יום שני, 28 בפברואר 2011

לוח ההערכות לגבי חידוש סדרות אמריקאיות לעונת החורף 2012-2011.

מרבית מהצופים הישראלים מעוניינים לדעת מה המצב של הסדרות שהם כה אוהבים. אנו נמצאים קצת יותר מחודש לאחר פתיחת העונה של לוח החורף האמריקאי לעונת 2011-2010 והגיע הזמן לבחון את מצבן של הסדרות של הרשתות הטלוויזיה הגדולות. מספר סדרות כבר בוטלו ויש כבר תמונה ברורה לגבי סדרות נוספות שעושות את הבטוחה להצטרף אליהן. הלוח הזה יעשה לכם סדר בכל הבלגאן ויבהיר לכם את מצבן של הסדרות שאתם צופים בהן בשקיקה. בניגוד ללוחות אחרים אשר מפורסמים ברשת הלוח שלי לא מתייחס רק לנתונים היבשים של הרשת, אלא גם לידיעות שמגיעות מהרשת, בצורה רשמית או על ידי הדלפות, לגבי כל סדרה וסדרה וכן הערכות של כתבי תרבות ופרשנים אמריקאים. כולי תקווה שהסדרות שאתם אוהבים נמצאים בדרך לחידוש.
בניגוד לעונה שעברה בה הלוח שלי אורגן על פי אחוזי סיכוי לחידוש, העונה אתייחס לכל רשת בנפרד ואעריך כל סדרה. במידה והנתונים בין 0 ל 50 סיכוי הסדרה לחידוש קטנים מאד. במידה ואין לסדרה בעיות לחזור לעונה נוספת לא אציין אחוזי סיכוי לחידוש עבורה.
ועכשיו למלאכה.
מדובר בלוח ההערכות הלפני אחרון שלי לעונה הזאת. הלוח הבא יפורסם בסוף חודש אפריל, שבועות ספורים בלבד לפני הצגת הלוחות החדשים של הרשתות לעונה הבאה.
תיהנו.

NBC

Perfect Couples – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

The Event – לא שידרה פרקים נוספים מאז שפירסמתי את לוח ההערכות האחרון, ולכן סיכויה נשארו זהים, אולם אני צופה לה ירידה בנתונים לאחר חופשה כה ארוכה. במידה וזה אכן יקרה, קשה לי להאמין שהיא תשרוד. הסיכוי לחידוש: 35%.

Law & Order: LA – לא שידרה פרקים נוספים מאז שיצאה לחופשה, אולם נזקקה להחלפת צוות שחקנים באמצע העונה הראשונה שלה וזה סימן לא טוב עבורה. נצטרך לחכות ולראות מה יהיו הנתונים שלה כאשר תחזור מהחופשה הארוכה שלה אם בכלל. הסיכוי לחידוש: 35%.

Outsourced – מהרגע שעברה למשבצת השידור שלה בשעה עשר וחצי חלה ירידה דרסטית בצפייה בסדרה. מסדרה עם עתיד ורוד היא הפכה לעוד סדרה חדשה של הרשת שעתידה לא ברור. אבל ברשת אוהבים אותה ולכן, לפי דעתי, ינסו להעניק לה בסופו של דבר עונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 40%.

Chuck – נראה היה שהעונה החמישית שלה היא דבר בטוח, אולם הנתונים שלה כבר לא כל כך טובים. למרות שמבחינת עלות מדובר בסדרה זולה יחסית, קשה לי לראות אותה מקבלת את אותה משבצת שידור גם בשנה הבאה. לפי דעתי, במידה והסדרה תחזור לעונה נוספת (וזה "אם" גדול מאד), קודם כל ידרשו מההפקה לקצץ שוב בעלויות, כמו כן, ברשת ינסו לשבץ אותה ביום שישי ובכל מקרה זו תהיה העונה האחרונה שלה. לפי דעתי הרבה יהיה תלוי באיכות הפיילוטים לעונה הבאה של הרשת. מעריצי הסדרה צריכים לקוות שלא נשמע חדשות לגביה עד חודש מאי, כאשר הרשת תציג את הלוח החדש שלה, משום שבמידה ונשמע חדשות הן קרוב לוודאי יהיו חדשות רעות. הסיכוי לחידוש : 40%.

