, וסיפוריו שתמיד קשורים איכשהו לנישואיו.
Parham – אישה והחבר החדש שלה לוקחים אליהם הביתה את החברה הטובה ביותר של האישה, לאחר שלזו אין היכן לגור.
Bent - אם חד הורית (גרושה טרייה), אשר מנסה ככל יכולתה לא להתאהב בגולש אותו שכרה לשפץ את המטבח שלה. אמנדה פיט לוהקה לתפקיד הראשי.
פרויקט ללא שם של אמילי ספיבי – הורות של אישה בשעה שהיא מנסה לתמרן בין חייה האישיים לעבודה.

דרמה
17th Precinct -
דרמת משטרה חדשה עם אלמנטים על טבעיים. הפרוייקט מתואר כ"הארי פוטר" למבוגרים. העניינים מתרחשים בעיר הבדיונית Excelsior, בה הקסם גובר על המדע.
Playboy - דרמה אודות שפנפנות הפלייבוי בשנות השישים. כאשר ההתמקדות היא בשינויים הפוליטיים והמיניים של התקופה. אמבר הרד לוהקה לאחד התפקידים הראשיים.
Smash - הסדרה אמורה לעקוב אחר קבוצה של שחקנים, אשר מתקבצת ביחד בשביל להפיק מיוזיקל בברודווי. דברה מסינג לוהקה לאחד התפקידים הראשיים.
החידוש ל Wonder Woman.
גרסה אמריקאית ל Prime Suspect הבריטית.
Special investigations L.A –
סדרה בניחוח של Traffic או Syriana, אשר מתרחש בעולם של פשע, אכיפת חוק ופוליטיקה בלוס אנג'לס בימינו.
Grimm - דרמה משטרתית. החלק המעניין הוא שהפושעים יהיו דמויות מעולם האגדות של האחים גרים. נתון מעניין נוסף הוא שהכותבים אמורים להיות הכותבים של הסדרה Buffy The Vampire Slayer
REM - מותחן אודות שוטר אשר מתעורר לאחר תאונה בכדי להבחין שהוא חי בשני מציאויות.
The Crossing – תתרחש במיזורי בתקופה שלאחר מלחמת האזרחים האמריקאית, ותתמקד בג'ייסון, חייל במלחמה אשר נוסע לאורך הארץ ומתיישב בעיירה בה הוא מתקבל כמושיע. באם הוא אוהב את זה או לא.


הרשת, אשר השנה איבדה גובה ברייטינג, תזמין לעונה הבאה, ככל הנראה, כ 7 שעות של סדרות חדשות (דרמות וקומדיות).

קומדיה
Other People’s Kids – גבר בן 32 ללא מחויבויות מוצא את עצמו פתאום עם משפחה, כאשר הוא מתאהב באישה מבוגרת שיש לה 2 ילדים, בעל לשעבר ומחותנים לשעבר.
The Last Days of Man – גבר אשר נחלם על גבריותו בעולם של נשים.
Lost & Found – גם היא קומדיה שתצולם באולפן ותעסוק בברמנית נרקיסיסטית ואוהבת לחגוג במסיבות, אשר חייה עומדים להשתנות כאשר בנה בן ה 18, אותו מסרה לאימוץ חוזר לחייה.
Work It – אשר תתרכז בשני מוכרי מכוניות מובטלים, אשר מבינים שהעולם עתה שייך לנשים, ולכן בכדיי להשיג עבודה יהיה עליהם להתלבש כמו נשים. והשינוי הזה יהפוך אותם לאנשים, אבות ובעלים טובים יותר. אבל גם להעריך את סוף היום, בו הם מתפרקים בבר שלהם.
Man Up – מבט כיצד במה שגבר מודרני צריך לעשות כדי לשרוד. אירועים שיסופרו מעיניהם של 3 חבריו הטובים ביותר ונשותיהם.
Smothered - אשר יתרכז בזוג, שימצא את עצמו חנוק מצמד הוריו (של 2 הצדדים).
Don't Trust That Bitch - הקומדיה עוסקת בג'ון, אישה ישרה ואופטימית מהארטלנד, אשר בשל הנסיבות חייבת לעבור לגור עם אשת מסיבות סקסית וללא מוסר.
Suburgatory - הקומדיה תעסוק בחיים בפרברים ותתמקד באישה מניו יורק, אשר עוברת לפרבר, רק בכדי לגלות שהחיים שם הרבה יותר מסוכנים משחשבה.
My Frickin Family - אודות הבעיות שעומדות בפני זוג צעיר, כאשר כל 4 הסבים והסבתות, כל אחד עם מטען תרבותי אחר, מחליטים ליפול עליהם בכדי להטמיע את תרבותם על הנכד שלהם.
Bad Mom - אודות ג'וליה, אם חד הורית לשני ילדים, אשר אמה הייתה האחראית העיקרית לגידולם. לאחר שהאם מחליטה לחזור לחייה, חייבת ג'וליה לקחת את עצמה בידיים ולגדל את ילדיה לבדה.

