יום רביעי, 22 במאי 2019

פרסום: 6 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (22 במאי 2019)


הילארי סוואנק עומד לככב בסדרה חדשה בשם Away ש"נטפליקס" אישרה. הדרמה קיבלה הזמנה ל 10 דפים. הסדרה תעקוב אחר אסטרונאוטית, אשר חייבת לעזוב את משפחתה בכדי לעמוד בראש משלחת בעלת תוצאות הרות גורל ובוגדניות לחלל.

"נטפליקס" אישרה דרמה חדשה בשם Outer Banks אודות קבוצה של נערים אשר מוצאים מפת אוצר אשר גם חושפת סוד ישן שהיה קבור במשך זמן רב בשעה שהם מנסים גם למצוא את האב של אחד החברים. צוות השחקנים מונה עד עתה את: מדיסון ביילי, ג'ונתן דיוויס, רודי פנקו וצ'ארלס אסטן.

"נטפליקס" הזמינה סדרה חדשה בשם The Magic Order. תקציר העלילה: חמש משפחות של קוסמיםנשבעות להגן על עולמנוועתה עליהן להלחם באויב, אשר מחסל אותן אחד אחרי השני. ביום הם חיים לצידו כשכנים שלנו, חברים שלנו ועמיתים לעבודה, אך בלילה הם קוסמים ומכשפים, אשר מגנים עלינו מכוחות הרשע, אלא אם כוחות הרשע תופסים אותם קודם לכן.



Hulu מפתחת סדרה על פי ספרו של סטיבן קינג The Eyes of The Dragon. תקציר עלילת הספר (נלקח מ"ויקיפדיה"): העלילה עוסקת בבית מלוכה של ארץ נשכחת בשם דליין, בה שולט המלך רולנד הזקן ולצידו הקוסם והיועץ האפל פלאג. בתחילת הסיפור הוא מחפש אישה שתמצא חן בעיניו ומוצא נערה בת 17 ושמה סשה. היא מוצאת חן בעיניו, והשניים מתחתנים. לסשה נולדים שני ילדים: הבן הבכור פיטר (הדומה לאמו ויהיה מוכשר בדברים רבים בעתיד) והבן הצעיר תומאס (בעל חשיבה איטית, אך עם חוש כיוון והתמצאות טובים מאוד, בדומה לאביו) אך סשה מתה לאחר שילדה את תומאס, בנה הצעיר. המלך והממלכה כולה מתאבלים רבות מכיוון שהייתה מלכה טובה מאוד אדיבה וחביבה לכל תושבי דליין. הסיפור מלווה את החיים במשפחת המלוכה. בעוד פיטר אינטליגנט, תלמיד מצטיין ורב כישורים, תומאס הוא בעל אינטליגנציה מועטה ותמיד קינא בפיטר על היותו נאהב ומוכשר. עד שיום אחד כשהיה בן 16, נשלח פיטר למשפט על פשע איום ונורא שהרעיד את הממלכה. לאחר שנמצא אשם הוא מובל לכלא בראש כיכר המחט (הכיכר המרכזית בה נערכים טקסי ההמלכה) שם הוא אמור לבלות את שארית חייו. בזמן כליאתו, פלאג נוטל במרמה את השלטון לידיו. בהמשך הספר מתואר מסעו של יורש-העצר החוקי אל הכתר. דמות קוסם המלך היא דמות בעלת כוחות על טבעיים אשר גילה בן למעלה מ-500 שנה. קוסם המלך הופיע בממלכה פעמים רבות בעבר, נוטל כל פעם דמות אחרת וממיט חורבן ואומללות באשר הוא מופיע.



רשת AMC אישרה סדרה חדשה (שאין לה עדיין שם). בכל פרק יוצג סיפור שונה וקאסט שונה. הסדרה תתרחש 15 שנים קדימה בעתיד, כאשר מדע מגלה מידע שמשנה את חיי כולנו על כדור הארץ - דרך למצוא את הנפש התאומה שלך. כל פרק יציג מסע למצוא את אותה נפש תאומה, אהבת אמת.



רשת TBS אישרה קומדיה חדשה בשם Chad, אשר תעקוב אחר נער פרסי בן 14, בשעה שהוא מנווט את חייו בבית הספר מתוך מטרה להיות פוופולארי. הוא יעשה הכל בכדי לחבור לנערים המקובלים, בשעה שהוא מנסה לסבול את העובדה שאמו יוצאת לדייטים וגם הוא מתחיל לגלות את הזהות התרבותית שלו. 

אין תגובות: