יום שלישי, 27 באפריל 2010

נקבע מועד שידור לסדרת המדע בידיוני – Haven.


סדרת המדע בידיוני אשר מתבססת על ספרו של סטיבן קינג תעלה לשידור ב 9 ביולי. הסדרה עוקבת אחר סוכנת F.B.I (אמילי רוז) אשר מגיעה לעיירה של אנשים בעלי כוחות כדי לפתור מעשה רצח ובסופו של דבר מגלה שיש לה עבר בעיירה והיא נשארת לעזור לאנשים ולגלות מה היה בדיוק העבר הזה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אולי שמישהו מכם יאיר את עיניי סוף סוף: מה יש לאמריקאים עם כל הסדרות האלה של המד"ב או כמעט מד"ב? כל הגיבורים למיניהם והעל טבעי שפליטי בנות גילמור נשאבו אליהם, ועוד ועוד סדרות תמוהות וברמה בינונית ומטה? (אני לא מתכוונת לסדרות איכותיות או מהז'אנר המובהק כמו בבילון או סטארטראק אלא לסדרות נחותות שדומות לסדרות משטרה או דרמה שחוקות ורק מכניסות אלמנט מד"בי לסדרה שלהם)

D1D1 אמר/ה...

קודם כל, אצלי לפחות מעניין יותר הסיפור ולא משנה אם זה דרמה, קומדיה או מדע בידיוני. אם הסיפור מעניין והתסריט יותר מסביר אני אשב לראות. אבל יש רבים שרוצים לברוח המציאות וסדרות המדע בידיוני או הגיבורים מספקים עבורם את הבריחה הזאת (או שהם חולמים להיות גיבורים בעצמם).
מה שאני לא מבין זה איך ילדות, נערות ונשים יכולות לראות את כל אופרות הסבון לנוער שלא מובילות לשום מקום, וכמו כן מתלהבות מסדרות ערפדים. מה החלום של כל אישה זה שמישהו ינשך אותה ?