דרמה
Georgetown אשר מתוארת כאופרת סבון אודות קבוצה של צעירים אשר נמצאים ליד מוקדי הכוח בוושינגטון.
Hallelujah - דרמה של יוצר "עקרות בית נואשות", מארק צ'רי. הסדרה תיסוב סביב עיירה אשר נקרעת בין כוחות הטוב לכוחות הרוע. מאזן הכוחות משתנה, כאשר זר מגיע לעיירה בשביל להשליט סדר.
Identity - אשר יתרכז ביחידת עילית של המשטרה, אשר נוסדה בכדי לטפל במקרים של חומרי נפץ.
Once Upon a Time - יעסוק באישה עם עבר בעייתי, אשר נמשכת לעיירה במיין, אשר קסמים וסיפורי אגדות יכולים להיות אמיתיים בה.
The River - דרמת אימה אודות משפחה אשר נוסעת אל לב האמזונס, בכדי להציל את אביהם הנעדר.
Revenge - מעין סיפור "הרוזן ממונטה כריסטו" בגרסה הנשית. מדובר באישה צעירה ומיסתורית, אשר מגיעה ל"האמפטונס" בכדי לנקום באנשים שהרסו את משפחתה.
Good Christian Bitches - יתמקד באמנדה ווהן, גרושה טרייה ואם חד הורית לשניים, אשר חוזרת לדאלאס, בה גדלה, ומגלה שם תככים, מזימות, רכילויות והרבה בוטוקס. הסדרה מתוארת כשילוב של עקרות בית נואשות עם "דאלאס" המיתולוגית.
פרויקט ללא שם של שונדה ריימס (יוצרת "האנטומיה של גריי"). הסדרה תעסוק באדם וקבוצת המומחים שלו, אשר מבצעים דיגנוסטיקה בחברות בכדי למנוע מצבי משבר בחברה או לפתור אותם.
Poe - דרמה בלשית אשר תתרחש בבוסטון בשנות ה 40 של המאה ה 19 ותעקוב אחר אדגר אלן פו, הבלש הראשון בעולם, כאשר הוא ממציא שיטות חדשות לפתור פרשיות.
החידוש למלאכיות של צ'ארלי.
Partners -
בסדרת משטרה, אשר מתמקדת בשתי בלשיות שנאמנות אחת לשנייה ובסודיות הן גם אחיות.
Grace - בה ידובר אודות משפחה לא מתפקדת בעולם הריקוד המקצועני.
Pan Am – אודות טייסים ודיילים\דיילות אשר טסים בחברת Pan Am בשנות השישים. הסדרה מצטיירת כאופרת סבון.
הסדרה אשר מקבלת את מירב תשומת הלב היא "אלקטרז" של ג' ג' אברהמס.