Community – למרות המאבק נגד "אמריקן איידול" הסדרה התייצבה מבחינת נתוני הרייטינג שלה. תוסיפו לכך את העובדה שבהנהלת הרשת אוהבים את הסדרה ותקבלו מצב סביר יחסית עבור סדרה עם נתונים בינוניים ומטה. הסיכוי לחידוש: 45%.

Harry's Law – התחילה עם רייטינג לא רע בכלל, אולם בשבועות האחרונים התייצבה על נתונים גבוליים במקרה הטוב. עתידה יהיה תלוי במנהלי הרשת ובפיילוטים שברשותם, במידה והפיילוטים יהיו טובים יותר היא תבוטל. כרגע הסיכויים שווים. אם כי הניחוש שלי (ומדובר בניחוש בלבד) שהיא תחודש ברגע האחרון. הסיכוי לחידוש: 50%.

Parenthood – מסתבר שבהנהלת הרשת אוהבים מאד את הסדרה ורוצים מאד שתצליח. נכון לעכשיו, הנתונים שלה קצת יותר מסבירים לחזור. הסיכוי לחידוש: 55%.

Park & Recreation – לאחר התחלה טובה מאד באה נפילה ואז התייצבות על נתונים קצת יותר מבינוניים. נכון לעכשיו היא מועמדת לחזור, אבל אם היא שוב תבצע תפנית לרעה היא תבוטל. הסיכוי לחידוש: 70%.

Law & Order:SVU – הנתונים שלה הם הטובים ביותר עבור הרשת אחרי The Office, היא תחזור. הסיכוי לחידוש: 80%.

The Office – אין מה לדבר בכלל, נתונים גבוהים לאורך כל העונה יעניקו לה עונה נוספת.


סדרות שחודשו:
30 רוק.

סדרות שבוטלו:
Outlaw.
Undercovers.
Chase.
The Cape.

ABC

Detroit 1-8-7 – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

No Ordinary Family – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Better With You – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

V – הסדרה גמורה. אולי אם לא יהיה משהו טוב מבחינת הפיילוטים שלהם לעונה הבאה ברשת ינסו להעניק לה חבל הצלה. הערכה שלי ? זה לא יקרה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Off The Map – התחלה גרועה לסדרה. לפי דעתי, עתידה תלוי בסדרה Brothers & Sisters, אחת מהן תשרוד והשנייה תבוטל. היתרון שלה ? מדובר בסדרה חדשה של שונדה ריימס. החיסרון ? נתונים לא מספיק טובים. סיכוי לחידוש: 35%.

Brothers & Sisters – נתוניה עדיין גבוליים. בכל מקרה, כפי שציינתי, או שהיא תבוטל או ש Off The Map. היתרון שלה ? ותק וקהל בסיס די קבוע. החיסרון ? היא כבר לא תצליח להתרומם לגבהים. הסיכוי לחידוש: 40%.

Desperate Housewives – הכל תלוי במו"מ הכספי עם הכוכבות, כאשר הדיווחים שמגיעים בנוגע לכך הם שהמו"מ קשה מאד. אולם קשה לי להאמין שברשת יחליטו לוותר על עוגן כל כך חשוב לאחר שכל כך הרבה סדרות שלב יבוטלו.

סדרות שבוטלו:
My Generation.
The Whole Truth.

סדרות שחודשו:
The Middle
Private Practice
Castle
Cougar Town
Modern Family
Grey's Anatomy


CBS


The Defenders – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Shit My Dad Says – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Mad Love - התחילה בצורה טובה, אולם כבר בפרק השני שלה איבדה גובה. קשה לי לראות אותה מקבלת עונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 30%.

The Good Wife – הנתונים שלה לא טובים. אל תשימו לב למספר הצופים הכללי שלה כי זה ממש לא משנה. אם היא תחודש זו תהיה הפתעה. הפתעה טובה, אבל עדיין הפתעה. הסיכוי לחידוש: 30%.

Criminal Minds: Suspect Behavior - הפרק הראשון הניב נתונים טובים מאד, אבל כבר בפרק השני הסדרה נפלה לנתונים גרועים. נראה את הנתונים שלה בפרקים הבאים, אולם נכון לעכשיו הנתונים שלה לא מספיק טובים לחזור לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 40%.

