יום ראשון, 18 באפריל 2010

פרסום: תראו מי מגיע ל In Plain Sight.


השחקן אהרון אשמור, אשר כיכב כג'ימי אולסן בסדרה סמולוויל מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. הוא יגלם חצי אח קצת קשוח אבל בעל כוונות טובות של מרי וברנדי. הוא ירצה לפגוש באחיותיו ולשוחח איתן על אביהם. הוא יופיע לקראת החלק השני של העונה.

4 תגובות:

שילה אמר/ה...

In Plain Sight זו סדרה שקצת הפתיעה בנתוני הרייטינג. סה"כ התסריט והאקשן שם מופרכים לחלוטין, ושני המרשלים לא בדיוק עושים רושם של סוכנים עשויים ללא חת, אך המשחק המשובח של מרי מקורמק והחמלה השזורה בתסריט כבלו את הצופים למסך בעל כורחם: למרות שבכל פרק נלחמים בכיעור שבאמריקה, תמיד יש נקודת אור ומעשה טוב שיכולים למלא את האמריקאים בגאווה. מי היה מאמין שהחלום האמריקאי הלבן והנוצרי יתממש דוקא באלבוקרקי...אכן, גאווה ישראלית...אהממ..אמריקאית.

D1D1 אמר/ה...

כן, אבל הפרקים ששודרו העונה (אני מתכוון בעונה השלישית) הם גרועים עד כדי בזבוז זמן. העונה הראשונה הייתה טובה, השנייה פחות מבינונית ואילו השלישית פשוט מתחת לגרועה.

אנונימי אמר/ה...

צודק, the 1, איכשהו סדרה מופרכת המתרחשת באלבוקרקי אושרה לעונה שלישית. איפה ההגיון, רבותיי?

D1D1 אמר/ה...

לך תבין את האמריקאים שצופים בסדרות כמו Saving Grace או הות'רן (גם כן סדרות כבלים) אבל צ'אק הכל כך טובה צריכה להלחם כמעט כל עונה כדי לחזור לעונה נוספת. אצל האמריקאים אין כל היגיון. תראו איזה נשיא יש להם... (סאטירה...סאטירה...).