קומדיה
I Hate My Teenage Daughter -
מדובר בקומדיה שתשודר באולפן, בניגוד לקומדיות האחרונות שהרשת שידרה. הקומדיה תעסוק סביב 2 נשים שיש להן בנות בדיוק כמו הבנות שהשפילו אותן כשהיו בתיכון.
Outnumbered - אשר הושפעה מסדרה בריטית דומה של ה BBC, עוסקת בזוג הורים, סו (אנה אורטיז) ופפיט (קליף צ'מברלין), אשר מדי יום ביומו נשארים פעורי פה אל מול שלשת ילדיהם.
Little In Common – (קומדיה של רוב תומאס) אשר תעסוק ב 3 משפחות, אשר מאוחדות דרך הילדים שלהם.
Tagged - קומדיה אשר תתרחש במשרדו של חוקר מקרי מוות.
קומדיה ללא שם - אודות ארוס\ה שמת\ה.
The Council of Dads – קומדיה שתעסוק בגבר שמגלה שהוא עומד למות ולכן מגייס 5 גברים מ 5 תקופות של חייו בכדי שיעזרו לאשתו לאחר מותו לגדל את 2 ילדיו.
Family Album – אב של משפחה, אשר מעוניין להעביר זמן עם משפחתו המורחבת ולכן הוא לוקח אותם לחופשה. כל עונה אמורה לייצג יום אחד בחופשה.
פיילוט ללא שם - אודות אישה צעירה אשר עוברת לגור עם שלשה גברים ומהר מאד הסודות שלהם מתחילים להתגלות.
Chicks And Dicks - הסדרה תתמקד בג'סיקה (זואי דשנל), מורה בבית ספר וחסרת מזל בכל מה שקשור לאהבה, אשר עוזבת את הדירה של האקס שלה ועוברת לגור עם 3 עם גברים לא בוגרים מבחינה נפשית. האם מדובר בגרסת שנות האלפיים ההפוכה ל"שלושה בדירה אחת" (במקרה הזה "ארבעה בדירה אחת") ?

דרמה
The Danger List - מדובר במותחן רפואי אודות רופא בעל עבר בעייתי, אשר בודק רשלנויות רפואיות, פשעים וקונספירציות.
Touch - שגם לו יש נגיעה על טבעית. הסדרה תעסוק באב, אשר מגלה שהבן האוטיסט והאילם שלו יכול לחזות אירועים בעתיד.
Alcatraz - פרויקט חדש של רשת FOX, אודות האי ידוע לשמצה בו שכנו הפושעים המבוקשים ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסדרה תעסוק בקבוצה של אסירים וסוהרים שנעלמו בעבר ועתה מופיעים בהווה. כמו כן, הסדרה תתמקד בסוכני F.B.I, אשר מחפשים אחריהם בכדי לפענח את המיסתורין הגדול, אשר אופף את היעלמותם וחזרתם.
דרמה ללא שם של וויל סמית - דרמת פשע, אשר אמורה להתרחש ולהצטלם בסין. הסדרה אמורה להתמקד בסטודנטית, אשר נלחמת בארגוני פשע.
The Finders – ספין אוף של הסדרה Bones.
Exit Strategy - בכיכובו של אית'ן הוק. הסדרה אמורה לעסוק בחמישה אנשים אשר מקושרים ל CIA אשר מקבלים משימה, כאשר משימה של ה CIA נכשלת, לחלץ את הנוגעים בדבר. הוק יגלם את מנהיג הקבוצה, האיש מאחורי האסטרטגיה לחילוץ, ואשר מזדהה עם האנשים שצריך לחלץ, ויעדיף למות מאשר להשאיר אותם מאחור. מבחינת האינטנסיביות, משווים ברשת את הסדרה ל 24.
Weekend at Bellevue - הסדרה עוסקת בפסיכיאטרית, אשר מקבלת את המשמרת של הלילה בסופי שבוע של בית החולים של בלוויו (את ניהול המחלקה הפסיכיאטרית של בית החולים).

הסדרה שרבים שמים אליה לב היא The Ringer, בעיקר משום ששרה מישל גלר, כוכבת "באפי ציידת הערפדים" מככבת בו.

קומדיה
Home Game – רוב ריגל יככב בקומדיה אודות מארק, כוכב פוטבול לשעבר, אשר חוזר לאשתו ליסה ולבנותיו.
Vince Uncensored - הסדרה אמורה לעסוק בגבר, אשר לאחר שעבר אירוע משנה חיים, מעוניין לשנות את הגישה לחייו ולהיות יותר כן בחייו ולמשפחתו.
How To Be A Gentlemen - אודות גבר לחוץ אשר לומד לחיות את חייו בצורה טובה יותר באמצעות חבר מימי התיכון.
פרויקט ללא שם - אודות קבוצה של עוזרים ומנהלים צעירים בחברה, כיצד מתנהלים חיי האהבה שלהם, חברויות והניסיון לטפס במעלה סולם הדרגות.
"סיטקום" ללא שם - אודות תחנת רדיו, אשר משדרת תוכניות ספורט.
The Assistants - מדובר ב 4 עוזרים אשר עובדים עבור זוגות שהם גם סלבריטאים.
פרויקט ללא שם - מבית היוצר של רוב שניידר והוא מבוסס על חייו. הסיפור יתמקד באדם רגיל אשר מתחתן אל משפחה מקסיקנית-אמריקנית גדולה
Home Grown - תעסוק באדם אשר נאבק לגדל את ילדתו הלא נשואה ובנה בן ה 12, אשתו ואמו שזה עלתה התאלמנה. כולם גרים באותו בית.