Blue Bloods – המצב שלה לא השתנה כמעט לאורך כל העונה. גם כאשר שודרה בימי רביעי הממוצע שלה היה קצת מעל לבינוני. במידה ויהיו לה פיילוטים טובים חזקים היא תבוטל, כרגע הסיכויים שלה שווים. הסיכוי לחידוש: 50%.

Rules Of Engagement – המעבר ליום חמישי קצת פגע בה, אבל הנתונים שלה מספיק טובים מעל לשאר הקומדיות שעתידן לא ברור באופן סופי. לדעתי, היא תחזור לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 70%.

CSI: NY – ברשת טוענים, כי עתיד הסדרה מובטח ושהסדרה לא עומדת בפני סכנת ביטול, למרות נתוני הרייטינג הבינוניים פלוס. הסיכוי לחידוש: 75%.

CSI: Miami – מנהלי הרשת מרוצים מהנתונים הבינוניים פלוס של הסדרה לאור המעבר שלה לימי ראשון והם מתכננים להחזיר אותה לעונה נוספת. הסיכוי לחזור: 75%.

Hawaii 5-0 – אני לא רואה כרגע סיבה שהיא לא תחזור, נתונים טובים ביחס למשבצת השידור שלה, באז תקשורתי ומבחינת האיכות היא סבירה. היא גם שומרת על יציבות לאורך כל העונה. הסיכוי לחידוש: 90%.

How I Met Your Mother – בהפקה כבר החלו לעבוד על העונה הבאה. היא חוזרת אין ספק. .

NCIS:LA – ביחד עם סדרת האם יש לרשת בלוק של שעתיים. אין לה בעיית חוזים לפתור ומבחינת הרייטינג, מצבה מעולה. היא תחזור.

CSI – הסדרה הוותיקה דווקא עלתה השנה בנתוניה לעומת העונה שעברה. אין לה בעיה שתפריע לה לקבל חידוש.

The Mentalist – עוגן שידור. תחזור לעונה נוספת ללא בעיה.

Criminal Minds – היא תחזור לעונה נוספת, השאלה רק באיזה הרכב. כמעט כל הכוכבים שלה (גם אלו שיש להם חוזה לעונה נוספת) דורשים העלאה בשכר. נראה כיצד תגיב הרשת לאחר שבעונה הקודמת היא דווקא דרשה קיצוץ בתקציב הסדרה.

Molly & Mike – היא תחזור לעונה נוספת. אחת ההצלחות הגדולות של השנה עבור הרשת.

סדרות שבוטלו:
Medium.

סדרות שחודשו:
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (אם כי כעת, לאחר כל הבלגאן עם צ'ארלי שין, צופים קצת בעיות).
NCIS

FOX

Human Target – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Traffic Light – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

The Chicago Code – נתונים לא מספיק טובים כמעט מההתחלה. הסיכוי לחידוש: 10%.

Lie To Me – אולי היא תחזור כממלאת מקום, או כסדרה לקיץ. גם לכך הסיכוי קלוש. הסיכוי לחידוש: 10%.

Bob's Burger's - עם נתונים בינוניים במקרה הטוב. הסיכוי לחידוש: 35%.

Fringe – המעבר שלה ליום שישי החל בצורה טובה, אולם נכון לעכשיו, הסדרה ממש על הגבול. הסיכוי לחידוש: 45%.

Bones – מתכננים לסדרה ספין אוף, וקשה לי להאמין שבאותה עונה שהספין אוף תעלה סדרת האם תבוטל. למרות זאת המו"מ הכספי עדיין לא נגמר. הסיכוי לחידוש: 85%.

House – על פי נתוני הרייטינג הסדרה אמורה לחזור, אולם עדיין לא סגרו את הנושא מבחינה כספית. כך או אחרת, לפי דעתי נראה אותה על המסך בעונה הבאה. ברשת FOX או מקסימום ברשת NBC.

סדרות שבוטלו:
Lone Star.
The Good Guys.
Running Wilde.

