יום רביעי, 24 באפריל 2019

פרסום: רשת ה CW חידשה 4 סדרות לעונה נוספת


רשת ה CW חידשה את הסדרות הבאות לעונה נוספת:

The 100 חודשה לעונה שביעית. 
Roswell, New Mexico חודשה לעונה שנייה. 
All American חודשה לעונה שנייה. 
In The Drak חודשה לעונה שנייה. 

לגבי The 100, הסדרה כבר חודשה לעונה שביעית לפני מספר שבועות וגם דיווחתי על כך, אך ברשת חיכו עם ההודעה לפני שהעונה הבאה של הסדרה מתחילה. הסדרה יציבה מאד בנתוני הרייטינג שלה וברשת מרוצים ממנה מאד, מבחינה קריאטיבית וגם מבחינת נתוני הרייטינג ביחס לעונה בה היא משודרת.

לגבי Roswell, New Mexico, הסדרה הייתה יציבה מאד בנתוני הרייטינג מתחילת הדרך שלה וגם ללא ההובלה של פרקים חדשים של The Flash. ברשת חיכו עם הודעת החידוש , משום שלא רצו שתתבצע בריחת צופים לפני סיום העונה, אשר הסתיימה לפני יממה.

לגבי All American, הסדרה אמנם זכתה לתנופה קטנה מאז שעלתה לשירות הסטרימינג של "נטפליקס", אבל בוודאי שזה לא הצדיק חידוש לעונה נוספת. הסדרה, כמו גם In The Dark, נהנתה מכך שברשת עומדים להיפרד משלש סדרות בתום העונה: iZombie, Crazy Ex Girfriend, Jane The Virgin ובעונה הבאה מעוד שתי סדרות Arrow, אשר תשודר לחצי עונה בלבד ו Supernatiral ובשל העובדה שברשת עברו בעונה הנוכחית לשדר ב 6 ימים בשבוע והם זקוקים לסדרות.

הודעות החידוש הללו גם מבשרות שברשת, ככל הנראה לא יאשרו יותר מארבע סדרות חדשות לעונה הבאה, אין להם שעות שידור ליותר מכך וגם במקרה שיאשרו ארבע סדרות חדשות, אחת מהוותיקות לפחות צפויה להיות משודרת לכל אורך הקיץ לצד The 100.

תוסיפו לכך שעושה רושם שיש לרשת 2 סדרות חדשות כמעט סגורות לעונה הבאה (Batwoman והספין אוף של Riverdale) כך שאין יותר מדי דברים שהרשת יכולה להפתיע עד פרסום הלוח הבא שלה בעוד מספר שבועות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

The 100 זו הסדרה הכי טובה שמשודרת ברשת הזו.