דרמה
החידוש ל The Wild Wild West -
סדרת אקשן- הרפתקאות ששודרה בשנות השישים ואשר מוקמה בתקופת המערב הפרוע בארה"ב. הסדרה עוקבת אחר שני סוכנים חשאיים, אשר חוקרים פשעים בארה"ב לאחר תקופת מלחמת האזרחים. הראשון הוא סוכן חשאי בשם ריימס ווסט, והשני הוא ארטימס גורדון, מומחה לגאדג'טים. השניים נוסעים ברחבי הארץ ברכבת ופותרים פשעים.
The Ringer - הסדרה תתמקד באישה צעירה (שרה מישל גלר), אשר בורחת מהמאפיה ומוצאת מקום בחייה העשירים והנוחים של אחותה התאומה כשהיא נוטלת את זהותה, עד שהיא מגלה שגם על אחותה התאומה יש פרס על ראשה.
דרמה רפואית ללא שם – אשר תתמקד במנתח, אשר חייו עוברים מהפך לאחר שאשתו לשעבר מתה ומתחילה ללמד אותו איך לחיות חיים אמיתיים כרוח רפאים.
Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.
The Doctor - דרמה רפואית מהיוצרת של Privileged, רינה מימון, אשר עוקבת אחרי רופאה שמתאחדת עם ילדיה הבוגרים, כאשר היא מצטרפת למרפאה המשפחתית.
Hail Mary - תעקוב אחר אם בפרברים באטלנטה, אשר מצטרפת לנוכל ברחוב בכדי לפתור פשעים.
Person Of Interest - מדובר בדרמת מתח שג' ג' אברהמס אמור להפיק. הדרמה אמורה לעקוב אחר סוכן CIA אשר נחשב למת, אשר מגויס על ידי ביליונר בכדי להלחם בפושעים מסוכנים בניו יורק.


הרשת אמורה לאשר לעונה הבאה כשלוש או מקסימום ארבע מתוך הפיילוטים הנ"ל (ההזמנה תרד ל 2 במקרה ובכל זאת יחדשו את One Tree Hill, אשר כרגע נפוצו שמועות שתבוטל בתום העונה).

דרמה
Secret Circle -
הפיילוט אשר קווין ווילאמסון עומד מאחוריו. הסדרה, למי שלא זוכר, עוקבת אחרי תלמידת תיכון מלוס אנג'לס, אשר מגיעה עם אמה לעיירת ילדותה – ניו סאלם, ושם היא מגלה שהיא מכשפה.
Awakening – תתמקד ב 2 אחיות אשר בבגרותן יוצאות אחת נגד השנייה, כאשר בתווך זומבים מתחילים לצוץ. המבוגרת יותר היא סנגורית.
Hart Of Dixie – דרמה קומית אודות רופא בניו יורק, אשר יורש מרפאה בעיירה דרומית, אשר מאופיינת בציבור קצת מוזר.
Heavenly – תתמקד בעורכת דין מסורה ובמלאך לשעבר, אשר זה עתה הפך לאנושי, אשר לוקחים על עצמם מקרים במשרד של עורכת הדין, משרד שמעוניין לעזור לחלשים. בתור אנושי, המלאך לשעבר לא חווה עד עתה רגשות ומדובר בחוויה ראשונית עבורו.
Cooper and Stone – אודות 2 בלשיות צעירות בצד הצפוני של שיקאגו, שהן גם החברות הכי טובות ומשתפות אחת את השנייה בכל אספקט של החיים שלהן.
Danni Lowinski- הסדרה אשר עוקבת אחר ספרית, שלומדת ומוציאה רישיון לעריכת דין, אבל אף חברה לא מוכנה להעסיק אותה ולכן היא פותחת משרד שלה בקניון.

Share on Facebook

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

מה עם טרה נובה?