יום רביעי, 8 במאי 2019

פרסום: 8 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (7 במאי 2019)


Disney+ עובדים בימים אלו על ריבוט טלוויזיוני של הסרט Willow. הסרט הציג חוואי אשר מגלם תפקיד מכריע בהגנה על תינוקת מיוחדת מפני מלכה שנשבעת להרוס אותה ולהשתלט על העולם.



אוונג'לין לילי עומדת לככב בסדרת טלוויזיה חדשה בשם Albedo עבור Eone. הסדרה מתרחשת 150 שנה בעתיד. הבלשית ויויאן קולמן (לילי) נשלחת למקום הרחוק ביותר במערכת השמש בכדי לחקוראת מותו המיסתורי של מדען בתחנת חלל. היא מוצאת את עצמה מהר מאד לכודה ובלי קשר לכדור הארץ לצד הצוות של המדענים בתחנה - כולם חשודים ברצח. כולם מסתירים סודות. מה שמתחיל כפרשיית רצח הופך למצב של הישרדות, אשר יכול לאיים על עתיד הגזע.



מייקל צ'קליס יככב בדרמה חדשה בשם Coyote ש Paramount Network מפתחת. הדרמה מתמקדת בבן קלמנס, אשר עומד לפרוש מעבודתו כשוטר בגבול ואשר מגלה מנהרה תת קרקעית המשמשת להברחות ממקסיקו לארה"ב ולהפך. הוא מוצא את עצמו מול האויב ממנו ניסה להימנע במשך מרבית חייו.

Paramount Network מפתחת דרמה בשם Heaven of Hell, סאגה דרומית אודות בן שחוזר הביתה בכדי לנהל את עסקי המשפחה.



Hulu אישרה סדרה חדשה בשם Nine Perfect Strangers. ניקול קידמן תככב בתפקיד הראשי. האירועים מתרחשים באתר בריאות ונופש, אשר מבטיחים לאנשים מהפך בזמן קצר של עשרה ימים. המנהלת של אתר הנופש היא מאשה (קידמן), אישה אשר רוצה לשנות את הרוח והתודעה של האנשים וכמובן שגם את גופם. אולם אותם אנשים לא מבינים מה עומד לעבור אליהם.

Hulu אישרה דרמת קומיקס חדשה אודות האנטי גיבור Ghost Rider, אשר גם ידוע בשמו רובי רייס, אשר נשמתו קשורה לשד. רייס חי על הגבול של מקסיקו וטקסס וכאשר הוא נותן דרור ל"ריידר" רובי מביא נקמה עבור האנשים התמימים וחסרי הישע בהם הוא נתקל, אך הוא גם מתקשה לשלוט בכוחות שלו. גבריאל לונה, אשר גילם את הדמות בסדרה "ש.ל.ד." יחזור לגלם את הדמות בסדרה החדשה.

Hulu אישרה דרמת קומיקס חדשה בשם Helstrom. בדרמה זו דמייאן ואנה הלסטורם הם הילדים של רוצח סדרתי מפורסם ובעל כוחות. הם יוצאים למגר את הפושעים הגדולים ביותר שיש לאנושות להציע. לכל אחד יש גישה יחודית וכוחות שונים.


רשת HBO אישרה את עשרה פרקים לסדרה The Gilded Age. במקור הסדרה אושרה עבור רשת NBC, אולם עושה רושם שעתה היא תשודר ברשת HBO. להלן התקציר: מריאן ברוקס הוא הוא איש מדע צעיר ממשפחה שמרנית בשנות השמונים של המאה ה 19 בניו יורק. הוא יתחיל במסע לחדור אל תוך המשפחות השולטות בעיר ובראשם הטייקון ג'ורג' ראסל, בנו לארי ואשתו השאפתנית ברתה.

אין תגובות: