יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

פרסום: הכוח הנשי עולה – 2 נשים השיגו תפקידים ראשיים ב 2 סדרות חדשות.


כוכבת הסדרה Rescue Me, קאלי ת'ורן, נשארת בתעשיית הטלוויזיה בכבלים כאשר היא השיגה את התפקיד הראשי בסדרה של רשת USA אשר נקראת Necessary Roughness. הסדרה מבוססת על מקרה אמיתי של פסיכיאטרית אשר החליטה לקחת על עצמה חלטורה בעזרה לניו יורק ג'טס ובכך הקריירה שלה פנתה לכיוון מעט שונה.
הסדרה תספר את קורותיה של גרושה טרייה (ת'ורן) אשר בשל בעיות כספיות הופכת לתרפיסטית של קבוצת פוטבול. ומהר מאד הופכת מחוזרת על ידי אתלטים, פוליטיקאים ושאר האנשים שנמצאים באור הזרקורים.
הסדרה אמורה לעלות בקיץ 2011.


השחקנית האוסטראלית רייצ'ל קארפאני מגיעה לרשת LifeTime והיא תגלם את את התפקיד הראשי בסדרה Against the Wall.
מדובר בסדרת דרמה משפחתית, כאשר האירועים מתרחשים בשיקאגו ועוקבים אחר שוטרת בשם אבי קוואלסקי (קארפאני) אשר מחליטה לעבוד במחלקה לחקירת שוטרים ובכך יוצרת קרע בינה לבין שלשת אחיה שגם הם שוטרים.
את רייצ'ל בוודאי תזכרו מהסדרה האוסטראלית "בנות מקלאוד" או מהסדרה קצרת הימים "קין".

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הי D1D1,
אם אתה קורא את זה אז קודם כל תודה רבה על החדשות המענינות שזורמות פה כל הזמן!!

דבר שני, אתמול היתה הפתיחה של צ'אק, הכיף והצחוקים זרמו שם, ראו שכל החבר'ה על הסט נהנו, ישר על ההתחלה צילמו את זאק ליווי חצי ערום כדי להראות לנו את הגוף המשוכלל שלו מאז ימיו בעונה הראשונה, סיפרו אותו יפה והלבישו אותו בטוקסידו עם הרבה שארם, ונתנו לו כמה שורות מחץ וכמה מכות קארטה מנצחות, בקיצור: כיף גדול לבנות ולבנים, לקטנים ולגדולים!! רצינו לדעת מה דעתך, וגם בחרדה גדולה לדעת איך הלך להם ברייטינג וגם לאיוונט שאחרי זה...מקווה שהביסו את האוס וכל השאר...