יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

פרסום: רשת ה CW עובדת על פרויקט חדש ובו ישתפו פעולה ותיקות "באפי ציידת הערפדים" ו The Vampire Diaries. כמו כן, הרשת עובדת על סדרת על טבעי נוספת.


לא, זה לא בדיוק מה שאתם חושבים. 2 מהנשים אשר השתתפו בכתיבה ובהפקה של הסדרה "באפי ציידת הערפדים": אליזבת קראפט ושרה פיין, עומדות מאחורי הרמת הפרויקט של סדרת העל טבעי החדשה של רשת ה CW. הסדרה תיווצר בעקבות סדרת ספרים של L.G.Smith, הסופרת שכתבה את ספרי The Vampire Diaries.
מדובר בשלשה ספרים אשר נקראים Secret Circle, ואשר עוסקים בנערה בגיל ההתבגרות בקליפורניה, אשר עוברת לעיירה של אמה, "סאלם החדשה", ומגלה שהיא מכשפה.
במקביל מרטי נקסון, אחת הכותבות של "באפי ציידת הערפדים", שגם כתבה פרקים ל סדרות Mad Men והאנטומיה של גריי, עובדת על סדרת על טבעי חדשה בשם Chloe. הסדרה עוקבת אחר אמנית הונאות צעירה אשר מתה וחוזרת לכדור הארץ כמלאכית.
כרגע הפיילוטים רק ברמה של תסריט שמחכה לאישור של מנהלי הרשת, אבל קיים סיכוי טוב שאחת מהן תצולם לפיילוט באביב. בכך הרשת מכינה תוכנית מגירה לכך שככל הנראה היא עומדת לאבד את הסדרה סמולוויל בתום העונה, וברשת מאד מעוניינים לשמר את ציבור אוהבי סדרות המדע בידיוני, כאשר הרשת עדיין נמצאת במלחמת הצעת מחירים גם על הסדרה Wonder Woman שדיוויד אי קלי עומד להעלות בעונה הבאה. ככל הנראה אחת משלוש הסדרות הללו יתפסו את מקומה של סמולוויל, במידה ואכן תרד מהמסכים.

Share on Facebook

אין תגובות: