יום חמישי, 15 באפריל 2010

בוודאי שמתם לב ש...


לילה בכיף 2 לא מצליחה להצחיק אפילו את הצופים באולפן במרבית מהתוכנית. כנראה שההתרשמות הראשונית שלי הייתה נכונה. אסור היה להעלות עונה שנייה לדבר הזה.

השיר של "נשות הטייסים" די קליט וממכר. למרות שרמת הסדרה בכלל והתסריט בפרט גרועים מאד הרי שהשיר די קליט ונכנס לך לראש.

גל הבגידות שנחשפנו אליהם בשנה האחרונה בהוליווד מעלה את השאלה: למה לעזאזל הגברים שם מתחתנים עם הנשים שלהם אם כל מה שהם רוצים זה לשכב עם נשים אחרות ?

סנדי בר, אשר הפציעה בסדרה "חטופים" ממשיכה לשחק גרוע. אני לא מבין מדוע בכלל מלהקים אותה לתפקידים כלשהם כאשר כל מה שהיא יודעת להביע זה פצוף אחד ויחיד שלא משתנה.

החצי השני של העונה השלישית של הסדרה Burn Notice ("סוכן מחוק") היה בינוני במקרה הטוב. בוודאי ביחס לפרקים ששודרו בתחילת העונה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לדעתי הטעות ב- Burn Notice מתחילה בקאסטינג, ליהוק כושל. ג'פרי דונובן שמשחק את הסוכן ש"נשרף" והפך לחוקר פרטי עם הרבה "שארם", מתאים לסיטקום ובעל מימיקה ותבנית משחק של קומיקאי ולא מצליח ליצור אמינות בתפקיד שלו.כנ"ל ידידתו שממש לא נראית טרוריסטית לשעבר מה-IRA אלא שחקנית פורנו זול עם הרבה בוטוקס. חבל. על זה סדרות נופלות. הסדרה שרדה איכשהו שלש עונות, אבל לדעתי לא בצדק, ואין לה חוט שדרה שיחזיק אותה לאורך זמן.

D1D1 אמר/ה...

אני ממש לא מסכים. קודם כל, הסדרה היא לא רק סדרת אקשן אלא סדרה שמשלבת קומדיה עם אקשן ולכן הוא מתאים לסוג כזה של סדרה. בנוגע לדמות של פיונה, מדובר לפי דעתי באחת הנשים היפות שיש כרגע בשוק והעובדה שיש לה בוטוקס בפה לא אמורה להשפיע. הייתי מעדיף שלא יהיה לה אבל זו החלטה שלה. בכל מקרה, הדמות שלה עובדת. הבעיה הגיע בחלק השני של העונה כאשר התסריט והשחקנים האורחים בחלק הזה של העונה לא היו מספיק טובים. הראיה להצלחה היא ההודעה מאתמול שהסדרה תקבל 2 עונות נוספות מלבד העונה שמתחילה ב 3 ביוני. כלומר, יש עוד 3 עונות לפחות לסדרה הזאת וזה לא משהו שניתן להתעלם ממנו.