סדרות שחודשו:
Glee
Raising Hope
The Cleveland Show
The Simpsons
American Dad
Family Guy

CW

Hellcats – בשבועות האחרונים חלה אצלה ירידה איטית בנתונים. מבחינת הסדרות של הרשת היא נמצאת במצב הגרוע ביותר. הסיכוי לחידוש: 55%.

One Tree Hill – השמועות שמגיעות דווקא מתוך צוות השחקנים גורסות שזו העונה האחרונה של הסדרה. מבחינת הנתונים היבשים הסדרה עם נתונים מספיק טובים לחזור, אבל יש לקחת בחשבון שבמידה ותחודש זו תהיה העונה התשיעית שלה ולכן היא אמורה להיות יקרה יותר בשל חוזי השחקנים וההפקה. שמועה שהתרוצצה בשבועות האחרונים לאור הדלפה מהרשת גרסה שהסדרה בוטלה, אבל אני עדיין מעדיף לחכות להודעה הרשמית. הסיכוי לחידוש: 55%.

Nikita – לאחר שהרשת כבר אמורה להעלות 2 סדרות חדשות לפחות וכאשר עתידן של Hellcats ו One Tree Hill לא ברור, קשה לי להאמין שגם את הסדרה הזאת יחליפו. הסיכוי לחידוש: 75%.

90210 – כבר יצאו הדלפות מכיוון הרשת שהיא חודשה וכבר החלו בשינוי השחקנים (העיפו 2 דמויות) לעונה הבאה. היא תחזור. הסיכוי לחידוש: 80%.

Gossip Girl – הסדרה עם הכי הרבה באזז ברשת מבחינת סדרות הנוער. תחזור לעונה נוספת ללא ספק. הסיכוי לחידוש: 90%.

Supernatural – עדיין הכל תלוי ברצון השחקנים לחזור לעונה נוספת, משום שמבחינת הנתונים שלה, הם מספיק טובים להעניק לה עונה נוספת.

The Vampire Diaries – הסדרה עם הנתונים הכי טובים של הרשת, אין בכלל ספק שהיא חוזרת.


סדרות שבוטלו:
Life Unexpected
Smallville (הסדרה מסתיימת בתום העונה).

Share on Facebook

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה שני שחקנים יוחלפו ב90210 ?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה ונחזיק אצבעות לצאק

אנונימי אמר/ה...

D1D1 אתה מלך!! תודה וגם אני מחזיקה אצבעות לצ'אק והקומדיות של NBC, אבל גם לאשה הטובה של CBS, שקיוויתי שהיא לא עד כדי כך בצרות, אבל הרושם שעולה הוא שכן...אבל יש ניסים

אלעד אמר/ה...

תודה על הפרסום,מחזיק אצבעות לעל טבעי,ולשני גברים וחצי

אלעד אמר/ה...

תוכל להסיר לי למה "האירוע" קורסת מפרק לפרק

אנונימי אמר/ה...

חבל ש-V ו-HUMAN TARGET במצב כזה :(

Dudi אמר/ה...

תודה רבה, פוסט ענקי ומעניין מאוד!!
מקווה שLIE TO ME ופרינג' יחזרו לעונה נוספת!

^^ אמר/ה...

תודה רבה :)
מקווה שצ'אק תהיה בסדר.
מחכה לסוף אפריל.

techtik אמר/ה...

כל כך חבל לי על מטרה חיה והאישה הטובה, סדרות מאוד איכותיות.
והלוואי ופרינג' תחודש.

אנונימי אמר/ה...

דוגרי התאהבתי בצ'אק ואני מחזיק אצבעות שהיא תחזור לעונה עונה.
אשמח אם תענה לי על השאלה שאשלח לך במייל.
תודה

אנונימי אמר/ה...

איזה השקעה .
תודה רבה .

זיו אמר/ה...

תדה רבה על המידע!
הבלוג שלך נהדר

עמית אמר/ה...

תודה על ההשקעה
עמית
שואף שהסדרות האהובות עליי ישארו-יחודשו
ולא יבוטלו ותיקות טובות רק בגלל שהם על הגבול של 2.0 +/-0.4 (ע"ע "מספרים" ו"פשע מן העבר") ואז עונה אחרי זה כל הסדרות המחליפות שכביכול אמורות היו להאפיל ברייטינג מעופות כבר באמצע עונה